Πανελληνια on-site επαγγελματικη υποστηριξη απο τη Lenovo

H Lenovo ανακοίνωσε ότι προσφέρει πλέον on-site (στον χώρο του πελάτη) υποστήριξη σε όλη την Ελλάδα, αφού στις αντίστοιχες συνεργασίες προσετέθη η CPI. H εν λόγω εγγύηση αφορά τα επαγγελματικά προϊόντα της οικογένειας Think που φέρουν εγγύηση οn-site. Με αυτοόν τον τρόπο η εταιρεία καλύπτει πέρα από τα μεγάλα αστικά κέντρα, το σύνολο της ελληνικής επικράτειας, συμπεριλαμβανομένων των νησιών και φυσικά της υπόλοιπης ηπειρωτικής Ελλάδας. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η on-site υποστήριξη παρέχεται εφόσον δεν βρεθεί λύση μέσω της εξ αποστάσεως ή τηλεφωνικής υποστήριξης σε πρώτο χρόνο, ενώ η απόκριση κυμαίνεται από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή.

Επίσης, ο χώρος του πελάτη θα πρέπει να επιτρέπει τις βασικές διαδικασίες αποσυναρμολόγησης και επανασυναρμολόγησης των προϊόντων, ενώ ανάλογα με την περίπτωση, μπορεί να απαιτηθεί η η μεταφορά τους σε κέντρα εξυπηρέτησης χωρίς όμως να επιβαρυνθεί ο πελάτης. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική κίνηση για το εταιρικό πελατολόγιο της Lenovo και επί της ουσίας είναι ενδεικτική της ανάπτυξης της εταιρείας σε όλους του τομείς της αγοράς στη χώρα μας.   

Μάλιστα, η συγκεκριμένη κίνηση αναμένεται να ενισχύσει την επιχειρηματολογία τόσο της ίδιας της Lenovo όσο και των συνεργατών/μεταπωλητλών ανά την Ελλάδα σε ό,τι αφορά τους επαγγελματίες πελάτες, ενώ παράλληλα “λύνει τα χέρια” συνεργατών αλλά και πελατών στις έκτακτες περιπτώσεις που κατά τεκμήριο απασχολούν σημαντικά κάθε πελάτη.   
 

Related Posts