18.4 C
Athens
01/05/2024
Biztech

Με το Shopranos της SoftOne υλοποιήθηκε το B2B eshop της Coffee Lab

H Coffee Lab, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και franchise καφέ με περισσότερα από 170 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, επέλεξε τη νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα Shopranos της SoftOne για την υλοποίηση του B2B e-shop της.

Το eshop αυτοματοποιεί πλήρως τις  λειτουργίες των B2B πωλήσεων της εταιρείας, ενισχύοντας παράλληλα την αγοραστική εμπειρία και επικοινωνία μεταξύ εταιρείας και δικτύου franchisees. Η υλοποίηση του έργου πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον συνεργάτη της SoftOne “Revival Consulting Services”.

Οι πρωτοποριακές δυνατότητες της πλατφόρμας Shopranos, αυτοματοποιούν συνολικά το κύκλωμα παραγγελιών των franchisees της εταιρείας, ενώ η πλήρης διασύνδεση με το κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα της Coffee Lab, το Soft1 ERP, αυτοματοποιεί όλες τις ενημερώσεις αναφορικά με πελάτες, αποθέματα, τιμοκαταλόγους και εκπτώσεις.  Παράλληλα, μέσω του Shopranos βελτιώνεται σημαντικά το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχεται προς τους Franchisees, διευκολύνοντας επίσης την απρόσκοπτη επικοινωνία καθώς και τη δυνατότητα αγορών 24/7. Το B2B e-shop της Coffee Lab λειτουργεί από οποιαδήποτε συσκευή με απόλυτη ασφάλεια και αξιοπιστία,  ενώ τα έξυπνα dashboards πωλήσεων και τα ενσωματωμένα Google Analytics διασφαλίζουν την αποτελεσματική διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος σε πραγματικό χρόνο.

Ο κ. Στέλιος Ρουμελιώτης, founder & CEO της Coffee Lab δήλωσε σχετικά: «Το Shopranos ανταποκρίθηκε πλήρως στις ανάγκες της εταιρείας μας, αποτελώντας την πλέον αξιόπιστη επιλογή για την αυτοματοποίηση του Β2Β e-shop της Coffee Lab. Μέσα από μια γρήγορη υλοποίηση, αποκτήσαμε ένα B2B e-shop με αυτοματοποιημένη παραγγελιοληψία 24/7, χωρίς λάθη και καθυστερήσεις, ικανό να ανταπεξέλθει σε όλες τις απαιτήσεις του δικτύου franchise, ενώ παράλληλα παρέχει όλα τα στατιστικά στοιχεία που απαιτούνται για τη λήψη σωστών εμπορικών αποφάσεων».

Σχετικά άρθρα

MyMANAGER: Εκποίηση-Παζάρι Βιβλίου

Kitriniaris

HP: Φέρνει το 3D printing για όλους

Kitriniaris

EMC: Στόχος πάντα τα Big Data

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα