15.4 C
Athens
27/04/2024
Biztech

Ώρα για SMB printing!

Ο εκτυπωτής, ως συσκευή, παραμένει στην κορυφή της λίστας εξοπλισμού κάθε επιχείρησης, ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης. Ωστόσο, δεν έχουν όλες οι επιχειρήσεις τις ίδιες ανάγκες σε ό,τι αφορά το θέμα του printing. Κάποιες χρειάζονται απαραίτητα ένα MFP, ενώ άλλοι ικανοποιούνται με ένα μονόχρωμο μηχάνημα που να μπορεί να “βγάζει” αδιαμαρτύρητα χιλιάδες σελίδες το μήνα. Για άλλες εταιρείες η ποιότητα του χρώματος παίζει πρωτεύοντα ρόλο, ενώ για κάποιες άλλες, το mobile και το cloud printing είναι βασική προτεραιότητα. Το ίδιο ισχύει και για τις υπηρεσίες MPS.

 

Σε κάθε περίπτωση, ο ρόλος των συνεργατών παραμένει καίριος, καθώς θα διαφωτίσει τον πελάτη με την τεχνογνωσία του, καθοδηγώντας τον σχετικά με τις υπάρχουσες λύσεις, ανάλογα πάντα με τις ανάγκες του. Ταυτόχρονα θα τον πληροφορήσει σχετικά με τις νέες τάσεις και τα δεδομένα στον χώρο του printing.

 


 

Πλέον, έχουμε φθάσει στο σημείο της ωριμότητας για τις SMBs, οι οποίες μπορούν πολύ πιο εύκολα και αποτελεσματικά να εντάξουν στις τάξεις τους λύσεις εκτύπωσης, κάτι που μέχρι πρότινος θεωρούνταν αποκλειστικό προνόμιο μεγαλύτερων επιχειρήσεων. Τα πλεονεκτήματα στην περίπτωση αυτή είναι σημαντικά, ενώ οι κατασκευαστές εκτυπωτικών λύσεων έχουν αντιληφθεί την ευκαιρία που ανοίγεται σε επίπεδο μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Στη βάση αυτή έχουν παρουσιάσει ειδικές λύσεις για τη συγκεκριμένη αγορά, λαμβάνοντας υπόψη και προσαρμόζοντας τα προϊόντα τους σε επίπεδο κόστους, κατανάλωσης, χώρου, δυνατοτήτων και επιδόσεων. Σε αυτό συντείνουν και οι παγκόσμιες τάσεις του mobile και του cloud printing, ταυτόχρονα με την επέκταση των multifunction συσκευών στις SMBs και σε συνδυασμό με τη συνολικότερη διαχείριση εγγράφων και εκτυπώσεων στην εν λόγω αγορά.

 

Επιλογές για SMBs

Ας δούμε όμως τις διαθέσιμες επιλογές που οι συνεργάτες μπορούν να προτείνουν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, βάσει συγκεκριμένων κατηγοριών εκτυπωτών:

 

 1. Inkjet εκτυπωτές

Όπως αφήνει να εννοηθεί και το όνομά τους, οι inkjet printers χρησιμοποιούν υγρό μελάνι που ψεκάζεται στο χαρτί για να επιτύχουν το τελικό αποτέλεσμα. Οι inkjets συνεχώς αναβαθμίζουν τα χαρακτηριστικά τους και τις δυνατότητές τους και αποτελούν την πλέον ευέλικτη μορφή εκτυπωτικής συσκευής που μπορεί να αποκτήσει μια επιχείρηση. Είτε πρόκειται να εκτυπώσει έγγραφα είτε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, υπάρχει πάντα κάποιος inkjet εκτυπωτής που θα καλύψει τις απαιτήσεις της επιχείρησης.

 

2. Laser εκτυπωτές

Για πολλά χρόνια οι laser εκτυπωτές υπήρξαν πολλοί ακριβοί για χρήση στις μικρές επιχειρήσεις, αλλά πλέον είναι σαφώς πιο οικονομικοί, αλλά και βολικοί σε μέγεθος. Το βασικό πλεονέκτημά τους είναι προφανώς η ταχύτητά τους. Ακόμα περισσότερο επειδή η χρήση των toner και η χωρητικότητα των cartridges προσφέρουν σαφώς μεγαλύτερο όγκο εκτυπώσεων από τα inkjet μελάνια. Επομένως, καθίστανται ιδανικές για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρειάζεται να εκτυπώσουν μεγάλες ποσότητες εγγράφων, με ταχύτητα και οικονομία.

 

3. All-in-one εκτυπωτές

Πρόκειται για τις συσκευές που είναι εξίσου γνωστές ως Multi-Functional Printers (MFPs), δηλαδή εκτυπωτές που διαθέτουν δυνατότητες scanner και fax. Ιδανική επιλογή για μικρές επιχειρήσεις που χρειάζονται έναν compact εκτυπωτή, ο οποίος όμως ενσωματώνει δυνατότητες scanning και fax. Πολλές SMBs διαθέτουν πλέον high-end MFPs με εξαιρετικές δυνατότητες εκτύπωσης, υποστήριξη Α3 και ποικίλα features φινιρίσματος (συρραφή, διάτρηση, δίπλωση).

 

4. A3 εκτυπωτές

Πολλές επιχειρήσεις μπορεί να διαθέτουν ειδικές απαιτήσεις εκτύπωσης, ανάλογα με τον κλάδο δραστηριοποίησής τους. Στις περιπτώσεις αυτές ίσως απαιτηθεί να εκτυπώσουν μεγαλύτερα έγγραφα, μεγέθους Α3. Υπάρχουν ακόμα πολλοί δύσπιστοι που πιστεύουν πως οι Α3 εκτυπωτές αφενός είναι ακριβοί για την επιχείρησή τους και αφετέρου είναι ογκώδεις για μικρούς χώρους γραφείου. Χάρη στις τεχνολογικές εξελίξεις όμως, τα ζητήματα αυτά δεν ισχύουν. Οι τιμές έχουν σαφώς βελτιωθεί (ιδίως σε σχέση με τη οικονομία που προσφέρουν μακροπρόθεσμα), ενώ οι multifunction A3 συσκευές είναι διαθέσιμες σε compact desktop μορφή, παρόμοια με εκείνη των Α4.

 

5. 3D εκτυπωτές

Η τεχνολογία 3D συνεχίζει να εξελίσσεται και να γίνεται ακόμα πιο ισχυρή και ακόμα πιο προσβάσιμη σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένους κλάδους. Οι συνεργάτες πρέπει να γνωρίζουν πως η καινοτομία στα υλικά, στα χρώματα, στις τεχνικές εκτύπωσης, ακόμα και στο software έχουν δώσει μεγάλη ώθηση στην αγορά αυτή.

 

Τέλος, μια ευρεία ποικιλία από εκτυπωτές είναι πλέον ασύρματοι, το οποίο σημαίνει πως μπορούν να εκτυπώσουν από desktop PCs, tablets ή smartphones, μέσω του ασύρματου δικτύου της επιχείρησης.

 

 

Κριτήρια επιλογής

 

Με τόσες διαθέσιμες επιλογές, ίσως αποδειχθεί δύσκολο για μια επιχείρηση να πάρει τη σωστή απόφαση. Σε αυτό το σημείο υπεισέρχεται ο ρόλος του καναλιού που χάρη στην τεχνογνωσία του θα βοηθήσει τους πελάτες στη σωστή επιλογή. Ας δούμε όμως κάποια βασικά κριτήρια:

 

Ταχύτητα

Σε ένα πολυάσχολο γραφείο, η ταχύτητα αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιλογής εκτυπωτή. Σε αυτή την περίπτωση, η επιλογή ενός laser εκτυπωτή αποτελεί μονόδρομο. Για όσες επιχειρήσεις μάλιστα εκτυπώνουν σε ασπρόμαυρο, οι laser θα προσφέρουν υψηλότατες, ασυναγώνιστες ταχύτητες.

 

Ποιότητα

Ο τύπος των αναγκών του printing μιας επιχείρησης, θα την καθοδηγήσει και στο θέμα της ποιότητας που απαιτείται. Μπορεί λοιπόν οι inkjet να έχουν σημαντικά βελτιωθεί τα πρόσφατα χρόνια, αλλά σε τελική ανάλυση, εφόσον η ποιότητα είναι το ζητούμενο, τότε η πρόταση παραμένει ένας laser. Εφόσον η επιχείρηση χρειάζεται εκτύπωση παρουσιάσεων, τότε ένας laser θα προσφέρει εντυπωσιακά γραφήματα και πεντακάθαρο κείμενο. Δεδομένων αυτών, οι φωτογραφίες παραμένουν πιο φυσικές, εφόσον εκτυπωθούν σε inkjet.

 

Φόρτος εργασίας

Τελικά, το πόσες σελίδες εκτυπώνει μια επιχείρηση κάθε μήνα, αποτελεί και το workload ή το λεγόμενο “duty cycle”. Οι εκτυπωτές διαθέτουν μηχανικά υποσυστήματα, τα οποία έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής. Αυτό σημαίνει πως ο συνεργάτης θα πρέπει να προτείνει συσκευές που θα ανταποκριθούν στον φόρτο εργασίας που αντιστοιχεί στον μέσο όρο αριθμού σελίδων που χρειάζεται η επιχείρηση να εκτυπώσει κάθε μήνα. Αφενός για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και αφετέρου για να μην προκύψουν εκπτώσεις στην ποιότητα του αποτελέσματος.

 

Δικτύωση και ασφάλεια

Οι laser και inkjet εκτυπωτές συγκλίνουν σε έναν βαθμό, με πολλά μοντέλα να ενσωματώνουν υψηλής ταχύτητας συνδεσιμότητα Ethernet ή Wi-Fi. Επιπλέον, εφόσον η επιχείρηση χρειάζεται να εκτυπώνει ευαίσθητα έγγραφα, υπάρχουν πλέον μοντέλα στην αγορά που προσφέρουν δικλείδες ασφαλείας, όπως η εισαγωγή PIN ή εκτύπωσης αποκλειστικά από και για εγκεκριμένους χρήστες.

 

Χαρακτηριστικά

Πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις θέλουν να κάνουν περισσότερα, με όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα, ώστε να μειώσουν τις δαπάνες. Στις περιπτώσεις αυτές, ένας MFP αποτελεί την ιδανική επιλογή. Προκειμένου οι συνεργάτες να προτείνουν κάποια τέτοια συσκευή στους πελάτες τους, θα πρέπει να απαντήσουν πρώτα σε κάποια ερωτήματα:

  • Μπορεί η συσκευή που θα προτείνετε να διαχειριστεί το workload;
  • Πόσο σημαντική είναι η ποιότητα του scanning και printing για τον πελάτη;
  • Είναι απαραίτητη η ύπαρξη fax για μια μικρομεσαία επιχείρηση;
  • Διαχειρίζεται ο πελάτης ευαίσθητες πληροφορίες; Είναι απαραίτητη η χρήση password, PIN ή απενεργοποίησης του USB;
  • Χρειάζεται ο πελάτης remote printing; Χάρη στην ανάπτυξη του BYOD, η εκτύπωση από mobile συσκευές είναι ταχύτατη και αποτελεσματική.

 

Σε τελική ανάλυση, η προσεκτική εκτίμηση των εκτυπωτικών αναγκών της επιχείρησης θα την οδηγήσει στη σωστή συσκευή με τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά. Έχοντας κατά νου όλα τα προαναφερθέντα κριτήρια, θα πρέπει η μικρομεσαία επιχείρηση με την αρωγή του συνεργάτη, να τα ζυγίσει και να δημιουργήσει μια λίστα αναγκών, που στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσει για να βρει την κατάλληλη λύση.

 

 

Οι ανάγκες printing των SMBs αλλάζουν

Το 81% των SMBs σκοπεύουν να περιορίσουν το χαρτί από τις διαδικασίες ροής εργασιών εγγράφων μέσα στον επόμενο χρόνο και οι περισσότερες από αυτές θα στραφούν στις ψηφιακές πρωτοβουλίες προκειμένου να το επιτύχουν, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Xerox.

Η έρευνα αυτή διεξήχθη μεταξύ 1000 ιδιοκτητών και υψηλόβαθμων στελεχών στις αμερικανικές και ευρωπαϊκές SMBs, όπου εκείνοι που ανταποκρίθηκαν δήλωσαν πως ξοδεύουν αρκετό χρόνο σε διεργασίες που απαιτούν χαρτί σε καθημερινή βάση. Μεγάλο ποσοστό των SMBs έχουν αποφασίσει πως θα ακολουθήσουν πρωτοβουλίες ψηφιοποίησης, ενώ το 37% δήλωσε πως έχει ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια. Το 12% θα ξεκινήσει την προσπάθεια αλλαγής μέσα στον επόμενο χρόνο. Επιπρόσθετα, 1 στις 5 επιχειρήσεις θα ήθελε να ξεκινήσει τη διαδικασία ψηφιοποίησης, αλλά δεν είναι ενημερωμένη σχετικά με τις paper-free επιλογές και προϊόντα.

Είναι πραγματικά ενδιαφέρον να παρατηρήσει κάποιος το πόσο γρήγορα οι SMBs σπεύδουν να ακολουθήσουν το παράδειγμα των μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις αυτές για κάποιο μεγάλο διάστημα δήλωναν πως θα ήθελαν να βρουν τρόπο να μην χάνουν χρόνο σε χρονοβόρες διεργασίες, και σε αυτό περιλαμβάνεται και η διαχείριση του χαρτιού. Μπορεί μέχρι πρότινος να νομίζαμε πως οι σκέψεις αυτές αποτελούσαν αποκλειστικό προνόμιο των μεγάλων επιχειρήσεων, αλλά πλέον αυτό δεν είναι αλήθεια, καθώς συμβαίνει και στις SMBs.

 

Πρόκειται για ένα ενδιαφέρον εύρημα, το οποίο όμως είναι η πλήρης εικόνα. Η ίδια έρευνα αποκάλυψε πως οι Managed Print Services (MPS) παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη μεταξύ των SMBs. 42% των επιχειρήσεων, οι οποίες ερωτήθηκαν, δήλωσαν πως έχουν υιοθετήσει MPS, με το 40% να σκοπεύει να εγγραφεί σε κάποια σχετική υπηρεσία μέσα στον επόμενο χρόνο.

Αυτό που έχει αποδειχτεί είναι πως όταν κάποια SMB δοκιμάσει κάποια MPS δεν μπορεί μετά να κάνει χωρίς αυτή. Η υπηρεσία προσφέρει υψηλή αξία από πλευράς κάλυψης αναγκών των πελατών της. Προσφέρει την απαραίτητη εξοικονόμησης χρημάτων, αλλά προσφέρει και όλα εκείνα τα οφέλη που πηγάζουν από τις MPS.

Μόλις η 1 στις 5 SMBs δήλωσε πως δεν έχει κανένα όφελος από τις MPS. Το 37% των SMBs δήλωσε πως η ποιότητα των MPS έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες της. Μεταξύ των σημαντικότερων πλεονεκτημάτων της έρευνας, οι μειώσεις των δαπανών παραμένουν στην κορυφή, με το 48% των ανταποκριθέντων να το θέτουν ως προτεραιότητα. Στη συνέχεια, ακολουθεί η μειωμένη κατανάλωση χαρτιού κατά 47%, ο βελτιωμένος έλεγχος των δαπανών εκτύπωσης με 42% και η βελτιωμένο workflow εγγράφων κατά 41%.

Η έκθεση της Xerox έδειξε ότι οι προτιμήσεις προμηθειών εκτύπωσης των SMB προσανατολίζονται περισσότερο στους αντιπροσώπους εξοπλισμού γραφείου και στους κατασκευαστές, σε τομείς όπως η ασφάλεια που σχετίζεται με την εκτύπωση και την τεχνολογία workflow και αυτοματοποίησης εγγράφων. Όσον αφορά όμως την προμήθεια MPS, εντούτοις, οι ΙΤ μεταπωλητές αποτελούν τη βασική επιλογή. Το 56% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως θα αγοράσουν MPS από μεταπωλητές, σε σύγκριση με το 36% που σκοπεύει να αγοράσει τις υπηρεσίες από αντιπροσώπους εξοπλισμού γραφείου και με το 33% που θα προτιμήσει τους κατασκευαστές.

 

Πρόκειται για εξαιρετικά νέα όσον αφορά το κανάλι συνεργατών. Παρ’ όλο που όπως είδαμε προηγουμένως οι SMBs στρέφονται διαρκώς στην ψηφιοποίηση, σύμφωνα με το παράδειγμα των μεγαλύτερων επιχειρήσεων, δείχνουν ταυτόχρονα έντονο ενδιαφέρον και για τις MPS για να εξορθολογίσουν τις διεργασίες εκτύπωσής τους. Αυτό σημαίνει πως οι συνεργάτες έχουν μια μεγάλη ευκαιρία να δραστηριοποιηθούν με τρόπους που μέχρι τώρα δεν ήταν γνωστοί.

Στη λογική αυτή, η καταγεγραμμένη αυτή ανάγκη για τεχνολογία paper-free αποτελεί μια λογική “ανησυχία” στη συνεχόμενη αναζήτηση για αποτελεσματικότητα των SMBs και δεν πρέπει να προκαλεί ανησυχία. Ουσιαστικά οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους να επιτύχουν περισσότερα πράγματα με λιγότερα μέσα. Δεδομένου πως έχουν ήδη βελτιστοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την υποδομή του data center τους, λόγου χάρη, έχει έρθει η στιγμή να αναζητήσουν και άλλες περιοχές που μπορεί να γίνουν αποδοτικότερες και έξυπνες στο πώς να προωθήσουν το επιχειρείν τους. Σε αυτή τη λογική, επιζητούν να εξορθολογίσουν τις εσωτερικές διεργασίες.

 

Καθώς επομένως η επιχείρηση εξετάζει διεξοδικά τη χρήση του εντύπου για να καθορίσει κατά πόσον το χαρτί χρησιμοποιείται εξορθολογισμένα, όντας το καλύτερο δυνατό μέσο για την επιτέλεση σημαντικών εργασιών, οι συνεργάτες του καναλιού θα προσφέρουν πολύτιμα insights για να βοηθήσουν στη λήψη των αποφάσεων. Συγκεκριμένα, έχουν τη δυνατότητα και την ικανότητα να δείξουν στους πελάτες τι προσφέρει η εκτύπωση και πού ακριβώς απαιτείται, καθώς και πώς αλληλεπιδρά με κάποιο συγκεκριμένο task και τους ίδιους τους ανθρώπους που εργάζονται επάνω σε αυτό.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον συμπέρασμα είναι πως οι συζητήσεις σχετικά με τις απαιτήσεις του SMB printing συνδέονται και με άλλα σημαντικά ζητήματα όπως είναι το mobility και η ασφάλεια.

Για παράδειγμα, το mobile printing έχει αποτελέσει ένα αναπόσπαστο τμήμα των διεργασιών workflow των SMBs, με το 66% των επιχειρήσεων να αναφέρουν πως έχουν ενσωματώσει το mobile printing στις mobile πρωτοβουλίες τους. Το 27% στη λογική αυτή έχει ως στόχο του να προωθήσει το mobile printing στους επόμενους 12 μήνες.

 

Εντωμεταξύ, το 56% των ερωτηθέντων στις SMBs συμπεριέλαβαν τους εκτυπωτές και τους MFPs στις στρατηγικές ασφάλειάς τους. Πολύ λογικό, μιας και οι συσκευές είναι συνδεδεμένες στο δίκτυο, και επομένως ανοιχτές σε όλα τα προβλήματα ασφαλείας που έχουν και οι λοιπές συσκευές του είδους. Στη λογική αυτή, έχει αξία η συμβουλή στους συνεργάτες που σχετίζονται με τον κλάδο της ασφάλειας ή προσφέρουν συμβουλές ασφαλείας, να συμπεριλάβουν και τις εκτυπωτικές συσκευές σε αυτές. Είναι πραγματικά σημαντικό για το κανάλι να εξασφαλίσουν πως διαθέτουν μια ολιστική οπτική του συνόλου του οικοσυστήματος αφενός, και αφετέρου θα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν επ’ οικονομική ωφέλειά τους τις συμβουλές αυτές ως πρόσθετη παροχή.

 

 

Μια μεγάλη ευκαιρία για το κανάλι

Έχει συχνά ειπωθεί πως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι ένας μεγάλος και σχετικά ανεκμετάλλευτος χώρος για υπηρεσίες printing. Παρόλο που οι μεγάλοι επιχειρηματικοί οργανισμοί είναι πιθανότερο να διαθέτουν πολύ περισσότερες συσκευές και ανάγκες από την τυπική SMB, οι μικρές επιχειρήσεις συχνά δεν έχουν πλήρη επίγνωση πόσα πολλά χρήματα ξοδεύουν για εκτυπώσεις, ενώ ταυτόχρονα αναζητούν συνεχώς τρόπους να περικόψουν τις δαπάνες τους. Μπορεί αυτό να ισχύει για πολλές επιχειρήσεις, αλλά είναι εξακριβωμένο ότι συμβαίνει περισσότερο στις SMBs. Σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι δεδομένο πως μια τυπική SMB ξοδεύει πολλά χρήματα στο printing. Ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα προσέγγισης σε αυτές τις επιχειρήσεις είναι να πειστούν πως θα πρέπει να επιτρέψουν σε έναν πάροχο λύσης να έρθει στο χώρο τους και να κάνει κάποια εκτίμηση. Είναι προφανές όμως πως υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο – συνήθως οι μικρές επιχειρήσεις καταναλώνουν τον περισσότερο χρόνο με τον καθημερινό αγώνα επιβίωσής τους, ώστε συχνά δεν κατανοούν την άμεση ανάγκη μιας λύσης printing. Στην ουσία, δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία στο κόστος των εκτυπώσεών τους που μπορεί να είναι σημαντικές σε όγκο και αξία. Αυτό που πρέπει να κάνει ο μεταπωλητής, στην περίπτωση αυτή, είναι να τραβήξει την προσοχή τους στα στοιχεία, ώστε να πειστούν για την ανάγκη μιας κατάλληλης για τα μέτρα τους λύσης.

 

Σε αντίθεση, οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις έχουν και καλύτερη αίσθηση του ποιες είναι οι δαπάνες εκτύπωσης, ενώ διαθέτουν τα τμήματα και το προσωπικό που θα υποδείξει το ζήτημα στο management. Στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, από την άλλη, ο υπεύθυνος για τα οικονομικά, την τεχνολογία ή το marketing είναι συνήθως το ίδιο άτομο ή κάποιο του στενού περιβάλλοντός του. Αφότου όμως κάποιος συνεργάτης τού προσφέρει μια εμπεριστατωμένη ανάλυση, είναι σχεδόν βέβαιο πως ο πελάτης θα κατανοήσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για εξοικονόμηση χρημάτων, συχνά εκατοντάδες ευρώ το μήνα. Επιπρόσθετα με την εξοικονόμηση σε εκτυπωτές και αναλώσιμα, πολλές επιχειρήσεις μπορούν να γλιτώσουν χρήματα και από πλευράς ενέργειας. Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο σε αρκετές SMBs να διαθέτουν παλιούς εκτυπωτές που απλά βρίσκονται στο χώρο αχρησιμοποίητοι και μάλιστα δεν απενεργοποιούνται ποτέ. Οι συσκευές αυτές συνεχίζουν να καταναλώνουν ρεύμα και απλά… αναπαύονται σε ένα σημείο για 5 ή και 10 χρόνια.

 

Ανεξάρτητα από το πού προέρχεται η εξοικονόμηση χρημάτων, μια ανάλυση των δαπανών μιας SMB θα επιτρέψει στην εταιρεία να ανακαλύψει επακριβώς τι ακριβώς ξοδεύει και από πού μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα. Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό, δημιουργούνται νέες προϋποθέσεις και ευκαιρίες για το δίκτυο των μεταπωλητών, που καλείται να “σερβίρει” τις απαιτούμενες λύσεις και υπηρεσίες. Οι συνεργάτες που κατανοούν πως οι εκτυπωτικές λύσεις έχουν τη δυνατότητα να αποτελέσουν μια σταθερή πηγή εσόδων με υψηλό margin, θα μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους και ταυτόχρονα τη δική τους κερδοφορία. Οι ΙΤ μεταπωλητές που θεωρούν πως δεν υπάρχει κέρδος στους εκτυπωτές θα ανακαλύψουν σύντομα πως οι πελάτες τους αναζητούν απεγνωσμένα έναν τρόπο διαχείρισης των δαπανών του printing τους, οπότε θα πρέπει να είναι παρόντες για να προσφέρουν τις κατάλληλες λύσεις. Οι λύσεις αυτές θα αποτελέσουν μια σταθερή πηγή εσόδων για τους συνεργάτες, καθώς θα συνεισφέρουν στην κερδοφορία των πελατών τους.

 

 

 

4 σημαντικές τάσεις στο SMB printing

Η βιομηχανία εκτύπωσης, όπως και πολλές άλλες, βρίσκονται στο όριο σημαντικών αλλαγών. Καθώς η βιομηχανία αντιμετωπίζει το θέμα των μειωμένων εκτυπώσεων, των χαμηλότερων margins, οι vendors επανεξετάζουν τη δομή των επιχειρήσεών τους και αναζητούν τρόπους για ακόμα πιο θετικές οικονομικές επιδόσεις. Όποιο και εάν είναι το αποτέλεσμα, η αγορά αναζητά νέες κατευθύνσεις. Οι vendors προσπαθούν να κατανοήσουν πού βρίσκονται οι νέες αγορές: στο cloud, στο mobile, στα big data και το Internet of Things. Μπορεί το νέο αυτό περιβάλλον να είναι ριψοκίνδυνο, αλλά υπάρχουν κάποιες βασικές ευκαιρίες σε αυτό για όλους τους εμπλεκομένους. Ας δούμε όμως τις κατευθύνσεις αυτές αναλυτικότερα.

 

Η άνοδος του “As-a-service”

Η προτίμηση των καταναλωτών στις υπηρεσίες αντί των προϊόντων, και στο συνδρομητικό μοντέλο σε σχέση με τις αγορές, αρχίζει και εισχωρεί και στην business αγορά. Η προτίμηση αυτή βασίζεται στην αυξανόμενη ανάγκη των πελατών για ευελιξία που θα τους επιτρέψει να εκμεταλλευτούν τις νέες τεχνολογίες.

Με το as-a-service μοντέλο, οι πελάτες δεν επιβαρύνονται με δαπάνες αναβάθμισης και μπορούν να υπολογίσουν επακριβώς τις δαπάνες πρόσβασης στην τεχνολογία. Οι MPS αποτελούν ένα καθιερωμένο μοντέλα υπηρεσίας στην αγορά, προσφέροντας ένα προσοδοφόρο μοντέλο εσόδων, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει και το loyalty του πελάτη μετά την πώληση των εκτυπωτικών συσκευών.

 

Αν και η αγορά των MPS είναι σχετικά ώριμη στον χώρο του enterprise, είναι σίγουρο πως υπάρχουν περαιτέρω ευκαιρίες στη μεγάλη και ανεκμετάλλευτη αγορά των SMBs. Όσον αφορά το κανάλι, οι ψηφιακές υπηρεσίες σχετικά με τα διαγνωστικά των συσκευών και την προληπτική συντήρηση έχουν δυνατότητες που δεν πρέπει να μείνουν ανεκμετάλλευτες. Οι MPS vendors θα πρέπει από τη μεριά τους να καθοδηγήσουν τις εξελίξεις στο cloud, στην ασφάλεια και το mobility.

 

Ψηφιακή μεταμόρφωση

Μπορεί να έχουν ειπωθεί πολλά για την εξαφάνιση του εντύπου, αλλά το χαρτί παραμένει βασικό στοιχείο του connected χώρου εργασίας και παίζει ακόμα κρίσιμο ρόλο στις επιχειρησιακές διεργασίες πολλών επιχειρήσεων. Οι print vendors βρίσκονται στην προνομιούχο θέση να συνενώσουν τον έντυπο με τον ψηφιακό κόσμο, προσφέροντας λύσεις και υπηρεσίες που οι συνεργάτες μπορούν να προσφέρουν στη συνέχεια στους πελάτες τους.

Σε αρκετές περιπτώσεις, η επένδυση στα έξυπνα MFPs, που έχουν πλέον εξελιχθεί σε ολοκληρωμένες πλατφόρμες επεξεργασίας εγγράφων, προσφέρει στους vendors και στο κανάλι την ευκαιρία να μεγιστοποιήσουν την αξία των προσφορών τους. Με τον τρόπο αυτόν θα γίνουν πιο εύκολα αποδεκτοί ως έμπιστοι συνεργάτες στο νέο αυτό “τοπίο” της ψηφιακής μεταμόρφωσης. Οι επιχειρησιακές διεργασίες και οι βελτιώσεις στο workflow θα αποτελέσουν βασικό παράγοντα διαφοροποίησης για τους vendors στον κλάδο, απαιτώντας μια ισορροπία μεταξύ hardware, software και υπηρεσιών.

 

Η δύναμη του ΙοΤ

Οι εκτυπωτές είναι εμπίπτουν και αυτοί στην κατηγορία των “things” και τα connected MFPs είναι και αυτά μέρος τού ΙοΤ οικοσυστήματος. Οι vendors μπορούν να εκμεταλλευτούν την τεράστια παραγωγή δεδομένων για να παρακολουθήσουν τα προϊόντα και τη χρήση των υπηρεσιών. Τα δεδομένα θα επιτρέψουν στους κατασκευαστές να προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις μέσω των predictive data analytics, ενώ συγκεντρώνοντας πληροφορίες σχετικά τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών των πελατών, οι vendors θα βελτιώσουν τον σχεδιασμό των προϊόντων και θα επιταχύνουν την καινοτομία.

Πιο συγκεκριμένα, η ανάπτυξη των στρατηγικών συνεργασιών με τους vendors ανοιχτής τεχνολογίας θα ανοίξει τον δρόμο για απρόσκοπτη ενσωμάτωση των εκτυπωτών/ MFPs με τις mobile συσκευές, οδηγώντας την ανάπτυξη για ακόμα πιο προωθημένες mobile λύσεις και του οικοσυστήματος υπηρεσιών.

 

 

Σχετικά άρθρα

Η Cyta αναθέτει στην Oracle τον ψηφιακό μετασχηματισμό της

Νέο monitor για εξωτερικούς χώρους από την LG

Kitriniaris

Λύση διαχείρισης εγγράφων από την Epson

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα