Βελτιωμένα ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα της InternetQ για το α’ εξάμηνο του 2012. Η εισηγμένη στο AIM του Λονδίνου ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του mobile marketing, ενίσχυσε την παρουσία της στην Ασία με αποτέλεσμα να αυξήσει τα έσοδα της από 21,8 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2011 σε 32,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκατ. ευρώ έναντι 2,9 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ήταν στα 1,7 εκατ. ευρώ από 1,4 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο. Επίσης, το Akazoo, η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης της InternetQ, αύξησε κατά 43% τους χρήστες της στα 3,4 εκατ. στο τέλος Ιουνίου, εκ των οποίων 0,55 εκατ. πληρώνουν μηνιαία συνδρομή.
προηγούμενο άρθρο
επόμενο άρθρο