19.1 C
Athens
03/05/2024
Biztech

Η Eurobank γίνεται “Phygital” και ανακοινώνει το Eurobank Hub στη Νέα Ιωνία

Η Eurobank υιοθετεί και εισάγει στην εγχώρια αγορά την πρωτοπόρο τραπεζική αντίληψη “Phygital” και επενδύοντας σ’ αυτό το μοντέλο λειτουργίας υλοποιεί την αναπτυξιακή της στρατηγική με ορίζοντα τη Eurobank 2030. Στρατηγικός στόχος είναι να αναδειχθεί ως η πιο απλή, ψηφιοποιημένη τράπεζα στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, παρέχοντας τη βέλτιστη και ασφαλέστερη ψηφιακή εμπειρία στον πελάτη.

Η προσέγγιση Phygital επιδιώκει έναν ισορροπημένο συνδυασμό της τεχνολογίας με το ταλέντο, την εμπειρία και την τεχνογνωσία των ανθρώπων της τράπεζας, που διατηρούν νευραλγικό ρόλο στο «πάντρεμα» των δύο φιλοσοφιών. Κομβικοί επιχειρησιακοί άξονες είναι η διαρκής επένδυση στην αναβάθμιση των υποδομών πληροφορικής και η ανάπτυξη προσωποποιημένων προϊόντων και υπηρεσιών, σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη που να είναι διαθέσιμες όταν τις θέλει και προσβάσιμες από όποιο σημείο επιθυμεί. Αξίζει να σημειωθεί πως οι επενδύσεις του ομίλου σε αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών μόνο κατά την τελευταία τριετία ξεπέρασαν τα 200 εκατ. ευρώ και συνεχίζονται με ακόμη μεγαλύτερη δυναμική. Στην διαρκή προσπάθεια της τράπεζας να παραμένει πρωτοπόρος στην καθημερινή της πρακτική, καθοριστική είναι η βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της. Είναι το ανθρώπινο ταλέντο που θα αντιληφθεί την κατεύθυνση της αγοράς στο μέλλον, θα οραματιστεί και θα σχεδιάσει, μελετώντας και αξιολογώντας τις σύγχρονες τάσεις. Σταθερά και απρόσκοπτα, παρά τις διαδοχικές κρίσεις των τελευταίων ετών, η Eurobank επανασχεδιάζει συστήματα, διαδικασίες παραγωγής προϊόντων και υπηρεσιών και αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες μεθόδους εργασίας και συνεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της τηλεργασίας για σημαντικό μέρος του δυναμικού της.

Η Phygital αντίληψη απαιτεί διαρκή επένδυση στους ανθρώπους και παράλληλα σε νέες υποδομές για ολοκληρωμένες σύγχρονες λύσεις, καλύπτοντας κατά το δυνατόν πληρέστερα τις ανάγκες των πελατών 24/7: Στο κινητό, στον υπολογιστή, στο σπίτι, στο γραφείο, στο δρόμο.

Το Eurobank Hub στη Νέα Ιωνία

Κλειδί στη διαδικασία μετασχηματισμού της Eurobank αποτελεί το Eurobank Ηub στη Νέα Ιωνία Αττικής. Εκεί κτυπά η «καρδιά» των ψηφιακών υπηρεσιών του ομίλου και έχει αναπτυχθεί ένα πολυδιάστατο οικοσύστημα υποδομών και δεξιοτήτων, όπου εξειδικευμένοι επαγγελματίες στο χώρο της τεχνολογίας, σε συνεργασία με ένα εκτενές δίκτυο ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών πληροφορικής, υποστηρίζουν αποτελεσματικά τις εγχώριες και, συνολικά, τις διεθνείς δραστηριότητες της Τράπεζας, η οποία διατηρεί παρουσία σε έξι χώρες.

Στο Eurobank Ηub, σε ένα σύγχρονο χώρο 34.000 τετραγωνικών μέτρων, πέραν του Technology & Digital Hub, δηλαδή των διευθύνσεων πληροφορικής και ψηφιακής τραπεζικής, στεγάζονται, επίσης, η οργάνωση, οι κεντρικές υπηρεσίες & λειτουργίες, οι οικονομικές υπηρεσίες καθώς και το κέντρο εκπαίδευσης.

Στόχος του Technology Hub, είναι η παραγωγή καινοτομίας, αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις σε όλα τα επίπεδα. Αυτή την περίοδο, η Eurobank τρέχει ένα φιλόδοξο πλάνο για τη μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους του data center της σε υποδομές cloud. Η τράπεζα επιδιώκει να οικοδομήσει την πιο καινοτόμο πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων αξιοποιώντας το coud computing και τις σύγχρονες δυνατότητες στην ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων (data & analytics). Στη σημερινή εποχή τα δεδομένα, που εύστοχα έχουν χαρακτηριστεί ως ο «νέος μαύρος χρυσός», η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση, βοηθούν στην ευκολότερη, καλύτερη και έγκαιρη κατανόηση των αναγκών των πελατών, στην πρόβλεψη πιθανών κινδύνων και στη δημιουργία προσωποποιημένων προϊόντων και υπηρεσιών. Παράλληλα, μέσω αυτών εξάγονται ανά πάσα στιγμή χρήσιμα συμπεράσματα για την επιχειρηματική πορεία της τράπεζας και τους πελάτες, μια ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος στον επιχειρησιακό σχεδιασμό.

Ο ρόλος του Technology Hub ήταν κομβικός και κατά τη διάρκεια της πανδημίας καθώς διαδραμάτισε  ουσιαστικό ρόλο στην ανάπτυξη των υποδομών και την υποστήριξη της τηλεργασίας που υιοθέτησε η Τράπεζα για όσους από τους εργαζομένους της ήταν εφικτό, κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης. Πρόσφατα, η Τράπεζα ανακοίνωσε και την καθιέρωση του υβριδικού τρόπου εργασίας στο πλαίσιο της νέας πολιτικής τηλεργασίας που υιοθετεί από τις 24 Ιουνίου, 2022. Έτσι γίνεται η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα που εφαρμόζει, σε σταθερή βάση, το συνδυασμό εργασίας από το γραφείο και  από το σπίτι (work@home | work on premises) για το προσωπικό της, ανταποκρινόμενη σε μια σύγχρονη εργασιακή και κοινωνική πραγματικότητα. Στόχος είναι η διασφάλιση της ισορροπίας στη ζωή των εργαζομένων και η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του οργανισμού, περιορίζοντας, μεταξύ άλλων, τις μετακινήσεις και την κατανάλωση ενέργειας. Το νέο μοντέλο, προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα τηλεργασίας για δύο ή κατ’ εξαίρεση τρεις εργάσιμες ημέρες την εβδομάδα, οικειοθελώς, κάλυψη από την Τράπεζα του κόστους που προκαλείται στον εργαζόμενο από την τηλεργασία (work@home), με σεβασμό στις διατάξεις για την προστασία προσωπικών δεδομένων και στην ισχύουσα συλλογική σύμβαση της ΟΤΟΕ.

Η νέα αυτή πολιτική καθίσταται δυνατή εξαιτίας της υψηλής ψηφιακής ετοιμότητας του ομίλου, που είναι αποτέλεσμα μεγάλης και διαρκούς επένδυσης κεφαλαίων και ανθρώπινων πόρων. Ο τεχνολογικός κόμβος, διαθέτοντας τις κατάλληλες υποδομές, δίνει τη δυνατότητα στη διοίκηση και σε όλους τους εργαζόμενους της Eurobank, είτε μέσω τηλεργασίας ή/και μέσω φυσικής παρουσίας, να εργάζονται απρόσκοπτα σε κανονικές ή/και σε έκτακτες συνθήκες, διασφαλίζοντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών και ασφάλειας των συναλλαγών που είναι προτεραιότητα για την Τράπεζα.

Στο Technology Hub αναπτύσσεται, επίσης, το Hotdesking, που έχει υλοποιηθεί ήδη στο Retail Hub του Οργανισμού, στο κτίριο Piraeus Port Plaza, στον Πειραιά. Πρόκειται για ένα μοντέλο εργασίας που επιτρέπει σε κάθε εργαζόμενο, με χρήση του laptop του, να έχει πρόσβαση στις απαραίτητες υποδομές και να εργάζεται σε οποιοδήποτε γραφείο του Hub και γενικότερα της Eurobank. Παράλληλα, η τράπεζα αξιοποιεί και άλλες βέλτιστες πρακτικές και νέους τρόπους εργασίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός αποδεδειγμένα, αποτελεσματικού τρόπου δουλειάς με μετρήσιμη υψηλή προστιθέμενη αξία, αποτελεί ο συνδυασμός του Design Thinking, του Lean για μια απλούστερη εμπειρία του πελάτη και του Agile στο product delivery.

Η ανάπτυξη νέων μεθοδολογιών και τρόπων εργασίας για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών, συνδυάζοντας εξελιγμένα εργαλεία για την αποδοτικότερη συνεργασία διαφορετικών ομάδων, είναι κεντρικός άξονας και στο Phygital banking. Σταθερή επιδίωξη είναι, μέσω της αλληλεπίδρασης και με τους πελάτες, δηλαδή μέσω ερωτηματολογίων, συνεντεύξεων, προσεκτικής αξιολόγησης των εντυπώσεων τους και των σχολίων τους, να δημιουργηθούν και να αναπτυχθούν προϊόντα και υπηρεσίες σύμφωνα με τις ανάγκες τους, με όσο το δυνατόν ισχυρότερη προσωποποίηση. Πρέπει να σημειωθεί πως για να βγει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στην παραγωγή, υπάρχει αλυσίδα διαδικασιών και ελέγχων αντοχής τους συστήματος, ασφάλειας, και, φυσικά, λειτουργικότητας προκειμένου να «κλειδώσει» το προϊόν για παραγωγή. Ένα παράδειγμα σύγχρονης μεθοδολογίας είναι το DevOps, που ενώνει τον κόσμο των Developers με εκείνο των ΙΤ Operations και Infrastructure, οι οποίοι υλοποιούν από κοινού λύσεις στο Cloud και το Digital Factory, το ψηφιακό εργοστάσιο της Eurobank. Στην αιχμή του δόρατος του ψηφιακού οικοσυστήματος της Eurobank, βρίσκεται το Digital Factory που παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός λειτουργικού «Omnichannel σχεδιασμού», με στόχο ο πελάτης να απολαμβάνει, ενιαία εικόνα (branding / awareness), και υψηλά επίπεδα διαλειτουργικότητας, μεταξύ των ψηφιακών καναλιών.

Σχετικά άρθρα

HP και Veeam: Πανίσχυρο δίδυµο, εισιτήριο για up-sell

Kitriniaris

Δυνατό 2015 για τη SAP Hellas

Channel-Manager

Οι υποψηφιότητες για τα «2018 WITSA Global ICT Excellence Awards»

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα