Λυσεις ασφαλους διαχειρισης ψηφιακων εγγραφων απο την Αdacom

Στην παρουσίαση νέων λύσεων ασφαλούς διαχείρισης ψηφιακών εγγράφων με τη χρήση ψηφιακής υπογραφής προχώρησε η Adacom, μέλος του ομίλου Ideal, στα πλαίσια του 4ου συνεδρίου Infocom Security, όπου συμμετείχε ως χρυσός χορηγός. Πρόκειται για λύσεις που προσφέρουν πλήρη έλεγχο των προς υπογραφή εγγράφων αφού εκμηδενίζουν τον χρόνο αλλά και το σχετικό κόστος, καθώς τα έγγραφα διακινούνται σε ψηφιακή μορφή μεταξύ των εξουσιοδοτημένων χρηστών εντός αλλά και εκτός ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης.

Χαρακτηριστικό των εν λόγω λύσεων είναι η ευελιξία στην παραμετροποίηση ανάλογα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης ενώ παρέχεται τόσο ως υπηρεσία στο cloud όσο και in-premise. Κάθε εμπλεκόμενος χρήστης της υποδομής, μπορεί να υπογράψει ψηφιακά τα έγγραφα που επιθυμεί, με τη χρήση ψηφιακών πιστοποιητικών, διασφαλίζοντας την εγκυρότητα της υπογραφής αλλά και την ακεραιότητα του εγγράφου. Η χρήση χρονοσφραγίδων δίνει μακροπρόθεσμη ισχύ στα έγγραφα, ενώ η συνδυαστική χρήση αναγνωρισμένων ψηφιακών πιστοποιητικών εξασφαλίζει την πλήρη συμμόρφωση του οργανισμού με τις υφιστάμενες νομικές διατάξεις, σε τέτοιο βαθμό, ώστε τα ψηφιακά υπογεγραμμένα έγγραφα να έχουν την ίδια ισχύ με αυτή των ιδιόχειρα υπογεγραμμένων.

Η πρώτη λύση είναι η EasyPROtection της εταιρείας BooleServer, η οποία καλύπτει τις εκάστοτε ανάγκες ασφάλειας επιτυγχάνοντας υψηλό επίπεδο ευελιξίας στις επιχειρηματικές λειτουργίες μιας εταιρείας και προσφέροντας ένα πλήρες σύστημα προστασίας αρχείων από μη εξουσιοδοτημένους συνεργάτες, προμηθευτές και χρήστες. Η λύση επιτρέπει την άμεση ενσωμάτωση στην υπάρχουσα πληροφοριακή υποδομή μιας εταιρείας.

Αντίστοιχα, οι λύσεις Data Classification της εταιρείας Boldon James καλύπτουν τις ανάγκες ασφάλειας σχετικά με τον τρόπο διαβάθμισης και διαχείρισης των ευαίσθητων πληροφοριών, επιτυγχάνοντας παράλληλα την πλήρη συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία και τα διεθνή πρότυπα. Τα προϊόντα Data Classification επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρτούν ετικέτες διαβάθμισης τόσο σε επίπεδο μετα-δεδομένων, όσο και σε επίπεδο οπτικής αναπαράστασης με διαφανή προς τον τελικό χρήστη τρόπο, αποτρέποντας τη διαρροή ευαίσθητων πληροφοριών.

Πέρα όλων των άλλων, το μεγάλο πλεονέκτημα της ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων σε σύγκριση με την παραδοσιακή χρήση χαρτιού είναι η σοβαρή μείωση του διαχειριστικού κόστους. Συγκεκριμένα, έρευνες έχουν δείξει ότι το μέσο κόστος διαχείρισης χαρτιού σε όλο τον κύκλο ζωής μέσα στην επιχείρηση (συμπεριλαμβανομένης της εκτύπωσης, φωτοτύπισης, σκαναρίσματος, αποστολής, αποθήκευσης και απόρριψης) ξεπερνά τα €3 ανά σελίδα.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη. 

Related Posts