Η Warply δυναμικα στην αγορα της Ινδιας

Την επέκτασή της σε νέες αγορές του εξωτερικού και κυρίως στην Ασία, σηματοδοτεί για την Warply η δραστηριοποίησή της στην αγορά της Ινδίας κάτω από την επωνυμία “ADBY”. Με το λανσάρισμα της “ADBY” η Warply εισέρχεται – πρώτη – στην ταχύτητα αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας, παρέχοντας την πλατφόρμα “Warply Engage 2.0” και όλες τις mobile υπηρεσίες της.

Όλες τις κινήσεις ανάπτυξης και επέκτασης της Warply γίνονται με ίδια κεφάλαια, ενώ, για την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία επικεντρώνεται στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές του εξωτερικού, με στόχο το 20% του συνολικού της τζίρου να έρχεται από εκεί.

Επιπρόσθετα, στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η αναβάθμιση των υπηρεσιών της μέσω της ενίσχυση του premium διαφημιστικού δικτύου της σε κινητά “Warply Ad Network”, ενώ ειδικό βάρος δίνεται και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με έμφαση στο κομμάτι των in-store analytics, τα mobile payments και στο data brokerage.