21 C
Athens
26/04/2024
Biztech

D-Link: Έξυπνα δίκτυα για όλους

Η D-Link είναι μια από τις πιο γνωστές εταιρείες δικτυακών προϊόντων. Είναι εξίσου δυνατή στο καταναλωτικό όσο και στο εμπορικό κομμάτι με λύσεις από το σπίτι μέχρι τη βιομηχανία και όλα τα ενδιάμεσα. Για την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, το κανάλι των συνεργατών και τα προϊόντα μιλήσαμε με την κ. Μαρία Λουίζα Πάσκο consumer sales manager της D-Link Hellas.


Ως consumer sales manager, η κ. Πάσκο είναι μεταξύ άλλων υπεύθυνη για τη διατήρηση του ισχυρού brand στα κανάλια λιανικής και διανομής και τη διασφάλιση ότι οι συνεργάτες της εταιρείας λαμβάνουν όλη την απαραίτητη υποστήριξη. Επομένως, η συζήτησή μας δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει με κάτι άλλο από το κανάλι και πιο συγκεκριμένα από το πανευρωπαϊκό πρόγραμμα συνεργατών «Value in Partnership+ (VIP+)» το οποίο έχει ήδη δυο χρόνια ζωής στην Ελλάδα. Όπως ανέφερε η κ. Πάσκο, το τελευταίο διάστημα έχει παρατηρηθεί σταθερή αύξηση των εγγεγραμμένων στο «VIP+», γεγονός που αποδεικνύει την προστιθέμενη αξία του προγράμματος και της λειτουργικότητάς του.

«Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι 42% του τζίρου της D-Link υλοποιείται από τους ‘VIP+’ συνεργάτες της», συμπλήρωσε. Το πρόγραμμα εξοπλίζει τους συνεργάτες, μέσω μιας ευρείας γκάμας εργαλείων πωλήσεων και marketing και μιας σειράς εξειδικευμένων εκπαιδεύσεων (D-Link Sales Specialist & D-Link Certified Specialist), με τα καταλληλότερα εργαλεία για την προσέλκυση νέων πελατών, ενώ ταυτόχρονα τους προσφέρει και περαιτέρω εξειδίκευση στα προϊόντα και τις λύσεις της D-Link.

Consumer & commercial λύσεις

Μαρία Λουίζα Πάσκο, consumer sales manager στην D-Link Hellas

Ο πολύς κόσμος γνωρίζει την D-Link για τα καταναλωτικά προϊόντα της. Ωστόσο, η εταιρεία είναι πολύ δυνατή και στις commercial λύσεις. Άλλωστε, η εταιρεία ιδρύθηκε το 1986 στην Taiwan αρχικά ως κατασκευαστής καρτών δικτύου, για την ανάπτυξη, το σχεδιασμό και την υλοποίηση τοπικών δικτύων τα οποία είναι προϊόντα προσανατολισμένα κυρίως στην επιχειρηματική αγορά, που ήταν το κύριο τμήμα της αγοράς εκείνης της περιόδου. Περίπου από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 και μετά, η αγορά άρχισε να αναζητεί λύσεις για την κάλυψη και ενός άλλου είδους πελατολογίου, που με τα σημερινά δεδομένα θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως «καταναλωτική αγορά». Σήμερα, η D-Link προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων δικτύωσης και παρακολούθησης. Σημαντική θέση στην αγορά καταλαμβάνουν τα smart switches της D-Link, ιδανικά για μικρομεσαίες επιχειρήσεις που στοχεύουν στην βελτιστοποίηση της απόδοσης, της αξιοπιστίας και της ασφάλειας του δικτύου τους. Οι IP Cameres της D-Link καταλαμβάνουν, εξίσου, ένα ξεχωριστό κομμάτι της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, η ενσωμάτωσή της AI τεχνολογίας προσδίδει σε κάθε προϊόν ξεχωριστά χαρακτηριστικά που αυξάνουν την λειτουργικότητά του, καθιστώντας το ταυτόχρονα και εύκολο στην χρήση του.

Τι κινείται περισσότερο αυτή την εποχή;

Την περίοδο του lockdown, η ζήτηση συγκεκριμένων λύσεων που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα όσων εργάζονται από το σπίτι είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Ζητήσαμε από την κ. Πάσκο να μας πει πώς αντιμετωπίζει αυτή την κατάσταση η D-Link.  

Η D-Link διαθέτει μια ευρεία σειρά προϊόντων για το Smart Home, που περιλαμβάνει κάμερες παρακολούθησης, Wi-Fi routers και προϊόντα οικιακού αυτοματισμού. Τα πιο δημοφιλή προϊόντα την περίοδο του lockdown ήταν τα Mesh Wi-Fi 5 Routers της σειράς «Exo» που είναι σχεδιασμένα για να αυξήσουν την απόδοση του δικτύου του χρήστη, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν ασφάλεια από εξωτερικές απειλές μέσω του ενσωματωμένου antivirus της McAfee. Η άμεση ανάγκη για έναν μεγαλύτερο αριθμό θυρών, με σκοπό την σύνδεση μιας επιπρόσθετης οθόνης, το εύκολο διαμοίρασμα αρχείων ή και την σύνδεση στο διαδίκτυο μέσω καλωδίου, αύξησαν σημαντικά την ζήτηση και των Hubs, ιδιαίτερα των USB-C Hubs, όπως το DUB-M810 (8-πορτη λύση) & DUB-M610 (6-πορτη λύση).

Το καταναλωτικό κοινό έστρεψε επίσης το ενδιαφέρον του προς την προστασία της περιουσίας του μέσω της νέας IP Camera DCS-8627LH. Πρόκειται για μια IP Camera εξωτερικού χώρου με προβολέα 400-Lumen και σειρήνα 100db , η οποία μόλις ανιχνεύσει κίνηση στο χώρο (μέσω της τεχνολογίας ΑΙ) , ενεργοποιείται και στέλνει άμεσα ενημέρωση στη συσκευή του κινητού τηλεφώνου του ιδιοκτήτη μέσω της δωρεάν εφαρμογής «mydlink»

Κανάλι συνεργατών και υποστήριξη

Η D-Link προσφέρει τα προϊόντα της στην ελληνική αγορά μέσω των επισήμων διανομέων της, που είναι οι εταιρείες InfoQuest, Oktabit, Sun Electronics & Westnet. Πέρα από μια σειρά ανταγωνιστικών προσφορών σε εξίσου Β2Β & consumer προϊόντα, η D-Link παρέχει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους μια ευρεία σειρά online εξειδικευμένων προγραμμάτων εκπαίδευσης, με σκοπό να εξοπλίσει τους συνεργάτες της με τις απαραίτητες γνώσεις και τα καταλληλότερα εργαλεία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, αλλά και την προσέλκυση νέων.

Τι έρχεται στο άμεσο μέλλον;

Αναφορικά με τα σχέδια της D-Link για το άμεσο μέλλον, η κ. Πάσκο ανέφερε ότι η εταιρεία επενδύει σημαντικά στις τεχνολογίες  4G / 5G. Ωστόσο, η τεχνολογία του 4G εξακολουθεί να είναι σημαντική, καθώς η πανδημία έχει αυξήσει τη ζήτησή της δεδομένου ότι είναι οικονομικά πιο προσιτή σε όλους. Η τεχνολογία του 5G έχει συγκριτικά υψηλότερο κόστος, οι πάροχοι chipset διατηρούν τις τιμές τους σε υψηλά επίπεδα και, επιπλέον, παρουσιάζονται προβλήματα με την παραγωγή και τη διαθεσιμότητα των εξαρτημάτων σε παγκόσμια κλίμακα. «Ωστόσο αναμένουμε κάποια μείωση των τιμών μέχρι το τέλος του 2021, ώστε να γίνουν τα προϊόντα αυτά πιο ελκυστικά», συμπλήρωσε.

Η D-Link επενδύει επίσης σημαντικά στην τεχνολογία του «AI» για το κομμάτι της βίντεο παρακολούθησης (IP Camera), αλλά και στην τεχνολογία του Wi-Fi6,  μέσω της οποίας στοχεύει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στον καταναλωτικό αλλά και το επιχειρησιακό Wi-Fi. Ήδη έχει ανακοινώσει μια σειρά από νέους 11AX Routers και εντός του 2021 η σειρά των προϊόντων θα εμπλουτιστεί περαιτέρω.

Σε ό,τι αφορά τον επιχειρηματικό κλάδο η κατηγορία των «smart switch» συνεχίζει είναι μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων της D-Link, η οποία εμπλουτίζει συνεχώς με σκοπό την ικανοποίηση των όλο και μεγαλύτερων απαιτήσεων. Επιπλέον η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει και να εμπλουτίζει την λύση διαχείρισης δικτύου «Nuclias Connect», μέσω της οποίας μπορούν να ωφεληθούν οργανισμοί διαφόρων μεγεθών και βιομηχανίες.

Κλείνοντας η κ. Πάσκο μας αποκάλυψε ότι τον ερχόμενο Ιανουάριο η εταιρεία θα ανακοινώσει το Nuclias app, παρέχοντας στον χρήστη ένα επιπλέον μέσο για την παρακολούθηση και διαχείριση του δικτύου.

Σχετικά άρθρα

Στα 2,7 τρις ο λογαριασμός του 5G!

Giorgos Athanassiadis

Η Sony τιμολογεί με Impact

Channel-Manager

Νέα γενιά Xeon. H Intel δείχνει τα δόντια της

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα