18.5 C
Athens
03/05/2024
Biztech

Συνεργασία LG και Meta για την επιτάχυνση της υιοθέτησης της τεχνολογίας Extended Reality

Στις 28 Φεβρουαρίου, η ηγεσία της LG, συμπεριλαμβανομένου του CEO William Cho και του Park Hyoung-sei, προέδρου της Home Entertainment Company, συναντήθηκε με τον ιδρυτή και CEO της Meta, Mark Zuckerberg στους LG Twin Towers στο Yeouido της Σεούλ. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν επιχειρηματικές στρατηγικές και εκτιμήσεις για την ανάπτυξη συσκευών XR επόμενης γενιάς. Ο Cho, δοκιμάζοντας τα headsets Meta Quest 3 και τα έξυπνα γυαλιά Meta της Ray-Ban, εξέφρασε έντονο ενδιαφέρον για τις επιδείξεις προηγμένης τεχνολογίας της Meta, εστιάζοντας κυρίως στα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα της Meta και στις δυνατότητές της για την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης σε συσκευές.

Ανοίγοντας τον δρόμο στις εμπειρίες εκτεταμένης πραγματικότητας επόμενης γενιάς

Η LG οραματίζεται ότι, ενώνοντας την πλατφόρμα της Meta με τις δικές της δυνατότητες περιεχομένου/υπηρεσιών από τον τομέα της τηλεόρασης, μπορεί να δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό “περιβάλλον” στον τομέα XR. Η συγχώνευση των ποικίλων βασικών τεχνολογικών στοιχείων της Meta με τις δυνατότητες της LG σε προϊόντα και ποιότητα τελευταίας τεχνολογίας υπόσχεται σημαντικές συνέργειες στην ανάπτυξη συσκευών XR επόμενης γενιάς.

Οι συσκευές XR χαρακτηρίζονται ως προσωπικές συσκευές επόμενης γενιάς ικανές να ξεπεράσουν τους περιορισμούς των κινητών τηλεφώνων. Οι φορητές συσκευές προσφέρουν τη δυνατότητα σημαντικής διεύρυνσης των αλληλεπιδράσεων. Ο Cho σημείωσε προηγουμένως: «Βλέπουμε ευκαιρίες για προσωπικές συσκευές επόμενης γενιάς στην επιχειρηματική αρένα XR».

Συνεχής ενίσχυση του χαρτοφυλακίου μέσω της επιλογής και της συγκέντρωσης

Τα τελευταία χρόνια, η LG έχει επικεντρώσει στρατηγικά τους πόρους της σε πολλά υποσχόμενους μελλοντικούς τομείς. Η συνεργασία με τη Meta ευθυγραμμίζεται με αυτή τη στρατηγική, με στόχο την καινοτομία στις εμπειρίες των πελατών στον μελλοντικό εικονικό χώρο, προβλέποντας την πλήρη ανάπτυξη της αγοράς XR.

Πέρυσι, η LG παρουσίασε το μελλοντικό της όραμα 2030, περιγράφοντας τον μακροπρόθεσμο στόχο της να εξελιχθεί σε Smart Life Solution Company που μπορεί να συνδέει απρόσκοπτα και να επεκτείνει τις εμπειρίες των πελατών σε διάφορους τομείς, όπως το σπίτι, το εμπόριο, η κινητικότητα και οι εικονικοί χώροι. Στο πλαίσιο μιας οργανωτικής αναδιοργάνωσης στο τέλος του έτους, δημιουργήθηκε μια ειδική επιχειρηματική μονάδα XR εντός της Home Entertainment Company για να επιταχύνει την επιδίωξη νέων εγχειρημάτων στην εικονική σκηνή.

Σχετικά άρθρα

Η Μαρία Βερούχη, νέα γενική διευθύντρια της Edenred Ελλάδας

Giorgos Athanassiadis

Η MSI παρουσιάζει νέα AI-Ready laptops και την πρώτη της φορητή συσκευή για gaming

Giorgos Athanassiadis

Lenovo@CES 2021 – Τα νέα ThinkBook προσαρμόζονται στη «νέα κανονικότητα»

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα