14.4 C
Athens
20/04/2024
Biztech

D-Link: ‘‘Η σχέση με τους συνεργάτες μας οφείλει να είναι win-win’’

Συνέντευξη με τον Luigi Salmoiraghi, Southern Europe Sales & Marketing Director, D-Link

Με αφορμή το πρόσφατο λανσάρισμα των λύσεων IP παρακολούθησης από την D-Link, ο Luigi Salmoiraghi, Southern Europe Sales & Marketing Director της εταιρείας, μίλησε στο Tech Channel Partner, για τους στρατηγικούς στόχους της D-Link το επόμενο διάστημα, ενώ υπογράμμισε και τη σημασία του καναλιού των συνεργατών για την υγιή εμπορική δραστηριότητα και την τελική επιτυχία της εταιρείας.

TCP: Ποιες είναι οι κύριες επιχειρηματικές δραστηριότητες της D-Link; Ποια είναι η στρατηγική της εταιρείας σας;

L.S.: Εδώ και 28 χρόνια, η D-Link είναι ευρέως γνωστή για τις δικτυακές της λύσεις και, πρόσφατα, για τα προϊόντα παρακολούθησης και καταγραφής (IP Surveillance) που διαθέτει. Η γκάμα των προϊόντων μας περιλαμβάνει Switches, Access Points, Broadband Connectivity για DSL και 3G/4G, κάμερες IP, αποθηκευτικές λύσεις NAS και όλα τα παρελκόμενα είδη για κάθε κατηγορία.

Τα προϊόντα αυτά δεν μπορούν να ενταχθούν μόνο σε μία οικογένεια προϊόντων, διότι αναπτύσσουμε διαρκώς προϊόντα τα οποία αποτελούν ολοκληρωμένες λύσεις. Η συμβατότητα και η διασύνδεση μεταξύ τους αποτελούν πολύ σημαντικά στοιχεία. Αυτό σημαίνει ότι κάτω από μία ενιαία Cloud πλατφόρμα μπορούμε να διαχειριστούμε κάθε ανάγκη για παρακολούθηση, καταγραφή και διαμοιρασμό περιεχομένου, όπου οι παραμετροποιήσεις γίνονται ευκολότερες για τους τελικούς χρήστες, αλλά και τους integrators.

Η στρατηγική αυτή γίνεται πιο εύκολα κατανοητή με το παράδειγμα της υπηρεσίας μας mydlink, την οποία λανσάραμε το 2010, ωστόσο η ιδέα μίας ευέλικτης και ολοκληρωμένης προσέγγισης αφορά εξίσου σε όλα τα επαγγελματικά μας προϊόντα.

TCP: Σε ποιους κύριους τομείς θα εστιάσετε στο μέλλον;

L.S.: Το πρόσφατο λανσάρισμα των λύσεων μας για IP παρακολούθηση δεν αποτελεί τη μοναδική μας προσπάθεια. Ακόμη μία επένδυση έχει προγραμματιστεί και αναμένεται.

Η νέα προϊοντική σειρά -της οποίας το όνομα δεν μπορούμε ακόμη να αποκαλύψουμε- θα ανακοινωθεί μαζί με ένα νέο brand και μία ειδική πλατφόρμα Cloud.Η σειρά αυτή θα τοποθετήσει την εταιρεία στην αγορά του Home Automation, ανοίγοντας το δρόμο σε μία πληθώρα νέων εμπορικών σεναρίων. Αρχικά, θα παρουσιάσουμε μόνο προϊόντα για καταναλωτές, αλλά στη συνέχεια θα επεκταθούμε και σε επαγγελματικές λύσεις.

Παράλληλα, η D-Link δεν θα αποκλίνει από τους ουσιαστικούς τομείς που εστιάζει: Η σειρά προϊόντων mydlink θα εξακολουθήσει να είναι ο βασικός στόχος σε καταναλωτικό επίπεδο, ενώ σε επίπεδο B2B αναμένουμε μεγάλη ανάπτυξη για τις επαγγελματικές λύσεις IP παρακολούθησης.

TCP: Τι ρόλο παίζουν οι συνεργάτες και ποια είναι η στρατηγική της εταιρείας σχετικά με το πρόγραμμα συνεργατών;

L.S.: Οι συνεργάτες μας εντάσσονται στο πρόγραμμα επιβράβευσης “PIV+”. Στην D-Link, το ψευδώνυμο που έχουμε για τους συνεργάτες μας είναι “VIPs”, και αυτό ακριβώς αποτελούν για εμάς: Τους προσφέρουμε ειδικές τιμές, στοχευμένη εξυπηρέτηση, καθώς και αποκλειστική και προνομιακή πρόσβαση σε μία σειρά εργαλείων και εφαρμογών που μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή τους να αναπτυχθεί.

Οι συνεργάτες αποτελούν για εμάς την πρώτη ένδειξη ότι η εμπορική μας δραστηριότητα είναι υγιής. Προσφέρουμε δωρεάν εκπαιδεύσεις και πιστοποιήσεις, ενώ ακόμη συχνότερα, πραγματοποιούμε τεχνικά webinars με αντικείμενο τα πιο κοινά και εξειδικευμένα θέματα για όλα τα προϊόντα μας. Η σχέση μεταξύ της D-Link και των συνεργατών οφείλει να είναι μία win-win στρατηγική. Τα υπόλοιπα καλύπτονται από τις ανταγωνιστικές μας τιμές.

TCP: Πώς υποστηρίζει η D-Link τους συνεργάτες της στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες; Ποια είναι τα προνόμια για τους resellers, integrators και παρόχους λύσεων προστιθέμενης αξίας;

L.S.: Όταν έχουμε να κάνουμε με έναν συνεργάτη -για παράδειγμα, στο πλαίσιο ενός διαγωνισμού- συνήθως δουλεύουμε με τον ίδιο και το κανάλι διανομής ταυτόχρονα, διασφαλίζοντας ότι μπορούμε να του προσφέρουμε τις καλύτερες τιμές και συνθήκες.

Για εμάς στη D-Link, η ικανότητα να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες του πελάτη, αποσκοπώντας σε μακροχρόνια σχέση, αποτελεί σημαντική αξία. Σεβόμαστε και προστατεύουμε το κανάλι. Οι πελάτες μας εμπιστεύονται την υποστήριξη που τους παρέχουμε, καθώς ο κοινός μας στόχος είναι η επαγγελματική ανάπτυξη και το κέρδος.

Στη D-Link, προσπαθούμε επίσης να βελτιώνουμε τις λύσεις μας και να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας την καλύτερη υποστήριξη και μετά την πώληση. Τις περισσότερες φορές, οι εκπρόσωποι πωλήσεών μας και οι τεχνικοί μας αφιερώνουν αρκετό χρόνο για να υποστηρίξουν συγκεκριμένα αιτήματα.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Sapphire Dual-X R9 280 OC – Value for money

Kitriniaris

Το κανάλι ταιριάζει στην EMC

Kitriniaris

ThinkBiz: Ιδέες στο πλαίσιο της πόλης

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα