16.1 C
Athens
27/04/2024
Biztech

H Yahoo επενδύει στο mobile

Με την παρουσίαση δυο νέων εφαρμογών, η Yahoo αποδεικνύει και έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την αγορά του mobile, ενδιαφέρον που εντάθηκε από τη στιγμή που στο τιμόνι της εταιρείας βρίσκεται η Marissa Mayer. Έτσι, η Yahoo ανακοίνωσε χθες, Πέμπτη 18 Απριλίου, τη νέα εφαρμογή Yahoo Mail, η οποία διατίθεται δωρεάν στο iTunes Store και στο Google Play.

Η νέα εφαρμογή προσφέρει full-screen mode ώστε να εκμεταλλευτεί τις μεγάλες οθόνες των tablets ενώ παράλληλα οι χρήστες μπορούν πατώντας οπουδήποτε πάνω στην οθόνη να απαντήσουν, να προωθήσουν, να διαγράψουν ή να επισημάνουν ένα email. Επίσης σύροντας το δάχτυλό τους πάνω στην οθόνη του tablet περνάνε στο επόμενο μήνυμα.

Η Yahoo ανακοίνωσε επίσης ένα νέο μετεωρολογικό app για iPhone το οποίο “τραβά” φωτογραφίες από το Flickr για να δείχνει στους χρήστες τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε κάθε περιοχή.

Η σημασία που δίνει η Yahoo στο mobile έρχεται σαν αποτέλεσμα της γιγάντωσης της συγκεκριμένης αγοράς, την στιγμή που η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη τριμήνου $390 εκατ., αλλά και μείωση εσόδων.
 

Σχετικά άρθρα

Δυναμική παρουσία της Lenovo στο Gameathlon Winter

SingularLogic και Vodafone οργανώνουν το ψηφιακό ιατρείο

Kitriniaris

Πρωτιά για την Warply στο SAP Startup Forum

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα