13.1 C
Athens
19/03/2024
Biztech

Η LG στο πρώτο συνέδριο για το Instore Marketing

Το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics, συμμετείχε στο 1ο συνέδριο για το Instore Marketing που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2018. Η εταιρεία παρουσίασε πώς οι retail digital signage λύσεις της μπορούν να ενισχύσουν και να μετασχηματίσουν το in-store experience, ώστε τα brands να επαναπροσδιορίσουν την θέση τους στην αγορά.

 

Στο συνέδριο, αναλύθηκαν από διεθνείς και εγχώριους marketers, υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ και των πωλήσεων, όλες οι πτυχές των δραστηριοτήτων εντός του εμπορικού καταστήματος, που μπορούν να αναπτύξουν οι επιχειρήσεις λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων όλων των κλάδων, με στόχο την προσέλκυση των πελατών και την πραγματοποίηση αγορών, καθώς και το πώς η ψηφιακή τεχνολογία αλλάζει το λιανεμπόριο και την αγοραστική συμπεριφορά.

 

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Στέφανος Κηπώσης, Β2Β digital signage sales supervisor, της LG Electronics Ελλάς, πραγματοποίησε παρουσίαση με τίτλο Digital Signage Store Transformation, ως ειδικός σε digital signage λύσεις που ενισχύουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των retail επιχειρήσεων και στον συντονισμό έργων που περιλαμβάνουν πρωτοποριακές εφαρμογές ψηφιακής σήμανσης μέσω διαφορετικών καναλιών αγοράς.

 

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του, ο κ. Κηπώσης τόνισε πως «η καταναλωτική συμπεριφορά έχει αλλάξει σημαντικά ακροβατώντας μεταξύ του online και του offline shopping περιβάλλοντος. H τεχνολογία προσφέρει πλέον στους καταναλωτές δεκάδες τρόπους για αναζητήσουν, να συγκρίνουν και να αγοράσουν με αποτέλεσμα να είναι αρκετά υψηλό το επίπεδο δυσκολίας για τον retailer να ξεχωρίσει και να ενδυναμώσει το customer loyalty και το shop experience. Η LG διαθέτοντας μοναδικές retail digital signage λύσεις, έρχεται να ενισχύσει και να επαναπροσδιορίσει το in-store experience, βοηθώντας τις εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν την θέση τους μέσα στην αγορά».

Σχετικά άρθρα

Έργο της Qualisys Software στο Cloud για την Νanotek

Kitriniaris

Νέο devolo dLan 1000 Mini

Τα οφέλη του cloud contact center στην εξυπηρέτηση πελατών

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα