16.1 C
Athens
19/04/2024
Biztech

Η Cyta αναθέτει στην Oracle τον ψηφιακό μετασχηματισμό της

Η Cyta, ο κορυφαίος πάροχος ολοκληρωμένης ηλεκτρονικής επικοινωνίας στην Κύπρο, επέλεξε τη λύση Oracle Rapid Offer Design and Order Delivery (RODOD) για την παροχή μιας σύγχρονης, ψηφιακής εμπειρίας στους πελάτες, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες της.

 

Έχοντας διαπιστώσει τις ελλείψεις των legacy συστημάτων επιχειρηματικής υποστήριξης (BSS) σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένου του αργού ρυθμού παρουσίασης νέων προϊόντων στην αγορά, της αποσπασματικής διαδικασίας σχεδιασμού προσφορών και της έλλειψης δυνατότητας ψηφιακής συνδιαλλαγής με τους πελάτες της, η Cyta ήξερε ότι χρειαζόταν μια σύγχρονη προσέγγιση. Μέρος των προσπαθειών ψηφιακού μετασχηματισμού θα είναι και η υλοποίηση των Oracle λύσεων RODOD σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη για τις τηλεπικοινωνίες λύση Customer Experience (CX).

Με αυτές τις λύσεις, η εταιρεία θα μπορεί να παρουσιάσει ταχύτερα νέες υπηρεσίες, να υλοποιήσει πιο ευέλικτες καμπάνιες marketing και πωλήσεων, να προσελκύσει πελάτες και να τους προσφέρει έγκαιρα υπηρεσίες που τους ταιριάζουν, να παρέχει αποτελεσματικά και να αποτιμήσει με ευελιξία αυτές τις υπηρεσίες, καθώς και να ενδυναμώσει τους πελάτες της με πληροφορίες και καινοτομίες.

Το RODOD αποτελεί κομμάτι του Oracle Communications το οποίο παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις cloud και επικοινωνιών για τους παρόχους και τις εταιρείες του τηλεπικοινωνιακού κλάδου με στόχο την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού τους, σε ένα κόσμο που στηρίζεται στις επικοινωνίες, από την εξέλιξη του δικτύου μέχρι το ψηφιακό επιχειρείν και την εξυπηρέτηση πελατών.

 

«Επιλέξαμε την Oracle για το εύρος, την ωριμότητα και την πληρότητα της λύσης της, την αποδεδειγμένη ικανότητά της να βοηθάει τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να επιτύχουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους και τη συνεχή καινοτομία που παρέχει μέσω του Oracle Cloud», δήλωσε ο κ. Χρύσης Φοινιώτης, CTIO της Cyta. «Θα είμαστε πλέον σε θέση να επιτύχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα στους τομείς που αποτελούν την υψηλότερη προτεραιότητα για εμάς, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτερης παρουσίασης νέων υπηρεσιών στην αγορά, της χρονικής συντόμευσης των κύκλων, της βελτίωσης της λειτουργικής αποδοτικότητας και των βελτιωμένων Net Promoter Scores».

 

«Οι πάροχοι αναγνωρίζουν την ταχεία και ισχυρή επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον εκσυγχρονισμό των front office λειτουργιών», σχολίασε ο Doug Suriano, senior vice president & general manager of Oracle Communications. «Οι εργαζόμενοι της Cyta θα μπορούν να παρέχουν στους πελάτες τους μια πιο αποτελεσματική και σύγχρονη συναλλαγή για την προμήθεια και παράδοση της παραγγελίας, τη χρηματική αποτίμηση της συνδρομής και την προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης».

Σχετικά άρθρα

Σημαντική επένδυση της Oracle στην Ελλάδα

Giorgos Athanassiadis

Dell: Το πρώτο πρόγραμμα ανακύκλωσης χρυσού στον κλάδο

Η Ελλάδα θα είναι «εξ ορισμού ψηφιακή» έως το 2023

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα