Με 21.2% μερίδιο αγοράς και πάνω από 141,300 έγχρωμα A3 MFPs να έχουν πουληθεί, δηλαδή 33.8% μερίδιο αγοράς, καθώς και πάνω από 6.200 συστήματα production printing, η Konica Minolta κατέχει την πρώτη θέση στις συγκεκριμένες κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς, για μία ακόμη φορά, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της αγοράς της Ιnfosource.
Τα στοιχεία αφορούν το οικονομικό έτος 2014, ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία κάνει σαφή την πρόθεσή της να περάσει από την εποχή κατά την οποία οι πωλήσεις hardware κυριαρχούσαν, στην εποχή όπου θα είναι ένας IT services provider, ενισχύοντας συνεχώς τα managed services προϊόντα της.
Σήμερα, η εταιρεία αφιερώνει μεγάλο αριθμό εξειδικευμένου προσωπικού και γνώσης στους τομείς των big data, του mobility και της ασφάλειας, εξασφαλίζοντας το απαιτούμενο portfolio προϊόντων. Έχοντας ξεκινήσει από το 2010 με το Optimized Print Services (OPS), επικεντρώνοντας στην βελτιστοποίηση της εκτυπωτικής διαδικασίας, η Konica Minolta έκανε βήματα από το 2014 στο Managed Content Services (MCS) έτσι ώστε να υποστηρίζει τις λειτουργίες τις σύλληψης ,διανομής και διαχείρισης των πληροφοριών και του περιεχομένου σε σχέση με την αυξανόμενη ροή.
“Ο στόχος είναι να καθιερωθεί η Konica Minolta ως πάροχος managed services στην αγορά B2B στην Ευρώπη κατά τα επόμενα χρόνια και να ενισχύσει το προφίλ της κυρίως ως ο κορυφαίος πάροχος στον τομέα αυτό”, τόνισε ο Ikuo Nakagawa, πρόεδρος της Konica Minolta Business Solutions Europe .
Επιπλέον , η Konica Minolta θα χτίσει το χαρτοφυλάκιό της πάνω στο Marketing Print Management (MPM) , προσφέροντας στους πελάτες on-demand δυνατότητες εκτύπωσης μάρκετινγκ και Managed Services Marketing (MMS).
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη