15.6 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Το 4G δίνει ώθηση στα phablets

Καθεστώς είναι πλέον τα 4G μοντέλα στην αγορά των smartphones καθώς το β’ τρίμηνο του 2015 οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση και το μερίδιό τους ανέρχεται πλέον στο 58% από 26% πριν από έναν χρόνο. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την τελευταία έρευνα της GfK σε παγκόσμιο επίπεδο, στο πλαίσιο της οποίας αποκαλύπτεται επίσης ότι τα phablets εδραιώνουν την παρουσία τους στην αγορά.

 

Η ετήσια διαφορά στο μερίδιο αγοράς των 4G smartphones αγγίζει το 129% και η αιτία για την άνοδο αυτή βρίσκεται – που αλλού – στην Κίνα. Μάλιστα, η μετάβαση στα 4G smartphones θα συνεχιστεί πιθανόν με ακόμα μεγαλύτερο ρυθμό καθώς στο παιχνίδι πλέον μπαίνει και η Ινδία, όπου οι κύριοι πάροχοι περνάνε σταδιακά στην τεχνολογία 4G

 

Παράλληλα, η επικράτηση του 4G φέρνει και μια ακόμη αλλαγή στην αγορά των smartphones. Συγκεκριμένα, καθώς το 4G επιτρέπει την ταχύτερη και πιο αξιόπιστη κατανάλωση βίντεο από τους χρήστες smartphones, εκείνοι επιλέγουν συσκευές με μεγαλύτερες οθόνες, και ειδικότερα συσκευές άνω των 5”, δηλαδή τα λεγόμενα phablets. Και εδώ, η Κίνα διαθέτει την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά αφού τα phablets έχουν το 63% του μεριδίου αγοράς των smartphones. Μάλιστα, η GfK προβλέπει ότι η συγκεκριμένη τάση – 4G και phablets – θα συνεχιστεί ακάθεκτη και το 2016.

 

H συγκεκριμένη έκθεση δεν είναι η πρώτη που εντοπίζει την μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού προς τα smartphones με μεγάλη οθόνη. Στο παρελθόν τόσο η GfK όσο και η IDC είχαν στρέψει τα φώτα τους προς την αγορά των phablets. Μεγάλος χαμένος από αυτή τη μεταστροφή αποδεικνύονται τα «μικρά» tablets αφού πολλοί καταναλωτές στρέφονται πλέον σε μεγαλύτερες συσκευές οι οποίες έχουν ταυτόχρονα και περισσότερες δυνατότητες παραγωγικότητας.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Σχετικά άρθρα

Ενισχυμένος κύκλος εργασιών για την Vodafone Ελλάδας

Giorgos Athanassiadis

Singular Logic: Υλοποίηση λύσης της Oracle για ελληνική βιομηχανία

Kitriniaris

H Office Line στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα