Kyocera: Back… with a vengeance!

Μοιάζει με ιστορία βγαλμένη από… παραμύθι, αλλά σας διαβεβαιώνουμε ότι είναι 100% πραγματική, και μέσα σε περίπου ενάμιση χρόνο, βρίσκεται ήδη στη δεύτερη φάση της! Ο λόγος για το απίστευτο relaunch της Kyocera στην ελληνική αγορά, η οποία μετά από χρόνια υποτονικής παρουσίας κινείται ήδη προς μερίδιο αγοράς πάνω από 10%.

 


 

Οι πιο τακτικοί μας αναγνώστες, σίγουρα θα θυμούνται την πολύ σημαντική συμφωνία της Active Computer Systems με την Kyocera, που αποκλειστικά ανακοινώσαμε μέσα από τις σελίδες του Tech Channel Partner και του BizTech.gr.

 

Είχαμε αναφέρει τότε, ότι η αρχή έχει γίνει, και πως ένα πλάνο για μία αυτόνομη εταιρεία (ονόματι KCR) που θα προωθούσε την Kyocera στην ελληνική αγορά ήταν ήδη σε εφαρμογή.

Από τότε, πέρασε περίπου 1,5 χρόνος και η Active δεν άφησε καμία υπόσχεση ανεκπλήρωτη. Το brand επανατοποθετήθηκε στην αγορά, το κανάλι επαναπροσεγγίστηκε, ενώ στο παιχνίδι είναι και η διανομή μέσω παραδοσιακών παικτών όπως η ACI, η Oktabit η ΙΑΣΩΝ και η Info Quest.

Πρόσφατα μάλιστα, πραγματοποιήθηκε και η επίσημη παρουσίαση της KCR, σε νέα σύγχρονα και πολυτελή γραφεία, όπου τα προϊόντα της Kyocera έχουν την τιμητική τους (μπορείτε να τα δείτε «ζωντανά» στην είσοδο του κτιρίου), και όπως μας λένε οι υπεύθυνοι της εταιρείας, το ενδιαφέρον είναι εξαιρετικά υψηλό, με «τα τηλέφωνα να μην σταματάνε να χτυπούν» όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν.

Στο πλαίσιο των εγκαινίων της KCR, το Tech Channel Partner είχε την ευκαιρία να μιλήσει με ένα ανώτατο στέλεχος της Kyocera, και συγκεκριμένα τον Anthony Takada, Regional Sales Account Manager της εταιρείας, ο οποίος επί της ουσίας έχει την ευθύνη των πωλήσεων για την ευρύτερη περιοχή της ΕΜΕΑ.

 

Με υψηλούς στόχους, ακόμα υψηλότερα αποτελέσματα

Η συζήτηση με τον κ. Takada, ξεκίνησε από τους στόχους της συνεργασίας και τους βασικούς λόγους επιλογής της Active για το επαναλανσάρισμα του brand στην αγορά. Όπως μάς εξηγεί ο κ. Takada, οι στόχοι είναι πολύ υψηλοί:

«Θεωρούμε ότι η Ελλάδα είναι σε μεγάλο βαθμό ανεξερεύνητη για εμάς, παρουσιάζοντας μία σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης, ειδικά σε επίπεδο endtoend customer service. Χρειαζόμασταν λοιπόν έναν ισχυρό, ικανό και αποφασισμένο συνεργάτη, και τον βρήκαμε στο ‘πρόσωπο’ της Active Computer Systems, η οποία έχει ήδη καταθέσει τα διαπιστευτήριά της στην πράξη!

Αρχικά, ο στόχος μας ήταν να φθάσουμε το 10% σε μερίδιο αγοράς (σ.σ. για τις προϊοντικές κατηγορίες στις οποίες η εταιρεία έχει παρουσία) μέσα στα δύο πρώτα χρόνια, και αμέσως μετά να προχωρήσουμε για την πρωτιά.

Ήδη, μέσα σε έναν χρόνο έχουμε περάσει το 5% (και αυτός ήταν η αρχή της συνεργασίας), ενώ μέσα σε λιγότερο από 6 μήνες, τα αποτελέσματα και οι προβλέψεις από το sales pipeline, βρίσκονται σε τουλάχιστον διπλάσια επίπεδα από πέρυσι.»

 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Kyocera είναι ηγέτιδα δύναμη στην κατηγορία της στην Ευρωπαϊκή αγορά, και μάλιστα σε πολύ μεγάλες αγορές όπως η Γερμανία, η Τουρκία και η Ρωσία, βρίσκεται στην πρώτη θέση της κατάταξης με μερίδια της τάξεως του 30%. Προκειμένου να φθάσει στην κορυφή και στην ελληνική αγορά, ο στόχος είναι για μερίδιο γύρω στο 20% μέσα στην τριετία, και αν τα πράγματα εξελιχθούν με τους σημερινούς ρυθμούς, αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί ενδεχομένως και νωρίτερα.

Εν συνεχεία, ο κ. Takada έδωσε έμφαση στα στοιχεία που ξεχωρίζουν το brand, και έτσι, εκτός από την συνεργασία με την Active, σημείωσε το γεγονός ότι τα προϊόντα της Kyocera είναι εξαιρετικής αντοχής, αξιόπιστα, οικονομικά σε ό,τι αφορά το συνολικό κόστος λειτουργίας, αλλά και οικολογικά. Πέρα από τα προφανή πλεονεκτήματα τού να διαθέτει κανείς προϊόντα τέτοιων δυνατοτήτων και χαρακτηριστικών, ο κ. Takada σημείωσε πως οι λύσεις της Kyocera είναι εξαιρετικά ελκυστικές για το κανάλι σε επίπεδο service και maintenance, αφού τα συστήματα… απλά δεν χαλάνε! Αυτό σημαίνει λιγότερες επισκέψεις στον πελάτη, πιο ικανοποιημένους τελικούς χρήστες, και φυσικά καλύτερο margin για το δίκτυο συνεργατών της Kyocera.

 

Οι λύσεις της Kyocera είναι εξαιρετικά ελκυστικές για το κανάλι σε επίπεδο service και maintenance, αφού τα συστήματα… απλά δεν χαλάνε!Anthony Takada, regional sales account manager, Kyocera

 

Από τα προϊόντα στις λύσεις

H Kyocera έχει πραγματοποιήσει μία σημαντική αλλαγή στον τρόπο οργάνωσης και προσέγγισης της αγοράς, αφού έχει αφήσει πίσω της την εποχή των «απλών προϊόντων» (ή αλλιώς «box moving»), περνώντας σε αυτήν των λύσεων και των υπηρεσιών.

Αυτή η μετάβαση, όσο αναγκαία και αν ήταν, δεν ήταν εύκολη για όλους τους συνεργάτες της, και κάτι τέτοιο φαίνεται να συνέβη (σύμφωνα με δικές μας εκτιμήσεις) στην ελληνική αγορά. Έτσι, η συνεργασία με την Active που έχει αγκαλιάσει το θέμα των λύσεων και των υπηρεσιών εδώ και πολλά χρόνια (κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών Managed Print Services μεταξύ άλλων), ήταν όπως αποκαλύπτει ο κ. Takada ένα «good fit», και από την αρχή υπήρχε μία πολύ καλή αίσθηση, μία χημεία εάν προτιμάτε, μεταξύ των δύο εταιρειών.

Μάλιστα, η Kyocera προωθεί την έννοια του MDS (Managed Document Services), και το όραμά της είναι να αποτελέσει τον πάροχο των λύσεων διαχείρισης εγγράφων για το πλήρες path της «ζωής» του τελευταίου. Αυτό σημαίνει ότι η βασική δουλειά της εταιρείας, όπως σημειώνει ο κ. Takeda, είναι το «να προσφέρουμε customized λύσεις, στα μέτρα κάθε πελάτη, με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις».

Αυτή η φιλοσοφία, είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με τον τρόπο επιχειρείν και τη φιλοσοφία της Active, εξού και το «good fit» που προαναφέραμε.

 

Σε ερώτησή μας, κατά πόσο η συνεργασία της Active με άλλα brands, αποτελεί πρόβλημα, ο κ. Takada, ήταν κατηγορηματικός: «Αγαπάμε τους multibranded partners! Πρόκειται για εταιρείες που κατά τεκμήριο δεν είναι ‘κακομαθημένες’ από ένα brand, δουλεύουν εντατικά και είναι σε θέση να αντιληφθούν πολύ καλύτερα το offering μας, και να επιβεβαιώσουν τη δύναμή μας.»

 

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι και η τάση του cloud βρίσκεται στις προτεραιότητες της Kyocera, η οποία διαθέτει σημαντική υποστήριξη από την KDDI, τον τηλεπικοινωνιακό γίγαντα της Ιαπωνίας που αποτελεί μέλος του ομίλου.

 

Related Posts