21.9 C
Athens
02/05/2024
Biztech

2 χρόνια συμπληρώνει το κέντρο υποστήριξης της Canon

Η Canon ανακοίνωσε τη συμπλήρωση 2 χρόνων επιτυχούς λειτουργίας στην Ελλάδα του κέντρου τεχνικής υποστήριξης για τις χώρες της Ευρώπης, αλλά και των Ελλήνων καταναλωτών, μια σημαντική επένδυση, η οποία προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης  για εμπορικούς πελάτες και καταναλωτές.

Με ειδική εκδήλωση η Canon γιόρτασε στις 17 Απριλίου τα 2 χρόνια λειτουργίας του κέντρου υποστήριξης προϊόντων, για την Ελλάδα, αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης, το οποίο εξυπηρέτησε και συνεχίζει να εξυπηρετεί γρήγορα και αποτελεσματικά το καταναλωτικό κοινό, αλλά και τους εμπορικούς πελάτες της εταιρείας. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη και συνεργάτες της Canon, με τιμώμενο πρόσωπο τον Ιάπωνα πρέσβη στην Ελλάδα κ. Yasuhiro Shimizu.

 

Το κέντρο υποστήριξης προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η Teleperformance Greece, εδρεύει στην Αθήνα και απασχολεί περισσότερα από 380 μέλη προσωπικού. Προσφέρει λύσεις σε πελάτες της Canon σε 24 χώρες σε 17 γλώσσες, καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρίας, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη. Το κέντρο υποστήριξης διαχειρίζεται περίπου άνω των 900.000 τηλεφωνικών κλήσεων και άνω των 540.000 επικοινωνιών  μέσω e-mail ετησίως. Η επικοινωνία αυτή στο σύνολό της αποτελείται από ερωτήματα που προέρχονται από επαγγελματίες πελάτες, ενώ περίπου 540.000 κλήσεις και 235.000 επικοινωνίες  μέσω e-mail, αφορούν αποκλειστικά καταναλωτικά προϊόντα.

 

Κατά την επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία της Teleperformance, o κ. Shimizu σχολίασε πολύ θετικά τη λειτουργία του κέντρου υποστήριξης της Canon, συνδέοντάς τη με την ευρύτερη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, επ’ ευκαιρία μάλιστα του εορτασμού 120 χρόνων από την σύναψη του Συμφώνου Φιλίας, Εμπορίου και Ναυτιλίας μεταξύ των δύο χωρών. Ο πρέσβης της Ιαπωνίας συνέδεσε επίσης το συγκεκριμένο έργο με τις πρόσφατες πρωτοβουλίες για στενότερη διμερή συνεργασία υπό το πρίσμα της απόφασης να μειωθούν δραστικά οι δασμοί μεταξύ Ιαπωνίας και χωρών της Ε.Ε., γεγονός που παρέχει τη βάση για περισσότερες ευκαιρίες επιχειρηματικής συνεργασίας. Ο κ. Shimizu υπογράμμισε ακόμα πως αν ο κλάδος της ναυτιλίας υπήρξε παραδοσιακά σημείο αναφοράς των ισχυρών δεσμών μεταξύ των δύο χωρών, η υψηλή τεχνολογία μπορεί και πρέπει να καταστεί ο νέος πόλος επιχειρηματικών δράσεων τον 21ο αιώνα. Σύμφωνα με τον κο πρέσβη, η συγκεκριμένη επένδυση της Canon στην Ελλάδα, αποτελεί το υπόδειγμα, το οποίο οφείλουν να ακολουθήσουν κι άλλες Ιαπωνικές εταιρείες, έτσι ώστε να αποτελέσει ισχυρό θεμέλιο για την ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων των δύο χωρών.

Στο ίδιο ύφος κινήθηκαν και οι δηλώσεις του κ. Hans van den Heuvel, Director Customer Support Canon Europe Ltd, ο οποίος εξήρε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρείχε όλο αυτό το διάστημα το κέντρο. Μεταξύ άλλων τόνισε ότι το κέντρο ανταποκρίνεται άριστα στο σκοπό του, ενώ διαπίστωσε ότι τόσο το ανθρώπινο δυναμικό όσο και οι διαδικασίες που ακολουθούνται ανταποκρίνονται άριστα στις υψηλές προδιαγραφές που είχαν εξ’ αρχής τεθεί ως προϋπόθεση της λειτουργίας του στην χώρα μας.

Σχετικά άρθρα

Νέο business partner program από την EMC

Kitriniaris

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Megasoft Partner Day

Giorgos Athanassiadis

Microsoft: Η ομάδα Kinemat νικητής του Imagine Cup

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα