Xiaomi, o νεος “δρακος” στα smartphones;

To 2014 ήταν η χρονιά που ανέδειξε έναν ακόμη “δράκο” από την Κίνα στην αγορά των smartphones. O λόγος για την Xiaomi η οποία πούλησε 61,2 εκατομμύρια smartphones, γεγονός που την κατατάσσει ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου.

Κάνοντας μια αποτίμηση του 2014, ο συνιδρυτής της Xiaomi, Bin Lin, ανακοίνωσε πως η εταιρεία σημείωσε αύξηση πωλήσεων 227% σε απόλυτους αριθμούς συσκευών και 135% σε έσοδα, τα οποία διαμορφώθηκαν στα $12 δις.

Την ίδια στιγμή η κινεζική εταιρεία θέτει ως στόχο για το 2015 την πώληση 100 εκατομμυρίων smartphones, κάτι που θα επιτευχθεί από την επέκταση και ενίσχυση των δραστηριοτήτων της σε μεγάλες αγορές όπως αυτές των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Βραζιλίας.

Την αισιοδοξία της Xiaomi φαίνεται πως συμμερίζονται και οι επενδυτές καθώς πρόσφατα η εταιρεία συγκέντρωσε κεφάλαια ύψους $1,1 δις προκειμένου να αναπτύξει νέες υπηρεσίες στον τομέα του Ιnternet TV.

Ωστόσο αρκετοί αναλυτές τονίζουν ότι οι προβλέψεις της Xiaomi θα βρεθούν αντιμέτωπες με ένα σοβαρό εμπόδιο: αυτό του brand της. Ειδικότερα, η κινεζική εταιρεία οφείλει την επιτυχία της στις πολύ φθηνές συσκευές τις οποίες διαθέτει σε τεράστιες αγορές όπως αυτές της Κίνας και της Ινδίας. Ωστόσο ένα επιτυχημένο άνοιγμα σε απαιτητικές και ώριμες αγορές προϋποθέτει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, κάτι για το οποίο η Xiaomi θα κριθεί επί του πεδίου.

Related Posts