16.8 C
Athens
04/05/2024
Biztech

HP Annual Channel Partner Event 2021 – Η HP βραβεύει τους συνεργάτες της

Την Τρίτη 29 Ιουνίου 2021 πραγματοποιήθηκε το καθιερωμένο ετήσιο συνέδριο συνεργατών της HP, το οποίο όπως και τόσα άλλα events μεγάλα και μικρά έλαβε χώρα εικονικά. Τα στελέχη της HP σε ένα στούντιο και οι συνεργάτες από το σπίτι ή από το γραφείο τους παρακολούθησαν τις εισηγήσεις και παρουσιάσεις των καλεσμένων, τις συνεντεύξεις και τελικά τις βραβεύσεις των συνεργατών που ξεχώρισαν τη χρονιά που μας πέρασε και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ευχή του χρόνου να βρεθούμε ξανά όλοι μαζί.

Το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τις επιχειρήσεις, αλλά ταυτόχρονα μια χρονιά όπου το κανάλι των συνεργατών τεχνολογίας κλήθηκε να ανταποκριθεί στην εσπευσμένη ανάγκη των πελατών για ψηφιακό μετασχηματισμό και μάλιστα πολλές φορές «εδώ και τώρα».

Εταιρείες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας, όπως η HP βασίζουν σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία τους, στην επιτυχία των συνεργατών τους. Και όταν αυτή η επιτυχία έρχεται σε μια τόσο δύσκολη χρονιά όπως το 2020, η αναγνώριση και τα βραβεία, φέρουν ένα πρόσθετο ειδικό βάρος.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Αντώνης Ρουσελιωτάκης managing director της Social Handlers, Νίκος Χρηστάκης, managing director της HP για Ελλάδα και Κύπρο, Χάρης Αμούργης, commercial channel manager & end user sales manager, Αλέξης Κινινής, retail channel manager.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Νίκος Χρηστάκης, managing director της HP για Ελλάδα και Κύπρο. Στη συνέχεια ο Χάρης Αμούργης, commercial channel manager & end user sales manager και ο Αλέξης Κινινής, retail channel manager αναφέρθηκαν στη σημασία που δίνει η HP στο κανάλι των συνεργατών. Το 2020, οι συνεργάτες της HP, όπως όλοι έζησαν πρωτόγνωρες καταστάσεις, αναγκάστηκαν να αλλάξουν τις συνήθειές τους, επαγγελματικές και προσωπικές, αλλά ταυτόχρονα έκαναν και περισσότερα και καινούρια πράγματα προκειμένου να είναι κοντά στους πελάτες τους και να τους προσφέρουν άμεσα τις λύσεις που χρειάζονταν για να καταφέρουν να συνεχίσουν. Κάποτε λέγαμε «για να αναπτυχθούν», αλλά το 2020 ο στόχος πολλών επιχειρήσεων ήταν να επιβιώσουν.

Πάντως, όλοι συμφωνούν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ο βίαιος ψηφιακός μετασχηματισμός κάποιες φορές, θα έχει πολύ ευεργετικές συνέπειες για το μέλλον των επιχειρήσεων, θα τις βγάλει πιο γρήγορα από την κρίση και θα τις βοηθήσει να είναι πιο έτοιμες να αντιμετωπίσουν παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον.

Τέλος, όπως τονίστηκε, η στρατηγική της HP για το 2021 και από εδώ και στο εξής θα είναι τα premium προϊόντα. Μάλιστα, για πρώτη φορά φέτος, υπάρχει και ειδική βράβευση συνεργάτη στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Αντώνης Ρουσελιωτάκης managing director της Social Handlers.

Στα δεξιά ο Ramunas Domarkas, regional account director της Intel για την HP στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Στην παρέμβασή του σε απευθείας σύνδεση από τη Λιθουανία, ο Ramunas Domarkas, regional account director της Intel για την HP στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (το event πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Intel), τόνισε ότι καθώς ο κόσμος γίνεται ολοένα και πιο πολύ ψηφιακός με την έκρηξη του cloud, την συνδεσιμότητα (Wi-Fi 6, 5G) κ.λπ, η τεχνολογία ποτέ δεν υπήρξε πιο σημαντική στην ιστορία του πλανήτη. Έτσι, όλο και πιο πολύ θα απαιτείται computing power και αυτό δείχνει στην Intel προς τα πού θα κινηθεί το επόμενο διάστημα. Ο Ramunas αναφέρθηκε επίσης στις επενδύσεις πολλών δισεκατομμυρίων της Intel σε νέα εργοστάσια κατασκευής ημιαγωγών στις ΗΠΑ, Ευρώπη, Ισραήλ και άλλες περιοχές, ενώ δήλωσε ότι η Intel δεν αντιμετωπίζει προβλήματα στη διάθεση επεξεργαστών.

Προφανώς τα προβλήματα σε άλλα υποσυστήματα συνεχίζουν και υφίστανται, όπως είχαμε γράψει σε αυτό το άρθρο.

Η Ελλάδα σε τροχιά ψηφιακής μεταρρύθμισης

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η συνέντευξη-συζήτηση του Νίκου Χρηστάκη με τον Υφυπουργό Έρευνας & Τεχνολογίας, Χρήστο Δήμα, ο οποίος αναφέρθηκε στην τροχιά ψηφιακής μεταρρύθμισης που μπαίνει σιγά σιγά η Ελλάδα.

Αριστερά: Νίκος Χρηστάκης, managing director της HP για Ελλάδα και Κύπρο
Δεξιά: Χρήστος Δήμας, Υφυπουργός Έρευνας & Τεχνολογίας

Όπως είναι προφανές, και το Κράτος έπρεπε να προσαρμοστεί βίαια στις τεχνολογικές λύσεις, είτε αυτό είχε να κάνει με το σύνολο της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης, αλλά και στην αλληλεπίδραση του Κράτους με τους πολίτες. Η προσαρμογή έγινε μεν βίαια, λόγω της πανδημίας, αλλά η ψηφιακή μεταρρύθμιση ήταν έτσι κι αλλιώς στα σχέδια τις Κυβέρνησης. Ο Υφυπουργός αναφέρθηκε επίσης στις δράσεις αναφορικά με το οικοσύστημα καινοτομίας της Ελλάδας. Το πρώτο βήμα για το Υπουργείο ήταν να δημιουργήσει ένα μητρώου καταγραφής των νεοφυών επιχειρήσεων προκειμένου να είναι πιο εύκολο να προωθηθούν ευεργετικές διατάξεις προς όφελός τους. Επιπλέον, αναφέρθηκε στο Elevate Greece το οποίο αποτελεί την επίσημη ψηφιακή πύλη για τις νεοφυείς επιχειρήσεις που αποσκοπεί στην ενίσχυση, ανάπτυξη και εξωστρέφεια του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας.

The Omnishopper – Ο καταναλωτής στο επίκεντρο

Στο πλαίσιο του συνεδρίου συνεργατών της HP, ο Χρήστος Δαμαλάς, CEO της MSPS Hellas παρουσίασε τα ευρήματα μιας πολύ ενδιαφέρουσας έρευνας για τις τάσεις των καταναλωτών την περίοδο της πανδημίας.

Χρήστος Δαμαλάς, CEO της MSPS Hellas

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 46% των καταναλωτών προτιμούν προϊόντα που είναι διαθέσιμα και online και στα φυσικά καταστήματα, ενώ στην Ελλάδα, τα ηλεκτρονικά ήδη έχουν τις περισσότερες αναζητήσεις, αλλά και τις περισσότερες πωλήσεις σε online αγορές.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το 67% των ερωτηθέντων (2 στους 3) ανέφεραν ότι θα αλλάξουν κατάστημα εάν η ταχύτητα και η ευκολία αγοράς δεν τους ικανοποιεί, ενώ παρά το γεγονός ότι όλοι συμφωνούν ότι η τιμή είναι το πιο βασικό κριτήριο επιλογής, το 78% δηλώνει ότι παραμένουν πιστοί σε brands ή καταστήματα ανεξαρτήτως τιμής. Από αυτό προκύπτει το συμπέρασμα ότι τελικά, η τιμή δεν είναι το απόλυτο κριτήριο, αλλά το value for money που επιτυγχάνει το εκάστοτε κατάστημα με το «value» να περιλαμβάνει το σύνολο των παραμέτρων που συνθέτουν την εμπειρία του πελάτη.

Στο διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου 2021, μέσω ενός project που υλοποιεί η MSPS Hellas για λογαριασμό της HP σε ότι αφορά τα Ελληνικά eshops, προέκυψαν τα εξής ευρήματα:

  • Το 16,4% των προϊόντων της HP δεν έχουν φωτογραφίες
  • Το 12,5% έχουν ελλείπεις ή λάθος περιγραφές
  • Στο 95% δεν αναφέρονται τα συγκριτικά πλεονεκτήματα
  • 1 στις 4 αναζητήσεις φέρνει στις 10 πρώτες θέσεις μη σχετικά προϊόντα.
  • Σε έναν μόνο μήνα παρατηρήθηκαν 3.000 αλλαγές τιμής σε προϊόντα HP.

Από τα παραπάνω καθίσταται σαφές πόσο μεγάλη σημασία έχει η σωστή παρουσία και αντιμετώπιση των προϊόντων από τους e-retailers σε ό,τι αφορά την πιθανότητα πώλησης.

Βραβεύσεις συνεργατών

Όπως πάντα, η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τις βραβεύσεις των συνεργατών που ξεχώρισαν για το οικονομικό έτος 2020. Όπως ανέφερε ο κ. Χρηστάκης, φέτος για πρώτη φορά η HP βράβευσε συνεργάτες που έχουν να κάνουν με το service και την εξυπηρέτηση πελατών, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να δείξει πόσο σημαντικό είναι για την εταιρεία αυτό το κομμάτι. Καινούρια βραβεία είχαμε και στο κομμάτι του υβριδικού καναλιού και των premium προϊόντων.

  • Τιμητική αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών, Ελλάδα: Hemmersbach Hellas
  • Τιμητική αριστεία στην εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πελατών, Ελλάδα & Κύπρος: Teleperformance Greece
  • Καλύτερη επίδοση πωλήσεων hardware – Διανομή, Ελλάδα: Westnet Distribution
  • Καλύτερη επίδοση πωλήσεων hardware – Διανομή, Κύπρος: Logicom Public
  • Μεγαλύτερος ρυθμός ανάπτυξης πωλήσεων hardware – Διανομή, Ελλάδα: Westnet Distribution
  • Μεγαλύτερος ρυθμός ανάπτυξης πωλήσεων hardware – Διανομή, Κύπρος: A.T. Multitech Corporation
  • Υψηλότερο μερίδιο αγοράς σε αναλώσιμα – Διανομή, Ελλάδα & Κύπρος: Ιάσων Πληροφορική
  • Μεγαλύτερος ρυθμός ανάπτυξης πωλήσεων hardware – Εμπορικό κανάλι, Ελλάδα: Cosmodata
  • Μεγαλύτερος ρυθμός ανάπτυξης πωλήσεων hardware – Εμπορικό κανάλι, Κύπρος: Bionic
  • Καλύτερη επίδοση σε εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους: Eurosupplies
  • Συνεργάτης της χρονιάς, υπηρεσίες διαχείρισης εκτύπωσης, Ελλάδα & Κύπρος: Lasercharge Ltd.
  • Καλύτερη επίδοση σε premium προϊόντα – Εμπορικό κανάλι, Ελλάδα & Κύπρος: Cosmos Business Systems
  • Καλύτερη επίδοση πωλήσεων – Λιανεμπόριο, Ελλάδα: Πλαίσιο
  • Καλύτερη επίδοση πωλήσεων – Λιανεμπόριο, Κύπρος: A. Stephanis & Co.
  • Συνεργάτης της χρονιάς – Υβριδικό κανάλι: Ελλάδα & Κύπρος

Σχετικά άρθρα

HPE και Dell μάχονται για την κορυφή στην αγορά των servers

Giorgos Athanassiadis

Ήρθε το Samsung Galaxy Note8

Giorgos Athanassiadis

Νέες ανακατατάξεις στη Sony

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα