17.9 C
Athens
27/04/2024
Biztech

To Virtualization είναι πλέον commodity!

Το τοπικό γραφείο της Vmware θέλοντας να κάνει σαφέστατη την παρουσία του στην Ελληνική αγορά, πραγματοποίησε δύο ιδιαίτερα επιτυχημένες ημερίδες στις 19 και 20 Νοεμβρίου, η πρώτη για τους συνεργάτες και η δεύτερη για τους πελάτες, στις οποίες το Tech Channel Partner και το BizTech.gr συμμετείχαν ως χορηγοί επικοινωνίας.

Η δραστηριοποίηση του τοπικού γραφείου της Vmware είναι σχετικά πρόσφατη, αλλά τα αποτελέσματα έχουν αρχίσει να φαίνονται ήδη στην αγορά, βοηθώντας ιδιαίτερα στο κομμάτι του brand awareness κάτι που τα προηγούμενα χρόνια ήταν αρκετά παραμελημένο. Για να δώσει ακόμη περισσότερο ώθηση σε αυτό το κομμάτι το τοπικό γραφείο πραγματοποίησε στις 19 και 20 Νοεμβρίου δυο ξεχωριστές ημερίδες, στο Μέγαρο Μουσικής. 
 
Όπως αναφέραμε η πρώτη αφορούσε στους συνεργάτες και η δεύτερη στους πελάτες. Η προσέλευση του κόσμου ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική και στις δυο περιπτώσεις. Το μήνυμα που βγήκε και από τις δυο εκδηλώσεις είναι ένα: Το Virtualization είναι commodity!
 
Ναι, καλά διαβάσατε! Το virtualization για τη Vmware πλέον είναι κάτι δεδομένο και πλέον η εταιρεία ασχολείται με το πώς θα προσδώσει επιπλέον αξία στο βασικό της προϊόν. Και αυτό είναι κάτι που δείχνει ότι το ξέρει καλά. Το Tech Channel Partner ήταν εκεί και μπόρεσε να μιλήσει με τους κ. Herve Renault senior SE director SEMEA (δεξιά) και Ofir Zamir, manager systems engineering της εταιρείας.
 
Η συζήτησή μας εννοείται ότι ξεκίνησε από το θέμα κατά πόσο το virtualization αποτελεί commodity, αφού ακόμα και σήμερα πολλές επιχειρήσεις διστάζουν να μεταφέρουν τις κρίσιμες εφαρμογές τους σε περιβάλλον virtualization. Ο κ. Renault μας ανέφερε: “Αυτό είναι κάτι που το βλέπουμε να αλλάζει δραστικά. Εννοείται ότι δεν ισχύουν τα ίδια ποσοστά ανά χώρα, αλλά πλέον οι πελάτες τοποθετούν και τις κρίσιμες εφαρμογές τους σε περιβάλλον virtualization. Μέχρι σήμερα η μετάβαση κάποιων εφαρμογών ειδικά στο κομμάτι των βάσεων δεδομένων ήταν δύσκολη, αφού για δικούς τους λόγους δεν παρείχαν υποστήριξη. Αυτό έχει αλλάξει πλέον σε μεγάλο βαθμό και πλέον βλέπουμε ολοένα και περισσότερες υλοποιήσεις να περνούν σε virtual συστήματα. 
 
Ένα από τα θέματα που απασχολούσαν παλιότερα επίσης ήταν αυτό της απόδοσης και της ευελιξίας. Πλέον όσοι περνούν σε virtual συστήματα είναι σίγουρο ότι θα κερδίσουν στο κομμάτι της ευελιξίας αφού πλέον είναι πολύ πιο εύκολο να πραγματοποιηθούν κάποιες κινήσεις στο virtual κόσμο σε σχέση με το φυσικό. Για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή λύση για τους πελάτες μας έχουμε και μια πλήρη λύση διαχείρισης που τους βοηθά σε όλους τομείς. 
Περνώντας στο κομμάτι του cloud μπορούμε να πούμε ότι η συμπεριφορά των πελατών είναι πιο συγκρατημένη. Δεν βάζουν κρίσιμες εφαρμογές στο cloud γιατί θέλουν να κρατήσουν τον έλεγχό τους αλλά και τον έλεγχο των δεδομένων.”
 
Ρωτήσαμε τους συνομιλητές μας, ποιες είναι οι ευκαιρίες που δημιουργούνται για τους συνεργάτες λόγω της πλατφόρμας διαχείρισης της Vmware. Ο κ. Zamir μας απάντησε: “Μόλις οι πελάτες φτάσουν σε έναν ικανοποιητικό βαθμό ωριμότητας όσον αφορά στο virtualization, το αμέσως επόμενο στοιχείο που χρειάζονται είναι η δυνατότητα διαχείρισης και οι υπάρχουσες λύσεις δεν είναι ικανοποιητικές σε αυτό το επίπεδο καθώς δεν μπορούν να διαχειριστούν τα νέα στοιχεία, όπως είναι για παράδειγμα η vRAM. Μια τεράστια ευκαιρία για τους συνεργάτες είναι να μπορέσουν να βοηθήσουν τους πελάτες να εγκαταστήσουν τα νέα εργαλεία διαχείρισης.”
 
Συνεχίζοντας τη συζήτησή μας ρωτήσαμε με ποιους τρόπους μπορούν οι συνεργάτες να παραμένουν ενημερωμένοι για τα τελευταία νέα σχετικά με τη Vmware. Ο κ. Zamir μας είπε: “Ένας από τους τρόπους που θα πραγματοποιείται αυτό είναι οι συναντήσεις με τους συνεργάτες όπως αυτή που πραγματοποιήθηκε τώρα. Είναι σαφές ότι θέλουμε να ερχόμαστε σε επαφή με τους συνεργάτες μας, κάτι που θα γίνεται πλέον σε τακτά χρονικά διαστήματα για να μπορούν να μεταφέρουν σωστά τα μηνύματα στους πελάτες μας. Υπάρχει το Partner Central (www.vmware.com/partners/partners.html) στο οποίο οι συνεργάτες μπορούν να πληροφορηθούν όλα τα τελευταία νέα για τα προϊόντα μας και να παραμένουν συνεχώς ενημερωμένοι. Ο κ. Renault συμπλήρωσε: “Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα των πιστοποιήσεων σε συγκεκριμένους τομείς ώστε να μπορούν να δείξουν την εξειδίκευσή τους. Στο τέλος της μέρας βέβαια μιλάμε για την υποστήριξη σε τοπικό και regional επίπεδο. Και το μήνυμά που θέλουμε να περάσουμε είναι ότι βρισκόμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.”

Σχετικά άρθρα

Πατάνε “φρένο” τα tablets

Kitriniaris

Έργο Microsoft Dynamics CRM από την Data Communication

Channel-Manager

Νέα πολυμηχανήματα από τη Sharp

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα