Ολοκληρωθηκε το συνεδριο Marketing and Sales meta-conference

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Συνέδριο “Marketing & Sales meta-conference: Τεχνολογικά εργαλεία για το 2020”, που διοργάνωσε η Ethos Media, υπό την αιγίδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace, στο Καβούρι.

Οι τεχνολογικές εξελίξεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι marketers, τα νέα εργαλεία marketing και οι προοπτικές που δημιουργούν, καθώς και οι επιπτώσεις της κρίσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών ήταν μερικά από τα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του σημερινού συνεδρίου.  

Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου με θέμα “Πως η τεχνολογία έχει επηρεάσει και θα επηρεάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή και του αγοραστή” συμμετείχαν οι κ.κ. Γιώργος Φλέσσας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, CIVITAS, Άννα Καραδημητρίου, Γενική Διευθύντρια Καταναλωτικών Ερευνών, Focus Bari, Χαράλαμπος Κασσιός, Account Manager, Millward Brown Greece, Γιάννης Κρασονικολάκης, Διδάκτωρ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν οι κ.κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO Ethos Media, Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Marketing & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Νίκος Ματθαίος, Επικεφαλής τομέα Διεύθυνσης επενδυτικών προϊόντων και καταθέσεων, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος & Α’ Αντιπρόεδρος, ΕΙΜ.

Αναφερόμενοι στο προφίλ του σημερινού καταναλωτή, οι ομιλητές τόνισαν ότι παρουσιάζεται περισσότερο απαιτητικός, συνειδητοποιημένος, δικτυωμένος και δύσπιστος  προς τις μάρκες των προϊόντων που αγοράζει. Προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση αποτελεί σήμερα η ενίσχυση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή στην εταιρεία και στα προϊόντα. Στο νέο αυτό περιβάλλον που δημιούργησε η κρίση, κυρίαρχες αξίες για τους καταναλωτές είναι η ειλικρίνεια, η υπευθυνότητα και η διαφάνεια, ενώ παράλληλα οι εταιρείες καλούνται να τις ενσωματώσουν οργανωμένα στο πλαίσιο μιας πειθαρχημένης στρατηγικής και επικοινωνίας με τον καταναλωτή. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκεστη δυναμική ανάπτυξη των digital media τα οποία αποτελούν χρήσιμα εργαλεία του marketing.

Επίκεντρο της δεύτερης θεματικής ενότητας του συνεδρίου αποτέλεσαν τα καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία και η συμβολή τους στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Οι ομιλητές κ.κ. Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, www. palo.gr, Έλενα Μαθιού – Rose, Συν-Ιδρύτρια & Διευθύνουσα Σύμβουλος στην Wizzard, Δανάη Τζιτζά, Head of Strategic Navigation Solutions στη Wizzard και Αντώνης Ρουσελιωτάκης, Γενικός Διευθυντής της Social Handlers, τόνισαν μεταξύ άλλων ότι αν και στο χώρο του marketing συντελούνται μεγάλες αλλαγές στον τρόπο προσέγγισης, οι ανάγκες των καταναλωτών και των marketers παραμένουν οι ίδιες. Και στη δεύτερη ενότητα του συνεδρίου, έγινε εκτενής αναφορά στην αλλαγή νοοτροπίας του σύγχρονου καταναλωτή, ο οποίος δεν αποτελεί πλέον παθητικό δέκτη των μηνυμάτων αλλά συμμετέχει ενεργά κυρίως λόγω της έντονης παρουσίας του στο διαδίκτυο.

Κατά τη διάρκεια της τρίτης θεματικής ενότητας, και συγκεκριμένα στη ζωντανή συνέντευξη με συντονιστή το δημοσιογράφο κ. Δημήτρη Μαλλά οι ομιλητές κ.κ.  Γιώργος Αντωνιάδης, Business Development Director, Icon Platforms, Αντώνης Αργυρός, Επιχειρηματίας, Sportmania και Αποστόλης Μιχαλάκος, Εμπορικός Διευθυντής, Rulemotion ανέλυσαν τις τεχνολογικές λύσεις του μέλλοντος, την αλλαγή του τρόπου πωλήσεων και την αντιστροφή του μοντέλου από προϊοντικό σε πελατοκεντρικό.

Τέλος, για το πραγματικό κέρδος που προκύπτει από το μάρκετινγκ στα social media, μίλησαν οι συμμετέχοντες στην τέταρτη ενότητα του συνεδρίου με τίτλο “Δείξε μου τα λεφτά: Ποιο είναι το πραγματικό κέρδος από τα κοινωνικά μέσα και τα τεχνολογικά εργαλεία”. Στην ενότητα συμμετείχαν οι κ.κ. Φίλιππος Πασχέντης, Business development Manager, PREDICTA A.E., Συλβάνα Γεροντή, Business Development Director, Cambo Industries, Στέλιος Μουστάκης, Senior Account Manager, Cambo Industries. Επίσης, στο πάνελ με συντονιστή τον κ. Αντώνη Ρουσελιωτάκη, Γενικό Διευθυντή, Social Handlers, οι κ.κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Πρόεδρος, EIM της ΕΕΔΕ, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, Όμιλος Interamerican & Αντιπρόεδρος, Interamerican Finance, Μάριος Γεωργακόπουλος, Υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, Food Plus (Pizza Hut & KFC) και Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, Nestlé Hellas.

Το Return on Investment που αποφέρει η επένδυση μιας εταιρείας και ενός brand στα social media και κατά πόσο αυτή είναι μετρήσιμη, ήταν το κυρίαρχο θέμα που απασχόλησε τους συμμετέχοντες στην ενότητα. Το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν είναι ότι μία τέτοια επένδυση έχει ανταπόκριση ωστόσο, δεν είναι εύκολα μετρήσιμη με ακρίβεια καθώς σημαντικό ρόλο παίζουν οι συνέργιες και με άλλα Μέσα επικοινωνίας όπως για παράδειγμα, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
 

Related Posts