20 C
Athens
19/05/2024
Biztech

Real-time proximity marketing από την Qivos

Στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Horizon 2020, η Qivos δημιούργησε μια λύση real-time proximity marketing. Η λύση θα αξιοποιεί την επιχειρησιακή βάση δεδομένων CloudDBAppliance. Η συγκεκριμένη βάση διαθέτει αναλυτικές δυνατότητες, αξιοποιώντας μια νέα υπερ-αποτελεσματική μηχανή αποθήκευσης.

 

Σε συνεργασία με την ΙΚΕΑ Greece, η Qivos θα αναλάβει το σχεδιασμό μιας προηγμένης πλατφόρμας η οποία θα επιτρέπει τη δημιουργία εξατομικευμένων προσφορών με γρήγορη ανάλυση τεράστιου όγκου δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Επιτρέποντας την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές σε πραγματικό χρόνο, την ώρα που αυτοί βρίσκονται στο φυσικό κατάστημα.

 

Αναλυτικά, μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας και της παράλληλης χρήσης beacons στα καταστήματα, οι υπηρεσίες loyalty management γίνονται πιο προληπτικές με τη χρήση real-time analytics. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές πλέον θα μπορούν να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο ενημερώσεις για παροχές, όπως εξατομικευμένες εκπτώσεις, προσφορές κ.ά., την στιγμή που βρίσκονται μέσα σε ένα κατάστημα με βάση το καλάθι τους εκείνη τη στιγμή, το προφίλ τους και τις προτιμήσεις τους.

Σχετικά άρθρα

Πρόταση επαναγοράς ομολόγων από τον ΟΤΕ

Kitriniaris

Τελικά τι έχει μείνει για τη Sony;

Kitriniaris

Ολοταχώς για 6ιντσο iPhone η Apple;

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα