17.2 C
Athens
02/05/2024
Biztech

Διεθνείς διακρίσεις ελληνικών επιχειρήσεων στο CX

Πρωτοπόρες, μάχιμες και up-to-dated σε ότι αφορά στην εμπειρία πελάτη δείχνουν οι σύγχρονες Ελληνικές επιχειρήσεις. Αυτό προκύπτει από την ανακοίνωση των είκοσι επικρατέστερων επιχειρήσεων Νοτιοανατολικής Ευρώπης του θεσμού Customer Experience Awards 2020, πέντε από τις οποίες είναι Ελληνικές.

 

Οι Ελληνικές εταιρείες που έχουν διακριθεί είναι: Metric Global Network, UpCom, Modulus, Labrax και AGEify.

Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, κριτής των Βραβείων CX South East Europe και UK, εκφράζει την ικανοποίησή του από την ενεργοποίηση των Ελληνικών επιχειρήσεων στον τομέα του CX και δηλώνει σχετικά:

«Σε μία διεθνή αγορά που όλοι πραγματευόμαστε τα ίδια προϊόντα και υπηρεσίες, με τον ίδιο σχεδόν τρόπο και τις σχεδόν ίδιες τιμές, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο από τα συναισθήματα που κάθε επιχείρηση μπορεί να προσφέρει στον καταναλωτή ως φόρο τιμής για την προτίμησή του. Χαίρομαι που η Ελληνική αγορά έχει «λάβει» το μήνυμα και αυτό αποδεικνύεται τόσο από τις διακρίσεις της σε σχέση με τα άλλα κράτη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όσο και από τις πρωτοπόρες, ανθρωποκεντρικές και ευφάνταστες CX πρακτικές που ακολουθούν. Όταν μέσα από 12 χώρες, διακρίνονται 20 επιχειρήσεις από τις οποίες οι 5 είναι Ελληνικές τότε μάλλον ‘το κάνουν καλά’».

 

 

Η τελετή απονομής των Βραβείων ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί στο Hilton στο Βελιγράδι, εντούτοις ακυρώθηκε λόγω των εξελίξεων του COVID-19 και θα πραγματοποιηθεί μέσω σχετικής ψηφιακής πλατφόρμας την Παρασκευή 29 Μάϊου 2020.

Σχετικά άρθρα

Xerox WorkCentre 5325, 5330 και 5335 με δώρο 36.000 εκτυπώσεις για τους πελάτες σας!

Kitriniaris

Εξαγορών συνέχεια: Στην Epsilon SingularLogic το 80% της iQom

Giorgos Athanassiadis

Pylones Hellas και HPE στο συνέδριο του ΣΕΤΕ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα