21 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Στην πρώτη θέση στα PC και διψήφια αύξηση εσόδων η Lenovo

Ο όμιλος Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2018, το οποίο αποτελεί το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο κατά το οποίο η εταιρεία σημειώνει διψήφιο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης. Τα έσοδα του ομίλου έφθασαν τα $13,4 εκ. σημειώνοντας αύξηση 14% σε ετήσια βάση, καταγράφοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα για σχεδόν τέσσερα χρόνια.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο ισχυρών προ-φόρου εσόδων, ύψους $213 εκ. το οποίο είναι έξι φορές μεγαλύτερο από το προηγούμενο έτος.

 

Η παραπάνω οικονομική εικόνα της εταιρείας οφείλεται κατά κύριο λόγο στα αποφασιστικά μέτρα για την αναδιάρθρωση των επιχειρησιακών μονάδων που πραγματοποιήθηκαν κατά τα προηγούμενα τρίμηνα, όσο και τις τεχνολογικές καινοτομίες που παρουσίασαν όλες οι βασικές επιχειρησιακές μονάδες του ομίλου.

 

Ρεκόρ εσόδων στα PC

Το Intelligent Devices Group (IDG), ωφελήθηκε από  τη συνέργεια κοινών πλατφορμών και πόρων και σημείωσε έντονη αύξηση εσόδων 10% σε ετήσια βάση, ύψους $11,84 εκ.

Πιο αναλυτικά, κατά τη διάρκεια του τριμήνου, το PC & Smart Devices Group (PCSD) ως τμήμα του IDG κατέγραψε έσοδα ύψους $10,2 δισεκατομμυρίων, με αύξηση 18% από την προηγούμενη χρονιά. Επιπλέον, είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της που η επιχειρηματική μονάδα αυτή ξεπέρασε τα $10 δισεκατομμύρια σε έσοδα.

Έτσι, η Lenovo δεν είναι μόνο ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον τομέα των πωλήσεων PC, με μερίδιο αγοράς 23,7%, αλλά η μόνη εταιρεία που παρουσιάζει την καλύτερη κερδοφορία της βιομηχανίας (5%).

Το τρίμηνο συνέχισε την έντονη διψήφια ανάπτυξη στους τομείς gaming με τα Legion, στα ThinkStation workstations και στα Yoga, ThinkPad και IdeaPad, ενισχύοντας τη μελλοντική αύξηση του όγκου, των εσόδων και των κερδών.

 

Η Lenovo συνεχίζει να βαδίζει βάσει του οράματός της για «Έξυπνο Μετασχηματισμό», με καινοτομίες που παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε προϊόντα Smart IoT (Lenovo Smart Home Essentials) που ακολουθούν την παρουσίαση του Lenovo Smart Display, νωρίτερα φέτος.

 

To Mobile Business Group (MBG) συνέχισε την αισθητή βελτίωσή του κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου, εφαρμόζοντας στρατηγική ανάκαμψης η οποία εστιάζει στη μείωση των εξόδων, την απλοποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων και την επικέντρωση στις κερδοφόρες αγορές. Επίσης, κατά τη διάρκεια αυτού του τρίμηνου, επιτεύχθηκε ακόμα  ένα σημαντικό στρατηγικό ορόσημο – το operational break-even της Motorola σε παγκόσμιο επίπεδο – ως αποτέλεσμα της μείωσης των λειτουργικών εξόδων κατά $175 εκατομμύρια, σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους.

 

Τέλος, το Data Center Group (DCG) είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο, ανάμεσα στους πρώτους τρείς Χ86 server vendors. Πιο συγκεκριμένα, το DCG κατέγραψε το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο ανοδικής πορείας των κερδών του με αύξηση 58% στα έσοδα ύψους $ 1,5 δις. Οι καίριες παγκόσμιες στρατηγικές συμμαχίες, όπως αυτή που ανακοίνωσε η NetApp τον Σεπτέμβριο, έχουν επεκτείνει σημαντικά το δίκτυο της Lenovo σε storage και data management. Η τεχνολογία Hyperscale συνέχισε την τριπλάσια ετήσια ανάπτυξη για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, ενώ η SDI παρουσίασε ισχυρή αύξηση εσόδων 150%.

 

Σχετικά άρθρα

Demo Center από Samsung και Active

Channel-Manager

LG StanbyME Go: Η νέα on-the-go οθόνη της LG

Giorgos Athanassiadis

46 νέες θέσεις εργασίας στην Data Communication

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα