15 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Oracle Cloudworld: όλες οι εφαρμογές διαθέσιμες στο cloud

Την ιδιαίτερη έμφαση που θέλει να δώσει στο χώρο του cloud computing επιδιώκει να τονίσει η Oracle με τη διοργανωση του CloudWorld, μίας εκδήλωσης που πραγματοποιείται σε 10 πόλεις του πλανήτη, με την αρχή να γίνεται στις 15 Ιανουαρίου στο Ντουμπάι, όπου βρέθηκε και το biztech.gr. Η άποψη του αμερικανικού κολοσσού στο χώρο του επιχειρηματικού λογισμικού είναι πως ουσιαστικά οτιδήποτε έχει σχέση με τις επιχειρηματικές εφαρμογές ακολουθεί το δρόμο του cloud computing με τον πρόεδρο της Oracle, Μαρκ Χέρντ να τονίζει πως η εταιρεία προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων στο συγκεκριμένο χώρο. Μάλιστα, ο κ. Χέρντ ανακοίνωσε στο πλαίσιο της σχετικής συνέντευξης Τύπου ότι η Oracle ξεκινά άμεσα και τη διάθεση υπηρεσιών infrastructure as a service, επεκτείνοντας τις cloud λύσεις της και στο κομμάτι του hardware.

H παρουσία του προέδρου της Oracle στο Ντουμπάι, όπως και η επιλογή της συγκεκριμένης πόλης ως αφετηρία για το Cloudworld δεν ήταν διόλου τυχαία, κάτι που τόνισε και ο κ. Χέρντ. Η Oracle εκτιμά πως η περιοχή της Μέσης Ανατολής όπως και της ανατολικής Ευρώπης (σ.σ. υπενθυμίζεται πως ανήκουν στο ίδιο region του αμερικανικού κολοσσού) παρουσιάζει πολλαπλές ευκαιρίες ανάπτυξης και η εταιρεία εγκαινίασε την περασμένη Κυριακή τα νέα της γραφεία στο Ντουμπάι.

Στην κεντρική ομιλία του, ο πρόεδρος της Oracle επικεντρώθηκε κατ’ αρχή στο cloud. “Όλες μας οι εφαρμογές είναι πλέον στο cloud” τόνισε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως υπάρχει η δυνατότητα ο πελάτης να τις αξιοποιήσει σε οποιαδήποτε μορφή cloud το επιθυμεί.

Επίσης, ο κ. Χερντ ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τις νέες προκλήσεις που υπάρχουν για τις επιχειρήσεις από την αύξηση του αριθμού των δικτυωμένων συσκευών. “Υπάρχουν 9 δισ. δικτυωμένες συσκευές εκ των οποίων τα 2 δισ. είναι smartphones” σημείωσε ο κ. Χερντ, σπεύδοντας να επισημαίνει την αλλαγή που έχουν φέρει στον τρόπο επικοινωνίας των καταναλωτών τα social media. H αλλαγή είναι ακόμη μεγαλύτερη όσον αφορά στο σκέλος της επικοινωνίας των καταναλωτών με τις επιχειρήσεις. “Σκεφτείτε ότι μία επιχείρηση έχει 1 εκατ. καταναλωτές και το 99,99% δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες της. Το νούμερο είναι εντυπωσιακό. Αν όμως το υπόλοιπο 0,01% δεν είναι ικανοποιημένο και εκφράσει τη δυσαρέσκεια του στους φίλους και γνωστούς του, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, τότε η επιχείρηση μπορεί να αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα” υποστήριξε ο πρόεδρος της Oracle, δημιουργώντας προβληματισμό στους ακροατές του, πολλοί από τους οποίους έδειξαν να κατανοούν απολύτως τι εννοούε ο κ. Χερντ.

Στον τομέα των social media, όπως σημείωσε, απαντώντας σε ερώτηση του biztech.gr, ο κ. Χερντ, η Oracle επιδιώκει κυρίως να ενσωματώνει λύσεις μέσα στις υπάρχουσες εφαρμογές και όχι να αναπτύσσει εξειδικευμένες εφαρμογές. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως, για παράδειγμα, στο χώρο των πωλήσεων, η εφαρμογή της Oracle συγκεντρώνει αυτομάτως τα δεδομένα που παίρνει σχετικά με ένα θέμα από τα social media και προσαρμόζεται. “Σκεφτείτε την περίπτωση ενός agent σε ένα τμήμα τεχνικής υποστήριξης που ενημερώνεται για ένα post σε ένα φόρουμ για φωτογραφία σχετικά με μία φωτογραφική μηχανή. Αν υπάρξει απάντηση από άλλο μέλος του φόρουμ και είναι η σωστή, τότε κανένα πρόβλημα. Σε διαφορετική περίπτωση, παρεμβαίνει” ήταν το παράδειγμα που έφερε ο Στιβ Μιράντα, αντιπρόεδρος της Oracle και επικεφαλής του τομέα ανάπτυξης εφαρμογών του αμερικανικού κολοσσού. “Αν μάλιστα η απάντηση είναι καλή, τότε μπορεί να ενημερωθεί και το τμήμα πωλήσεων γιατί το μέλος του φόρουμ που απάντησε μάλλον έχει πάθος με την εταιρεία που παράγει τη συγκεκριμένη φωτογραφική μηχανή”.

Σημαντική τάση αποτελούν για την Oracle, όπως επισημάνθηκε από τον κ. Χερντ, και η ανάπτυξη των big data, όπου ο αμερικανικός κολοσσός διαθέτει λύσεις που επιτρέπουν την καλύτερη αξιοποίηση των δεδομένων που παράγονται. Μεγάλη έμφαση υπάρχει και στον τομέα των φορητών συσκευών, με τον κ. Μιράντα να αναφέρει πως όλες οι εφαρμογές της Oracle αρχίζουν να είναι διαθέσιμες και για smartphones, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του HTML5, ενώ υπάρχουν και εκδόσεις για δημοφιλή φορητά λειτουργικά συστήματα, όπως το iOS, το Android και το Blackberry OS. Όσο για τα Windows 8, o κ. Μιράντα έδειξε επιφυλακτικός, αναφέροντας σε ερώτηση του Biztech.gr, ότι “περιμένουμε να δούμε την αποδοχή που θα έχουν”.

Δημήτρης Μαλλάς

Σχετικά άρθρα

Έρευνα: αυξημένο το ενδιαφέρον για το smart home

Νέο Padfone από την Asus;

Kitriniaris

IBM Security: Διπλασιάστηκαν οι κυβερνοεπιθέσεις σε υγεία, μεταποίηση και ενέργεια

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα