19.5 C
Athens
17/05/2024
Biztech

MPS – Αέρας αλλαγής στο business printing

Οι τάσεις στο printing

Η δεύτερη έκδοση της μελέτης “landmark Print 2025” της Quocirca συμπεριλαμβάνει την οπτική των εργαζομένων γραφείου και επανεξετάζει τις απόψεις των υπευθύνων λήψης αποφάσεων στο ΙΤ. Τα αποτελέσματα δείχνουν σημαντική διαφορά απόψεων μεταξύ εκείνων που χρησιμοποιούν τεχνολογία εκτύπωσης και τις σχετικές υπηρεσίες και εκείνων που τις καθορίζουν, τις αγοράζουν και τις διαχειρίζονται.

Η μελέτη αποκαλύπτει ότι, ενώ οι εργαζόμενοι στα γραφεία προωθούν μια ατζέντα έξυπνης mobile εργασίας και ψηφιακής συνεργασίας, οι περισσότεροι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στον τομέα του ΙΤ εξακολουθούν να προβλέπουν έναν εργασιακό χώρο που θα βασίζεται στις εκτυπώσεις έως το 2025 και λαμβάνουν ανάλογες επενδυτικές αποφάσεις. Αυτό υποδηλώνει ότι ένα εργατικό δυναμικό ΙΤ συνδεδεμένο με τις παραδοσιακές τεχνολογίες μπορεί να είναι ένα από τα κύρια προβλήματα που εμποδίζουν την αύξηση της παραγωγικότητας στον ψηφιακό χώρο εργασίας.

Η αποσύνδεση μεταξύ των υπευθύνων λήψης αποφάσεων στον τομέα του ΙΤ και των εργαζομένων στα γραφεία επιβεβαιώνεται μέσα από τα ακόλουθα ευρήματα της έρευνας:

  • Το 65% των υπευθύνων λήψης αποφάσεων στον τομέα του ΙΤ πιστεύει ότι το χαρτί θα εξακολουθεί να είναι σημαντικό στον εργασιακό χώρο μέχρι το 2025, σε σύγκριση με μόλις το 36% των εργαζομένων γραφείου.
  • το 62% των εργαζομένων γραφείου κατατάσσουν την επένδυση σε ψηφιακά εργαλεία συνεργασίας ως προτεραιότητα, σε σύγκριση με το 45% των υπευθύνων λήψης αποφάσεων ΙΤ.

Η βιωσιμότητα ανεβαίνει στην εταιρική ατζέντα

Ένα βασικό θέμα στο οποίο συμφωνούν οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων ΙΤ και οι εργαζόμενοι γραφείου είναι η βιωσιμότητα, η οποία έχει ανέβει κατακόρυφα στην εταιρική ατζέντα από την πρώτη έκδοση της έρευνας το 2017. Το 83% του συνόλου των ερωτηθέντων αναμένει ότι η βιωσιμότητα θα είναι ιδιαίτερα σημαντική για την επιχείρησή τους έως το 2025, ενώ το 52% των υπευθύνων λήψης αποφάσεων ΙΤ δηλώνουν ότι η μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων είναι η υπ’ αριθμόν ένα πρόκληση που αντιμετωπίζουν στη διαχείριση εκτυπώσεων, ξεπερνώντας τη μείωση του κόστους και την ασφάλεια. Αντίθετα, το 2017 η μείωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου βρισκόταν στην 7η θέση του καταλόγου των προκλήσεων όσον αφορά την εκτύπωση.

Το 57% των ερωτηθέντων αναμένει ότι οι προμηθευτές θα υιοθετήσουν ηγετική θέση στον τομέα της βιωσιμότητας έως το 2025, ενώ το ένα πέμπτο έχει στα σκαριά έργα βιωσιμότητας για τους επόμενους 12 μήνες. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι η προώθηση της βιωσιμότητας επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες που θα αποφέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα. Οι προμηθευτές εκτυπώσεων πρέπει να ποσοτικοποιήσουν τις περιβαλλοντικές βελτιώσεις που προσφέρουν οι υπηρεσίες τους και να συνεργαστούν για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να μειώσουν τον αντίκτυπό τους. Οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις σε περιβαλλοντικά έργα αποτελούν ευκαιρία για τους προμηθευτές εκτυπώσεων που μπορούν να δώσουν τα σωστά μηνύματα βιωσιμότητας, τα οποία υποστηρίζονται από ισχυρά στοιχεία.

Επιταχύνεται το mobility και η διαχείριση εκτυπώσεων μέσω cloud

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι επιχειρήσεις αναμένουν ότι το 66% του εργατικού τους δυναμικού θα είναι mobile μέχρι το 2025, από 49% σήμερα. Αυτό έχει επιταχυνθεί από το 2017, όταν το 36% ήταν mobile και αναμενόταν ότι το 56% θα ακολουθήσει μέχρι το 2025. Η mobile εργασία θεωρήθηκε από τους ερωτηθέντες ως ένας από τους βασικούς παράγοντες που θα μειώσουν τον όγκο των εκτυπώσεων από σήμερα έως το 2025, μαζί με τη μεγαλύτερη χρήση εργαλείων συνεργασίας και λύσεων καταγραφής εγγράφων και ροής εργασιών.

Περισσότερες επιχειρήσεις αξιοποιούν τη διαχείριση εκτυπώσεων μέσω cloud, με το 73% να αναμένει αύξηση της χρήσης μέχρι το 2025. Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων θεωρούν ότι οι προμηθευτές εκτυπώσεων θα πρέπει να επενδύσουν στην εκτύπωση στο cloud για να αυξήσουν την παρουσία τους στο χώρο εργασίας. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι υπηρεσίες και οι λύσεις ασφάλειας βρίσκονται στην κορυφή του καταλόγου για επενδύσεις των προμηθευτών (30%), ακολουθούμενες από τις πλατφόρμες ενσωμάτωσης εκτύπωσης σε ψηφιακά συστήματα (28%) και την παρακολούθηση της ενέργειας (27%).

Σύνθετες προκλήσεις για το μέλλον

Η πορεία προς την εκτυπωτική και ψηφιακή σύγκλιση γίνεται όλο και πιο σύνθετη και λιγότερο γραμμική, ειδικά όταν στο μείγμα προστίθεται και η αυξημένη περιβαλλοντική ανησυχία. Η μετάβαση από την έντυπη σελίδα στο πλαίσιο του ευρύτερου ψηφιακού μετασχηματισμού προσφέρει ποικίλες επιλογές για τις επιχειρήσεις και αυτό δημιουργεί εντάσεις μεταξύ των υπευθύνων λήψης αποφάσεων του ΙΤ και στο Line of Business (όρος που αναφέρεται σε ένα προϊόν ή ένα σύνολο σχετικών προϊόντων που εξυπηρετούν μια συγκεκριμένη συναλλαγή πελατών ή επιχειρηματική ανάγκη).

Για να επιτύχουν σε αυτή την αγορά, οι προμηθευτές πρέπει να αναπτύξουν βαθιές στρατηγικές σχέσεις με τους πελάτες για να ξεδιαλύνουν τις ανάγκες τους και να σχεδιάσουν μια πορεία για την ικανοποίησή τους. Πρέπει να προβλέψουν τη συνεχιζόμενη στροφή προς τη διαχείριση εκτυπώσεων μέσω cloud και να είναι έτοιμοι να εκφράσουν τα οφέλη στους πελάτες, καθώς και να δημιουργήσουν ισχυρά μηνύματα σχετικά με τη βιωσιμότητα.


4 τρόποι με τους οποίους οι MPS υποστηρίζουν το sustainability

1. Αξιολόγηση χρήσης χαρτιού

Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να μειώσετε τις περιβαλλοντικές σας επιπτώσεις είναι απλώς να καταναλώνετε λιγότερο χαρτί. Ένας πάροχος MPS χρησιμοποιεί software και εργαλεία συλλογής δεδομένων για μια προσεκτική ματιά στη χρήση χαρτιού και μπορεί να εντοπίσει πού μπορεί να μειωθεί. Η υπεύθυνοι της επιχείρησης θα εκπλαγούν από το πόσο χαρτί (και χρήματα) εξοικονομούν απλά κάνοντας μικρές αλλαγές, όπως η εκτύπωση διπλής όψης ή η ηλεκτρονική αποστολή εγγράφων αντί της εκτύπωσής τους.

2. Ανακύκλωση των toner cartridges

Τα περισσότερα toner μπορούν να ανακυκλωθούν, οπότε η επιχείρηση θα πρέπει να εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία για να μειώσει τα απορρίμματα. Πολλά καταστήματα με είδη γραφείου προσφέρουν προγράμματα ανακύκλωσης για χρησιμοποιημένα cartridges, οπότε είναι εύκολο να συνδράμουν στο περιβάλλον.

3. Επιλογή ενεργειακά αποδοτικών εκτυπωτών

Κατά την αγορά νέων εκτυπωτών, ο MPS συνεργάτης καλό θα είναι να αναζητήσει μοντέλα με πιστοποίηση ENERGY STAR. Αυτοί οι εκτυπωτές καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια από τα παραδοσιακά μοντέλα, γεγονός που εξοικονομεί χρήματα στους λογαριασμούς ενέργειας και μειώνει το αποτύπωμα άνθρακα.

4. Εφαρμογή πολιτικής χρήσης εκτυπωτών

Η επιχείρηση πρέπει να ενθαρρύνει τους εργαζομένους της να εκτυπώνουν μόνο όταν είναι απαραίτητο, εφαρμόζοντας πολιτικές χρήσης εκτυπωτών σε ολόκληρη την εταιρεία. (Το software διαχείρισης εκτυπώσεων μπορεί να βοηθήσει) Με τον τρόπο αυτό μειώνονται τα απορρίμματα χαρτιού και οι περιττές εκτυπώσεις, γεγονός που εξοικονομεί χρήματα και πόρους.

Για να επιτύχουν στην αγορά, οι συνεργάτες πρέπει να αναπτύξουν βαθιές στρατηγικές σχέσεις με τους πελάτες. Πρέπει να προβλέψουν τη συνεχιζόμενη στροφή προς τη διαχείριση εκτυπώσεων μέσω cloud και να είναι έτοιμοι να εκφράσουν τα οφέλη στους πελάτες, καθώς και να δημιουργήσουν ισχυρά μηνύματα σχετικά με τη βιωσιμότητα.

Σχετικά άρθρα

HP Neverstop: Ο πρώτος laser εκτυπωτής χωρίς δοχείο toner

Giorgos Athanassiadis

EnGenius ECW130: 30% πιο γρήγορο από τα άλλα access points

Giorgos Athanassiadis

Samsung AI Forum 2021: Το μέλλον της έρευνας για την τεχνητή νοημοσύνη

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα