23.4 C
Athens
02/05/2024
Biztech

LG Business Solutions: Με το κανάλι των συνεργατών στα μεγάλα έργα

Με προσδοκίες ανάπτυξης ωθούμενες κυρίως από την gaming αγορά, αλλά κι ένα ισχυρό και δραστήριο τμήμα μέσα στην εταιρεία για τις επαγγελματικές λύσεις υποβοηθούμενες από το εύρωστο κανάλι των συνεργατών, οι λύσεις display της LG βρίσκονται παντού, από το retail μέχρι τα γήπεδα ποδοσφαίρου.


Το 2023, η LG επέστρεψε δυναμικά στην ελληνική αγορά των PC monitors κερδίζοντας μερίδιο αγοράς. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο του 2023, το μερίδιο της διαμορφώθηκε στο 14%, μέσα από μια ευρεία γκάμα προϊόντων σε entry, B2B και gaming monitors. Όπως μας είπε ο κ. Τσουτσόγλου, η επικρατέστερη κατηγορία ανάπτυξης ήταν αυτή των οθονών gaming με την σειρά UltraGear, η οποία προσφέρει υψηλές επιδόσεις. Η LG με τη σειρά αυτή έχει προχωρήσει σε σημαντικές εξελίξεις. Ένα εντυπωσιακό επίτευγμα εντός του 2023 είναι οι πρώτες οθόνες με OLED panel με 240Hz και απόκριση 0,03ms. Οι εξελίξεις δείχνουν ότι η τεχνολογία OLED θα είναι αυτή που θα επικρατήσει για στο gaming τα επόμενα χρόνια.

Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις λύσεις LED walls της LG, λαμβάνοντας υπόψη τις τάσεις που δείχνουν πως το μέλλον του digital signage κατευθύνεται προς τα εκεί;

Διογένης Τσουτσόγλου
sales manager LG Information Display & Monitors

Η LG ανταποκρίνεται με επιτυχία στις απαιτήσεις της αγοράς για LED walls στον τομέα του digital signage, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις που καλύπτουν ευρύ φάσμα μοντέλων, από Premium Fine-Pitch έως Color Transparent LED Film, στη σειρά οθονών LED Signage εσωτερικού αλλά και τις σειρές Stadium έως και Essential εξωτερικού χώρου. Αυτές οι προτάσεις αποδεικνύουν τη δέσμευσή μας στις προηγμένες τεχνολογίες για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, προσαρμοζόμενες απόλυτα στις ανάγκες της αγοράς.

Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, ο τομέας με την υψηλότερη ζήτηση για LED walls εντοπίζεται στο retail. Οι αλυσίδες καταστημάτων και καταστήματα λιανικής, ζητούν εντυπωσιακές λύσεις για τις βιτρίνες των καταστημάτων τους και τους εσωτερικούς χώρους, ως αναπόσπαστο κομμάτι της ενίσχυσης της εταιρικής επικοινωνίας και της εντυπωσιακής παρουσίας στους χώρους αυτούς.

Μια σημαντική διαφοροποίηση της LG Hellas Business Solutions στην ελληνική αγορά από τους υπόλοιπους κατασκευαστές, είναι ότι παρέχει εκτενές service και support για τα προϊόντα LED στην Ελλάδα. Διαθέτοντας μια εσωτερική ομάδα υποστήριξης συνεργατών η οποία παρέχει on-site support κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης στον τόπο της εγκατάστασης. Ένα από τα κορυφαία έργα αναφοράς για την LG Hellas Business Solutions είναι η εγκατάσταση των LED Walls εξωτερικού χώρου στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ, OPAP Arena. Σε αυτό το έργο, εγκαταστάθηκαν προϊόντα LED της LG για τα scoreboards, καθώς και περιμετρικό LED Ribbon μεταξύ των διαζωμάτων των κερκίδων. Η εμπλοκή της LG Hellas Business Solutions σε τέτοιου είδους εγκαταστάσεις αποτελεί απόδειξη της ικανότητάς της να ανταπεξέλθει σε κάθε πρόκληση στον τομέα του digital signage.

Σε ό,τι αφορά τα έργα και τις δράσεις, όπως το Ελληνικό ή το Ταμείο Ανάκαμψης κ.λπ. Θα συμμετάσχει η LG και με ποιον τρόπο;

Σχετικά με τα έργα και τις δράσεις όπως το Ελληνικό ή το Ταμείο Ανάκαμψης, το τμήμα της LG Business Solutions συμμετέχει ενεργά μέσω των συνεργατών της, οι οποίοι αναλαμβάνουν τον σημαντικότερο ρόλο στην υλοποίηση των έργων.

Μέσω αυτών των στενών συνεργασιών, προσφέρουμε τεχνολογικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε έργου, ενισχύοντας έτσι την επιτυχή ολοκλήρωση και την αποτελεσματικότητά τους.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα της συμμετοχής μας σε ένα έργο του Ταμείου Ανάκαμψης είναι η συμμετοχή ως προμηθευτής μας στο έργο με τίτλο “Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης” όπου αναλάβαμε την προμήθεια για τα 2/3 του έργου, συνολικά 24.000 διαδραστικές οθόνες της σειράς LG CreateBoard από τις 36.000 που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Αυτές οι διαδραστικές οθόνες ξεκίνησαν να παραδίδονται εντός του 2023 σε αίθουσες σχολείων και θα εγκατασταθούν σε όλα τα τμήματα Γυμνασίων και Λυκείων της Επικράτειας, καθώς και σε όλα τα τμήματα Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2024 σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Παιδείας.

Σχετικά με το Ελληνικό, παρακολουθούμε στενά την εξέλιξη των έργω έχοντας ήδη τις πρώτες εγκαταστάσεις στο Experience Center με λύσεις digital signage, όπως indoor Led Wall και οθόνες digital signage

Πείτε μας λίγα λόγια για το κανάλι των συνεργατών σας. Πόσους συνεργάτες έχετε και πόσα service centers; Με ποιον τρόπο οι συνεργάτες σας επωφελούνται από το LG B2B Academy;

Το κανάλι των συνεργατών μας για τις λύσεις του digital signage αριθμεί 70 συνεργάτες σε Ελλάδα και Κύπρο. Κυρίως αποτελείται από system integrators με εξειδίκευση στα οπτικοακουστικά αλλά και system integrators με εξειδίκευση στις τεχνολογικές λύσεις. Οι συνεργάτες μας απολαμβάνουν πλήρες πακέτο υποστήριξης πριν και μετά τις πωλήσεις, με 66 service points πανελλαδικά.

Η συνεχής εκπαίδευση είναι ζωτικής σημασίας για εμάς, και οι συνεργάτες μας επωφελούνται σημαντικά από την LG B2B Academy. Μέσω των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Ακαδημίας, καλύπτουμε τις ανάγκες συνεχούς εκπαίδευσης σε τεχνολογίες Digital Signage και άλλες τεχνολογίες. Αυτά τα σεμινάρια επιτρέπουν στους επαγγελματίες να εξελίσσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, προετοιμάζοντάς τους για την επιτυχή υλοποίηση έργων και την παροχή άριστων υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Στην πρόσφατη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της LG, αν και ο όμιλος σημείωσε ρεκόρ εσόδων τριμήνου, τα έσοδα και η κερδοφορία της LG Business Solutions αποδυναμώθηκαν λόγω της μείωσης της ζήτησης για προϊόντα ΙΤ, όπως ανέφερε η LG. Μπορείτε να μας πείτε ποια ήταν η κατάσταση στην Ελλάδα στον συγκεκριμένο τομέα

Παρότι τα έσοδα και τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν ελαφρώς σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο λόγω της συνεχιζόμενης εξασθένησης της ζήτησης για προϊόντα πληροφορικής, προβλέπουμε μια σταδιακή ανάκαμψη στον τομέα αυτόν από το τρίτο τρίμηνο και έπειτα.

Στην Ελλάδα, η επίδραση αυτής της εξέλιξης είναι διαφορετική για εμάς από ό,τι σε άλλες αγορές, καθώς το τμήμα των προϊόντων πληροφορικής διαθέτει μόνο τα PC Monitors και Medical Monitors, τα οποία επηρεάστηκαν ελάχιστα σε σύγκριση με το σύνολο της γκάμας των IT προϊόντων της LG. Πιο συγκεκριμένα, τα προϊόντα όπως τα laptops, cloud monitors και projectors βρέθηκαν σε περισσότερο ευάλωτη θέση. Επομένως, προβλέπουμε ότι για το 2023 θα κλείσουμε την χρονιά με +20% σε σύγκριση με το 2022.

Σχετικά άρθρα

Η SingularLogic ολοκλήρωσε το έργο ελληνικοποίησης SAP για την Tarkett Ελλάδας

Giorgos Athanassiadis

Η Dell Technologies επεκτείνει τις καινοτομίες Edge για τη λιανική

Giorgos Athanassiadis

H HTC δημιουργεί το δικό της mobile OS για την αγορά της Κίνας

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα