13.5 C
Athens
19/03/2024
Biztech

TotalPrint.gr: Μια νέα παρουσία στο e commerce τεχνολογίας

Ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα ξεπήδησε από τα σπλάχνα της Active Computer Systems, μιας εταιρείας με μεγάλη και επιτυχημένη πορεία στο χώρο του printing και της τεχνολογίας και με μεγάλες συνεργασίες. Ήταν λοιπόν φυσικό θα θέλουμε να μάθουμε περισσότερα για το εγχείρημα αυτό, τους στόχους του, αλλά και τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς τεχνολογίας γενικότερα.

 


 

Σε έναν χώρο με πάρα πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα τεχνολογίας, ποιο κενό άραγε έρχεται να καλύψει η Total Print; Ποια ήταν η ανάγκη που ώθησε την Active Computer Systems, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στην αγορά του IT, από την B2B σκοπιά όμως μέχρι σήμερα;

Ο κ. Χριστοφορίδης ήταν κατηγορηματικός: «Η Total Print αποτελεί την φυσική εξέλιξη του ομίλου σε μια ανερχόμενη αγορά του e-commerce στην οποία μέχρι τώρα δεν είχαμε παρουσίαΠαρ΄ ότι στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου δραστηριοποιούνται πολλές εταιρείες θεωρούμε ότι πάντα θα υπάρχει χώρος για σοβαρές επιχειρηματικές προτάσεις. Η Total Print λαμβάνοντας τεχνογνωσία από τη μητρική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στο enterprise περιβάλλον, θα εστιαστεί στην παροχή ποιοτικών λύσεων & προϊόντων, με ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά του SOHO (Small Office / Home Office). Ο σκοπός της Total Print είναι να γίνει ο ηλεκτρονικός IT σύμβουλος της αγοράς αυτής».

 

Παναγιώτης Χριστοφορίδης
e-commerce manager TotalPrint.gr

Για να δούμε τα πράγματα πιο ποσοτικά, θα πρέπει να πούμε ότι αυτή τη στιγμή το ηλεκτρονικό κατάστημα, διαθέτει πάνω από 6.000 ενεργούς κωδικούς σε κατηγορίες όπως αναλώσιμα, εκτύπωση, large format, εικόνα και ήχος, υπολογιστές, laptops, gaming, είδη γραφείου κ.λπ. Είναι φυσικό, ο στόχος της νέας εταιρείας είναι ο διαρκής εμπλουτισμός των κατηγοριών αυτών αλλά και η επέκταση σε νέες αγορές όπως gadgets, smart home κ.λπ.

«Γνωρίζουμε ότι η αγορά που στοχεύουμε είναι απαιτητική γι’ αυτό και εμείς θα συμβαδίζουμε με τις τάσεις της.  Έχουμε την ευελιξία να προσαρμοστούμε και να προσφέρουμε τις καινούριες τεχνολογίες που έρχονται».

 

Η σχέση με τη μητρική εταιρεία

Ένα e-shop προϊόντων πληροφορικής θα πρέπει αν μη τι άλλο να έχει ποικιλία. Η Total Print είναι θυγατρική της Active, η οποία έχει ήδη συνεργασίες με συγκεκριμένους κατασκευαστές. Πόσο «στενή» ή «δεσμευτική» είναι η σχέση με την Active στο κομμάτι αυτό; Πόση ανεξαρτησία υπάρχει στους προμηθευτές που επιλέγει η Total Print; Ο κ. Χριστοφορίδης μας ξεκαθάρισε ότι η Total Print δεν είναι το e shop της Active, αλλά η επέκταση της σε νέους εμπορικούς δρόμους που θα προσφέρουν επιπλέον ανάπτυξη και εισχώρηση σε μία πληθώρα επιχειρήσεων που μέχρι σήμερα δεν υπήρχε εστίαση.

Ενώ, όπως προαναφέραμε η Total Print ανήκει στον όμιλο της Active, έχει διαφορετικό area of business. «Στοχεύουμε σε καταναλωτές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Εννοείται λοιπόν πως πρέπει να έχουμε ποικιλία από πολλούς κατασκευαστές, ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε επιλογές για να καλύπτουμε κάθε ανάγκη. Έχοντας ήδη συνεργασίες με τους μεγαλύτερους vendors οι οποίοι προέρχονται από το portfolio του ομίλου Active, δεν επαναπαυόμαστε εκεί. Κάνουμε νέες επαφές, ξεκινάμε καινούριες συνεργασίες, και συνεχώς εμπλουτίζουμε την προϊόντική μας γκάμα».

 

Γιατί Total Print;

Όπως τονίσαμε και στην αρχή, αυτή τη στιγμή στο ελληνικό e-commerce δραστηριοποιούνται δεκάδες εταιρείες τόσο ελληνικές, όσο και από το εξωτερικό με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να έχει στη διάθεσή του πολλές επιλογές. Άλλοι έχουν σαν όπλο την ποικιλία, άλλοι τις χαμηλές τιμές. Η Total Print τι έρχεται να προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή;

Όπως είναι προφανές, η διεθνοποίηση που προσφέρει το e-commerce είναι σημαντικό challenge για την ομάδα της Total Print. «Αυτό μας ωθεί συνεχώς να παρέχουμε καλύτερη αγοραστική εμπειρία, μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων αλλά και ανταγωνιστικές τιμές.

Είμαστε μέσα στα τεχνολογικά νέα και ανανεώνουμε τους καταλόγους μας σύμφωνα με τα νέα trends που κυκλοφορούν. Η στρατηγική μας είναι απλή. Είμαστε κοντά στον πελάτη, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του, προσφέρουμε σωστή πληροφόρηση, ποιοτικά προϊόντα, άμεση εξυπηρέτηση με το κύρος ενός μεγάλου ομίλου».

 

Η στρατηγική μας είναι απλή. Είμαστε κοντά στον πελάτη, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του, προσφέρουμε σωστή πληροφόρηση, ποιοτικά προϊόντα, άμεση εξυπηρέτηση με το κύρος ενός μεγάλου ομίλου.Παναγιώτης Χριστοφορίδης, e-commerce manager TotalPrint.gr

 

Και με το service τι γίνεται;

Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής είναι το service. Εδώ η Total Print έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και αυτό διότι η μητρική εταιρεία Active αποτελεί ένα από τα λίγα multiventor επισκευαστικά κέντρα στην Ελλάδα.

«Με αυτό, βλέπουμε τελείως σφαιρικά την αγορά, όχι μόνο από το πρίσμα του box moving αλλά και του after sales service που έχουμε τη δυνατότητα να παρέχουμε», καταλήγει ο κ. Χριστοφορίδης.

Σχετικά άρθρα

Δύο ακόμα νέες διεθνείς διακρίσεις για την Intelli

Giorgos Athanassiadis

Η Alcatel-Lucent Enterprise επιλέχθηκε από την ΕΥΔΑΠ για να αναβαθμίσει το δίκτυό της

Giorgos Athanassiadis

Το νέο brand campaign της Xerox και τα “όπλα” που φέρνει στους συνεργάτες

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα