17.9 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Lenovo: Θα αμφισβητήσουμε την κυριαρχία Apple και Samsung

Το στοίχημα για τους Κινέζους κατασκευαστές smartphones είναι να εδραιωθούν στην συνείδηση του παγκόσμιου καταναλωτικού κοινού. Αν το καταφέρουν θα μεταμορφώσουν ολόκληρη την αγορά. Όσο για τη Lenovo; Στόχος της είναι η αμφισβήτηση της κυριαρχίας των Apple και Samsung. Αυτές είναι μερικές από τις δηλώσεις που έκανε ο Yang Yuanqing, διευθύνων σύμβουλος της Lenovo, κατά τη διάρκεια της CES.

Σύμφωνα με το αφεντικό της Lenovo, το τοπίο της παγκόσμιας αγοράς smartphones αλλάζει σημαντικά καθώς σημειώνεται επιβράδυνση των πωλήσεων. Με δεδομένο ότι η Κίνα είναι ήδη η μεγαλύτερη αγορά αλλά ταυτόχρονα σημειώνει και αύξηση πωλήσεων πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο, οι Κινέζοι κατασκευαστές εκκινούν από πλεονεκτική θέση. Ωστόσο όπως παραδέχτηκε ο CEO της κινεζικής εταιρείας, η θέση τους στην παγκόσμια αγορά παραμένει ακόμα προβληματική.

Όσον αφορά τη Lenovo, η εξαγορά της Motorola Mobility θα επιτρέψει στην εταιρεία να ξεχωρίσει από τους άλλους Κινέζους κατασκευαστές smartphone, καθώς η Motorola διαθέτει διψήφιο μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ, και διατηρεί επίσης ισχυρή παρουσίας στη Λατινική Αμερική και την Ινδία, σύμφωνα με τον Yuanqing.

Η Lenovo γνώρισε αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις smartphones κατά 38% το γ’ τρίμηνο του 2014, με συνολικές πωλήσεις 16,9 εκατομμυρίων τεμαχίων, γεγονός που την κατατάσσει στην τέταρτη θέση παγκοσμίως μετά τις Samsung, Apple και Xiaomi, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC. Επιπλέον, το μερίδιο αγοράς της Lenovo επεκτάθηκε στο 5,2% από 4,7% ένα χρόνο νωρίτερα. Μετά την οριστικοποίηση της εξαγοράς της Motorola για $ 2,9 δις, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των δύο εταιρειών ανεβαίνει στο 7,4% παγκοσμίως.

“Η συμφωνία με τη Motorola μας τοποθετεί στην τρίτη θέση της αγοράς και μάλιστα με τέτοιο τρόπο που μας επιτρέπει να αμφισβητήσουμε την πρωτοκαθεδρία των δύο εταιρειών (Samsung και Apple)”, κατέληξε ο Yuanqing.

Σχετικά άρθρα

Ο Αλέξης Ρουσσίδης, technical director integration στη SingularLogic

Giorgos Athanassiadis

Μικρή πτώση για την ελληνική online διαφήμιση

dmallas

Tech Channel Partner: Διαβάστε στο 19ο τεύχος

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα