15 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Πιο έξυπνη διαχείριση πελατών από την Ericsson

Η Ericsson ανακοίνωσε το Ericsson Expert Analytics, v16.1, με το οποίο επεκτείνει τη λύση της για τη διαχείριση της εμπειρίας των πελατών (Customer Experience Management, CEM) στα δίκτυα που δραστηριοποιούνται σε πολλαπλές πλατφόρμες (multi-play).

 

Οι παραδοσιακοί πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας προσπαθούν να καλύψουν τη ζήτηση εκ μέρους των πελατών τους για συνδυασμένες υπηρεσίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και επικοινωνίας μέσω βίντεο. Η λύση Ericsson Expert Analytics v16.1 καλύπτει υπηρεσίες κινητής επικοινωνίας για καταναλωτές και επιχειρήσεις, ενώ πλέον παρέχει λύσεις τόσο στον τηλεοπτικό τομέα, όσο και για σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και δίκτυα multi-play.

Έτσι, οι πάροχοι αξιοποιούν μία μόνο πλατφόρμα, ανεξάρτητα από την υπηρεσία και το δίκτυο που χρησιμοποιείται τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

 

Το Expert Analytics είναι μια λύση πραγματικού χρόνου που μπορεί να διαχειρίζεται δεδομένα μεγάλου όγκου (big data), με εφαρμογές που καλύπτουν τις ανάγκες πολλών οργανισμών, από τη μηχανολογία, τις υπηρεσίες υποστήριξης και την εξυπηρέτηση πελατών έως το μάρκετινγκ και τη διαχείριση προϊόντων. Έτσι, οι οργανισμοί είναι σε θέση να προβλέπουν την ικανοποίηση των πελατών, να ανιχνεύουν τυχόν προβλήματα και να προβαίνουν αυτομάτως στην καλύτερη ενέργεια για τη βελτίωση της εμπειρίας των προσφερόμενων υπηρεσιών.

 

Η Ericsson βοηθά τους πελάτες της να ικανοποιούν τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών τους, προσφέροντάς τους μια ολοκληρωμένη, ενοποιημένη οικογένεια προϊόντων OSS και BSS η οποία συνδυάζει επιχειρηματικές, υπολογιστικές και δικτυακές δυνατότητες. Οι λύσεις αυτές υποστηρίζονται από μια ομάδα 66.000 και πλέον επαγγελματιών που προσφέρουν υπηρεσίες όπως συμβουλευτική και ολοκλήρωση συστημάτων, υπηρεσίες διαχείρισης, υπηρεσίες σχετικές με τα προϊόντα, καθώς και υπηρεσίες τηλεοπτικής μετάδοσης.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, επιτυγχάνεται βελτίωση της εμπειρίας των συνδρομητών, κατάκτηση νέων εσόδων και αύξηση της επιχειρηματικής αποδοτικότητας.

Σχετικά άρθρα

Η Τράπεζα Πειραιώς μεταβαίνει στο cloud σε συνεργασία με την Accenture και τη Microsoft

Giorgos Athanassiadis

Νέα πλατφόρμα Mobile Device Management από τη Regate

Channel-Manager

Οργανωτικές αλλαγές στη Vodafone Ελλάδας

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα