17.9 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Dell ProSupport Plus: Των φρονίμων τα παιδιά…

Την προληπτική και προγνωστική υποστήριξη σε υπολογιστές και tablets ανακοίνωσε η Dell, όντας με τον τρόπο αυτό η πρώτη εταιρεία που προσφέρει προγνωστική παρακολούθηση για αυτόματη πρόληψη και επίλυση ζητημάτων. Ο λόγος για την υπηρεσία ProSupport Plus η οποία πρακτικά έρχεται σαν φυσική συνέχεια της τεχνολογίας SupportAssist.

Σύμφωνα με την Dell, χάρη σε αυτή τη λύση οι πελάτες δαπανούν μέχρι και 84% λιγότερο χρόνο σε κλήσεις τεχνικής υποστήριξης ενώ κάνουν μέχρι και 58% λιγότερες ενέργειες για να διευθετήσουν τυπικά ζητήματα στο hardware, σε σύγκριση με τους κύριους ανταγωνιστές.

Το ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets, είναι διαθέσιμο σε πελάτες και συνεργάτες του καναλιού σε 66 χώρες και 19 γλώσσες για προϊόντα Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue και Chromebook.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.
 

Σχετικά άρθρα

Η Dell Technologies δημιουργεί νέο τμήμα IoT

Ericsson: εξαγορά στο χώρο του OSS/BSS

dmallas

Dell XPS laptops – Για όσους επιθυμούν απόλυτη ποιότητα και επιδόσεις

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα