Οι προσπάθειες του Facebook να ενισχύσει τα έσοδά του από το mobile computing και να καταστεί στην πράξη μια mobile εταιρεία, όπως έχει διακηρύξει ο Mark Zuckerberg, φαίνεται τελικά να αποδίδουν αφού σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών eMarketer ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης θα αποσπάσει το 2013 μερίδιο 15,8% από τη διαφημιστική πίτα της mobile αγοράς.
Το ποσοστό αυτό μπορεί να μοιάζει μικρό σε σχέση με το 53,2% της Google, ωστόσο σύμφωνα με την eMarketer πρόκειται για πραγματικό άλμα για την Facebook. Συγκεκριμένα, η εταιρεία το 2011 είχε μηδενικά έσοδα από διαφημίσεις στην mobile αγορά, ενώ την πρώτη χρονιά δραστηριοποίησής της σε αυτή, το 2012, το μερίδιο της Facebook από τη διαφημιστική πίτα περιορίστηκε στο 5,35%. Οπότε το φετινό, εκτιμώμενο, αποτέλεσμα μεταφράζεται σε αύξηση της τάξης σχεδόν του 200%.
Έτσι, Google και Facebook βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των εταιρειών με τα μεγαλύτερα έσοδα από τη mobile διαφήμιση. Σε γενικές γραμμές, eMarketer αναμένει ότι η αγορά της mobile διαφήμισης θα αυξηθεί κατά 89% αυτό το έτος και θα φτάσει τα $16,6 δις.