17 C
Athens
04/05/2024
Biztech

ASUS: Ο έμπιστος συνεργάτης σας

Οι λύσεις της ASUS Business ενισχύουν την αποτελεσματική απομακρυσμένη συνεργασία, διαχείριση και παραγωγικότητα, ανεξάρτητα από την τοποθεσία. Στο γραφείο, στο σπίτι ή εν κινήσει, οι ομάδες χρειάζονται γρήγορους, αποτελεσματικούς και ασφαλείς τρόπους για να εργαστούν, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν. Η ASUS Business είναι έτοιμη να ενισχύσει κάθε υβριδικό εργατικό δυναμικό – από την απομακρυσμένη εργασία και την προστασία δεδομένων έως τη δημιουργία ενός ευέλικτου χώρου εργασίας.

Η υποστήριξη που προσφέρει η ASUS πηγαίνει πέρα από τις ίδιες τις συσκευές. Η εξυπηρέτηση πελατών παρέχει αποκλειστική βοήθεια από την πρώτη στιγµή, καλύπτοντας προληπτικά τις ανάγκες της επιχείρησης σε κάθε βήµα. Είτε πρόκειται για µια αποκλειστική οµάδα που διαχειρίζεται τον λογαριασµό, για υπηρεσία παράδοσης και επιστροφής πόρτα πόρτα, είτε για επέκταση εγγύησης, η ASUS είναι αφοσιωµένη στο να αποτελεί έναν έµπιστο και µακροπρόθεσµο συνεργάτη.

Οι συσκευές που φθείρονται γρήγορα ή παλιώνουν πρέπει να αντικαθίστανται πιο συχνά, αυξάνοντας το κόστος και µειώνοντας τα κέρδη. Στην ASUS, εξειδικευµένοι µηχανικοί είναι διαθέσιµοι σε περισσότερες από 1.300 τοποθεσίες επισκευής και 20.000 σηµεία παράδοσης παγκοσµίως. Βρίσκονται επίσης πίσω από ένα τηλέφωνο έτοιµα να εξυπηρετήσουν κάθε αίτηµα και ανάγκη. Αυτή η απαράµιλλη ευκολία δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να διατηρούν τα ολοκληρωµένα συστήµατα hardware, software και firmware σε κορυφαία απόδοση για χρόνια.

Όταν οι συσκευές δεν λειτουργούν πλέον στο βέλτιστο βαθµό, είναι σηµαντικό για την εταιρεία να λάβει γρήγορη τεχνική βοήθεια και φροντίδα από ειδικούς. Για τους επαγγελµατίες που εργάζονται µε γρήγορους ρυθµούς, αυτή η βοήθεια πρέπει να είναι τόσο βολική όσο ένα πάτηµα ενός κουµπιού, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.

Οι υπηρεσίες aftersales της ASUS περιλαµβάνουν από παραλαβή και επιστροφή µέχρι επί τόπου επισκευή την επόµενη εργάσιµη ηµέρα. Στην πρώτη περίπτωση, ο πελάτης δεν χρειάζεται να φέρει προσωπικά τη συσκευή στο σέρβις.

Αρκεί να καλέσει στο τηλεφωνικό κέντρο της ASUS, να αναφέρει το πρόβληµα και ο courier θα έρθει στην επιθυµητή διεύθυνση, θα παραλάβει τη συσκευή και θα τη µεταφέρει στο κέντρο εξυπηρέτησης.

Μετά την επισκευή, η συσκευή θα επιστραφεί στη διεύθυνση από την οποία παραλήφθηκε. Στη δεύτερη περίπτωση, ένας εξουσιοδοτηµένος τεχνικός της ASUS θα παράσχει επιτόπου επισκευή, εάν ένα πρόβληµα δεν µπορεί να επιλυθεί µέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικής υποστήριξης. Επιπλέον, υπάρχουν επιλογές ηλεκτρονικής συνοµιλίας µέσω chat ή ακόµα και µια επιλογή επέκτασης εγγύησης, η οποία παρέχει υπηρεσίες εκτεταµένης εγγύησης µετά τη λήξη της κανονικής εγγύησης του προϊόντος της ASUS.

Οι παροχές δεν σταµατούν εδώ. Η ASUS διαθέτει πλατφόρµες αυτοεξυπηρέτησης όπως το MyASUS µέσω του οποίου οι χρήστες διατηρούν τα συστήµατά τους µε ενηµερωµένο λογισµικό, βελτιστοποιώντας την απόδοση του υπολογιστή τους. Επίσης οι υπηρεσίες after sales και η υποστήριξη πελατών απέχουν µόνο ένα κλικ, επιτρέποντας στους εργαζόµενους να λαµβάνουν βοήθεια για τεχνικά ζητήµατα γρήγορα και αξιόπιστα. Με εύχρηστους πόρους και έγκαιρη βοήθεια, οι επιχειρήσεις µπορούν να ελαχιστοποιήσουν τις διακοπές και να επιστρέψουν στη δουλειά τους σε χρόνο µηδέν.

Σχετικά άρθρα

Ericsson Mobility Report: 300x αυξήθηκε η κίνηση mobile data τα τελευταία 10 χρόνια

Giorgos Athanassiadis

Συνεργασία μεταξύ Ε.Ε. και Oracle

Kitriniaris

Andvanced Analytics & AI κατά της απάτης στις προμήθειες

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα