15.4 C
Athens
27/04/2024
Biztech

Τα Windows tablets εδραιώνονται στην αγορά

Μπορεί η Microsoft να παλεύει ακόμα να βρει τα πατήματά της στην αγορά των smartphones, όμως στα tablets η κατάσταση βαίνει από το καλό στο καλύτερο. Αυτό προκύπτει από την τελευταία έρευνα της Strategy Analytics σύμφωνα με την οποία τα Windows tablets έχουν πλέον αποκτήσει σαφές αποτύπωμα στο σύνολο της αγοράς.

 

Η Strategy Analytics αποκαλύπτει ότι στο τέλος του 2015 τα Windows tablets θα “μετράνε” to 10% της παγκόσμιας αγοράς tablets με το ποσοστό αυτό να φτάνει στο 18% έως το 2019, σύμφωνα με τις προβλέψεις. Από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι οι πωλήσεις Windows tablets το 2015 σημείωσαν αύξηση 58%, κάνοντας σαφές ότι Microsoft βρήκε τον τρόπο να τα κάνει θελκτικά στους καταναλωτές.

strategy

 

Σύμφωνα με τους αναλυτές της Strategy Analytics η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται σε τρεις παράγοντες: πρώτον, διατέθηκαν στην αγορά αρκετά φθηνά και ταυτόχρονα ποιοτικά μοντέλα. Δεύτερον, η έλευση των Windows 10 σηματοδότησε την ύπαρξη μιας πλατφόρμας πάνω στην οποία μπορεί να στηθεί ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα εφαρμογών. Τρίτον, καθώς τα tablets γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής λειτουργίας των επιχειρήσεων, η Microsoft διατηρεί ξεκάθαρο πλεονέκτημα από τους ανταγωνιστές της, αφού η ολοκλήρωση των Windows tablets σε επιχειρηματικές υποδομές που ήδη βρίσκονται σε κάποιο περιβάλλον Windows είναι πολύ ευκολότερη.

 

Η Strategy Analytics προβλέπει ότι το 2016 θα είναι η χρονιά που θα δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις Windows tablets, με πολλούς επώνυμους κατασκευαστές να έχουν ήδη ανακοινώσει συσκευές στις high και premium κατηγορίες.

Σχετικά άρθρα

Σε 22% το ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων που αξιοποιούν το cloud

Giorgos Athanassiadis

H AOC ανακοίνωσε τη νέα σειρά gaming προϊόντων «AGON by AOC»

Giorgos Athanassiadis

Οι εφαρμογές Prisma Win της Megasoft υποστηρίζουν την πλατφόρμα Lotify της ΑΑΔΕ

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα