18.3 C
Athens
02/05/2024
Biztech

Μικρή πτώση για την ελληνική online διαφήμιση

Στα 37 εκατ, ευρώ ανήρθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το α’ εξάμηνο του 2012, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas σε συνεργασία με 21 διαδικτυακούς εκδότες και digital ad networks, εμφανίζοντας μικρή πτώση από τα 40 εκατ. ευρώ που καταγράφησαν κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2011.

Σύμφωνα με το ΙΑΒ Hellas, σε επίπεδο β’ τριμήνου, η επένδυση κινείται ελαφρώς πτωτικά, και σε κάθε περίπτωση καταγράφει μικρότερες απώλειες από το α’ τρίμηνο, κυρίως ωθούμενη από την πτώση των επενδύσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία διαφημίσεων από τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες και τον κλάδο των τροφίμων και των καταναλωτικών αγαθών και εξισσοροπούμενη από την άνοδο των επενδύσεων από εταιρείες του χρηματοοικονομικού τομέα.

Διευκρινίζεται πως η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.

Σχετικά άρθρα

Συνεργασία Pylones και H.S. Data για παροχή ολοκληρωμένων λύσεων Microsoft

Giorgos Athanassiadis

Νέες υπηρεσίες file, block και disaster recovery από την HPE

Giorgos Athanassiadis

Κατακτώντας τη λεπτομέρεια με τη νέα οθόνη LG UltraFine OLED Pro

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα