17.9 C
Athens
26/04/2024
Biztech

i4C Analytics: Προσθέτοντας την πρόβλεψη στην ανάλυση

Η i4C Analytics είναι μια εταιρεία που προσφέρει καθετοποιημένες λύσεις Predictive Analytics για πελάτες που δραστηριοποιούνται στις αγορές της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών και του λιανεμπορίου, καθώς επίσης και στον τραπεζικό και ασφαλιστικό κλάδο. Εδώ και λίγο καιρό οι λύσεις της είναι διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά, μέσα από τη συνεργασία με την Predicta.  Πρόκειται για εργαλεία που συνεπικουρούν τα στελέχη που ασχολούνται με το marketing, την εμπορική διεύθυνση και τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες, υλοποιώντας δύσκολες αναλύσεις που αφορούν στο πελατολόγιό τους, και όχι μόνο. Ο Luca Scandellari, Pre Sales Manager της i4C Analytics, μίλησε στο Biztech.gr τόσο για τα σχέδια της i4C Analytics για την ελληνική αγορά, όσο και για την διαφοροποίηση που προσφέρει μέσα από τις λύσεις της, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Biztech.gr: Τα Advanced Analytics είναι σήμερα ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς τομείς. Ποιοι παράγοντες διαφοροποιούν τις εφαρμογές σας από τον ανταγωνισμό; Σε αυτούς περιλαμβάνεται η στρατηγική σας για τις κάθετες αγορές ή αυτή διαμορφώνεται ως αποτέλεσμα της εμπειρίας που διαθέτετε από την αγορά;

Luca Scandellari: Ένας βασικός παράγοντας που διαφοροποιεί την i4C Analytics από τον ανταγωνισμό είναι η εστίασή της στο χώρο της Αναλυτικής Τεχνολογίας Πρόβλεψης (Predictive Analytics). Τα Predictive Analytics επιτρέπουν στους επιχειρησιακούς χρήστες να αντλήσουν σημαντικά οφέλη από τους restrictive indicators. Με αυτό τον τρόπο, δεν χάνουν χρόνο με reports και dashboards που δεν έχουν καμία σχέση με την επιχειρηματική διαδικασία.

Η App based πρότασή μας αποτελεί έναν ακόμα παράγοντα που διαφοροποιεί την i4C Analytics καθώς προσφέρουμε εφαρμογές που απευθύνονται σε συγκεκριμένα επιχειρησιακά θέματα για συγκεκριμένες αγορές. Για παράδειγμα, αν κάποιος πελάτης αντιμετωπίσει ένα περιστατικό που περιλαμβάνει απάτη, μπορεί να το επιλύσει με την εφαρμογή Fraud. Αν, αργότερα, παρουσιαστεί ανάγκη για ένα ζήτημα πρόβλεψης, μπορούν απλά να προσθέσουν ένα App που να απευθύνεται σε αυτό το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Βασικό χαρακτηριστικό της προσφοράς μας αποτελεί και το γεγονός ότι επιτρέπουμε τη χρήση των Predictive Analytics από όλους τους επιχειρησιακούς χρήστες, χωρίς να χρειάζεται να διαθέτουν ειδικές γνώσεις analytics ή διαχείρισης αυτοματισμών.

Οι εφαρμογές i4C ενσωματώνουν τη βαθιά γνώση μας για τις κάθετες αγορές καθώς χαρτογραφούν όλες τις διαδικασίες ενός οργανισμού και αξιοποιούν την πλούσια εμπειρία της i4C Analytics. Πλέον, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς οι λύσεις μας είναι διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά, μέσα από τη συνεργασία μας με την Predicta. Πιστεύουμε ότι οι εταιρείες στην Ελλάδα θα απολαύσουν τα μοναδικά οφέλη που μπορούμε να τους προσφέρουμε.

Biztech.gr: Με ποιό τρόπο βοηθάτε τους πελάτες σας να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες των Εφαρμογών σας; Υπάρχει η αντίληψη ότι οι λύσεις Advanced Analytics δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την πλειoνότητα των εργαζόμενων σε μια εταιρεία, περιορίζοντας τις δυνατότητές τους. Τί απαντάτε σε αυτό;

Luca Scandellari: Τα τελευταία χρόνια, ο όρος “Analytics” χρησιμοποιείται άκριτα και κατά κόρον. Ωστόσο, μετά τον αρχικό ενθουσιασμό, παρατηρήσαμε ότι οι οργανισμοί και οι επιχειρησιακοί χρήστες συχνά κινδυνεύουν να “χαθούν” μέσα στις σύνθετες παραδοσιακές λύσεις, τις οποίες, εν τέλει, καταλήγουν να μη χρησιμοποιούν.

Ταυτόχρονα, η ζήτηση για predictive analytics από τις εταιρείες αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς. Αυτή η αύξηση είναι μεγαλύτερη σε σύγκριση με τη δυνατότητα των εταιρειών να εκπαιδεύσουν εξειδικευμένους χρήστες.

Οι λύσεις i4C ξεπερνούν αυτό το πρόβλημα επιτρέποντας στους επιχειρησιακούς χρήστες να αντλήσουν οφέλη απευθείας από τα advanced analytics. Οι εφαρμογές i4C έχουν σχεδιαστεί για να χαρτογραφούν τις επιχειρησιακές διαδικασίες και όχι τα δεδομένα, και να προτείνουν στους χρήστες επιχειρηματικές δράσεις παρά σύνθετες επιλογές μοντελοποίησης. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρησιακοί χρήστες μπορούν να διαχειριστούν τις καθημερινές εργασίες τους χρησιμοποιώντας τις εφαρμογές μας. Οι χρήστες ακολουθούν εύκολους οδηγούς “βήμα προς βήμα” που εφαρμόζουν Analytics όταν χρειάζεται και παρουσιάζουν τα αποτελέσματα με έναν τρόπο που είναι εύκολα διαχειρίσιμος, χρησιμοποιώντας προδιαγραφές και οδηγίες.

Από την άλλη πλευρά, οι εφαρμογές μας προσφέρουν ένα βαθύτερο επίπεδο αλληλεπίδρασης στους εξειδικευμένους χρήστες, οι οποίοι μπορούν να εκτιμήσουν νέα μοντέλα και να ανανεώσουν τη συλλογιστική των προβλέψεων. Ωστόσο, η δουλειά τους παραμένει συνδεδεμένη με τις δραστηριότητες της επιχείρησης καθώς οι εφαρμογές χρησιμοποιούν τα νέα Analytics σε πραγματικό χρόνο, ώστε να επιτρέψουν στους επιχειρησιακούς χρήστες να λάβουν τις σωστές αποφάσεις.

Biztech.gr: Με ποιό μοντέλο απευθύνεστε στην αγορά; Δουλεύετε με συνεργάτες καναλιού ή απευθύνεστε απευθείας στους πελάτες σας; Ποια είναι τα πλάνα σας για την ελληνική αγορά; Σκοπεύετε να αυξήσετε το αποτύπωμά σας και με ποιους τρόπους; Ποιοι είναι οι στόχοι σας σε ό,τι αφορά τη θέση σας και το μερίδιό σας στην αγορά;

Luca Scandellari: Η i4C Analytics διαθέτει γραφεία στην Ιταλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο και αξιοποιεί ένα ισχυρό δίκτυο καναλιού για να απευθυνθεί στις αγορές ανά τον κόσμο. Σε αυτό το πλαίσιο, συνεργαζόμαστε στενά με τους resellers και τους επιχειρηματικούς συνεργάτες που ενσωματώνουν τις λύσεις μας στις προσφορές τους, ώστε να βοηθήσουν τους πελάτες τους να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους στον τομέα των analytics.

Στην Ελλάδα, πρόσφατα ανακοινώσαμε την έναρξη της συνεργασίας μας με την Predicta για την αποκλειστικά διάθεση, υλοποίηση και υποστήριξη των λύσεων που προσφέρουμε. Η συνεργασία μας με την Predicta καλύπτει και τις αγορές της Κύπρου, της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας, της ΠΓΔΜ και της Αλβανίας. Πιστεύουμε ότι η πλούσια εμπειρία της στον τομέα των predictive analytics εγγυάται ότι οι καθετοποιημένες, business-oriented λύσεις λογισμικού που προσφέρουμε θα ικανοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τις ιδιαίτερες ανάγκες των εταιρειών στην Ελλάδα. Σε συνδυασμό με την πολυετή εμπειρία μας στον τομέα της Ενέργειας και της Πρόβλεψης της Ζήτησης στην Ενέργεια και τη Βιομηχανία, θα βοηθήσουμε τις ελληνικές εταιρείες να υλοποιήσουν εύκολα δύσκολες αναλυτικές διαδικασίες που αφορούν στο πελατολόγιό τους.
Εξάλλου, αυτό είναι και το βασικό ζητούμενο για εμάς: Στην i4C Analytics, σκοπός μας είναι να διαδώσουμε ευρέως τη χρήση των Εφαρμογών Advanced Analytics, προσφέροντας analytics σε κάθε οργανισμό και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να λύνουν τα καθημερινά προβλήματά τους με τη χρήση των i4C Applications.

Biztech.gr: Προσφέρετε τις λύσεις σας με το πρότυπο on-premises ή υπάρχουν και άλλες επιλογές; Ποια είναι τα σχέδιά σας για το άμεσο μέλλον.  

Luca Scandellari: Οι λύσεις μας προσφέρονται τόσο με βάση το μοντέλο on-premises όσο και με το SaaS, ώστε να απευθυνθούν στις ιδιαίτερες πολιτικές των πελατών. Οι προτάσεις μας είναι ειδικά σχεδιασμένες για να μπορούν να προσαρμοστούν στον χάρτη εφαρμογών των πελατών και έχουν τη δυνατότητα να ενσωματωθούν στις υπάρχουσες διαδικασίες ώστε να τους βοηθήσουν να επιτύχουν κορυφαία επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.
 

Σχετικά άρθρα

Προς εξαγορά του συνόλου της Entersoft προχωρά ο όμιλος Olympia

Giorgos Athanassiadis

Η Xerox επιλέγει το διάφανο, ως το «χρώμα της χρονιάς»

Giorgos Athanassiadis

Νέα συνεργασία για την Targit

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα