H HP κερδιζει το βραβειο «Star Innovation in Customer Success»

Στο συνέδριο Technology Services World που διεξήχθη στο Las Vegas στις 21 Οκτωβρίου 2019 (πρόκειται για το κορυφαίο παγκοσμίως event αφιερωμένο στην προώθηση του business της τεχνολογίας και των υπηρεσιών) η HP είχε την τιμή να λάβει τη διάκριση «Star Innovation in Customer Success» της Technology and Services Industry Association (TSIA) για το 2019. Η συγκεκριμένη διάκριση αναγνωρίζει την εταιρεία που επιδεικνύει καινοτομία στις πρακτικές και στην ικανότητα να δημιουργεί κορυφαία εμπειρία πελατών. Η καινοτομία αφορά είτε σε μια νέα πρωτοβουλία μέσα στην εταιρεία, είτε σε μια προσέγγιση, ή πρακτική που δεν υπάρχει στον κλάδο και αποτελεί μετρήσιμη αξία για τον πελάτη και την εταιρεία.

 

Μεταμορφώνοντας την εμπειρία των πελατών

Από την εποχή που ξεκίνησαν, τα βραβεία TSIA STAR έχουν αναδειχθεί στην υψηλότερη διάκριση στον κλάδο των τεχνολογικών υπηρεσιών, αναγνωρίζοντας τη συνεισφορά των επιχειρήσεων όλων των μεγεθών στη συνεχή βελτίωση της προσφοράς υπηρεσιών τεχνολογίας. Προκειμένου να λάβουν τη διάκριση του STAR, οι υποψήφιοι πρέπει να περάσουν μια απαιτητική διαδικασία αξιολόγησης, ενώ οι νικητές επιλέγονται από μια επιτροπή ανθρώπων του κλάδου, η οποία αποτελείται από μέλη της TSIA.

 

Για να μεταφέρουμε τα λόγια εκπροσώπου της TSIA: «Η συνεργασία του HP Customer Success με την ομάδα στρατηγικής του ΙΤ της εταιρείας οδήγησε στη δημιουργία ενός τεχνολογικού μανιφέστου XaaS, βασισμένο στις αρχές LAER (Land, Adopt, Expand, Renew) με βασικό στόχο τον μετασχηματισμό της εμπειρίας των πελατών».

 

Η βράβευση αυτή αποδεικνύει την προτεραιότητα που δίνει η HP στην ανάπτυξη των πελατών της και τη δέσμευσή της στην καινοτομία, βάσει της οποίας βελτιώνεται η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών. Πάντως, η υλοποίηση τέτοιων αλλαγών μπορεί να αποδειχθεί περίπλοκη σε μεγάλες επιχειρήσεις. Στην περίπτωση της HP, θα πρέπει να συνδυαστούν πόροι ΙΤ, προϊόντα, υπηρεσίες και διαδικασίες διανομής. Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία έχει δημιουργήσει νέες μεθόδους ανάπτυξης και επικοινωνίας που βασίζονται σε δεδομένα analytics. Όλα αυτά αποτελούν μια εντυπωσιακή επίδειξη «συνεργατικής καινοτομίας». Δεδομένων αυτών, η αυξημένη εστίαση στα as-a-Service μοντέλα όπως είναι τα Managed Print Services (MPS) και Device as a Service (DaaS) έχουν αναδείξει τη σημασία της επένδυσης στη διαχείριση επιτυχίας πελατών.

 

Σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου τής TSIA: «Τα βασισμένα στην ΑΙ analytics έχουν συμβάλει στην παροχή διαφάνειας στους πελάτες. Τα αποτελέσματα της HP είναι εντυπωσιακά. Η HP πέτυχε να αυξήσει την διείσδυσή της στην αγορά, να ενισχύσει τη λειτουργικότητα και να τριπλασιάσει τα upsell και cross-sell, αυξάνοντας σημαντικά τα κέρδη».