15 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Αργά αλλά σταθερά και τα notebooks ανεβαίνουν στο “τρένο” της αφής

Διευρύνθηκαν οι πωλήσεις touch-ready notebooks μέσα στο 2013 αφού πλέον αντιπροσωπεύουν το 11% του συνόλου των πωλήσεων φορητών υπολογιστών, ποσοστό σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το 2012, όταν οι καταναλωτές είχαν ομολογουμένως λίγες επιλογές, αν ήθελαν να “μουτζουρώσουν” τις οθόνες των PC τους. Αυτό είναι το συμπέρασμα από την έρευνα αγοράς που διεξήγαγε η εταιρεία NPD DisplaySearch.

Σύμφωνα όμως με τους αναλυτές της εταιρείας, οι πωλήσεις και η διείσδυση των touch-ready notebooks θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη αν οι τιμές τους ήταν πιο λογικές. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θεωρούν ότι δεν θα πρέπει να πληρώνουν “καπέλο” για ένα notebook με οθόνη αφής, καθώς το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι πλέον καθεστώς λόγω της ευρείας υιοθέτησης των tablets και των smartphones.

Όσον αφορά τις πωλήσεις touch-ready notebooks σε απόλυτους αριθμούς, αυτές θα αγγίξουν τα 20 εκατομμύρια τεμάχια το 2013 και αναμένεται να ανέλθουν σε 64 εκατομμύρια τεμάχια το 2017, αντιπροσωπεύοντας το 40% του συνόλου των πωλήσεων φορητών υπολογιστών, σύμφωνα με τις προβλέψεις της NPD DisplaySearch. Επίσης, η πλειονότητα των εν λόγω συσκευών δεν θα έχει την παραδοσιακή μορφή clamshell, αλλά θα είναι συσκευές που θα μοιάζουν περισσότερο με tablets, με αποσπώμενα, περιστρεφόμενα ή αναδιπλούμενα πληκτρολόγια.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Οι mobile εφαρμογές αποτελούν τη νέα “βιτρίνα” των επιχειρήσεων

Kitriniaris

Ο Αη Βασίλης έφερε phablets φέτος

Channel-Manager

Εγκεκριμένος προμηθευτής στα “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ” η Kyocera

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα