Με την Marissa Mayer να κλείνει ένα χρόνο στο τιμόνι της εταιρείας, η Yahoo ανακοίνωσε αύξηση κερδών κατά 46% στο δεύτερο τρίμηνο του 2013. Έτσι, τα καθαρά κέρδη της Yahoo για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου ανήλθαν στα $331 εκατ., από $227 εκατ. που ήταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012.
Ωστόσο τα έσοδα δεν ξεπέρασαν τα $1,14 δις, σημειώνοντας πτώση 7% σε σχέση με πέρυσι. Αλλά και οι πωλήσεις της Yahoo ήταν μειωμένες κατά 1% και έφτασαν τα $1,07 δις. Το γεγονός αυτό μαρτυρά ότι παρά την πρόοδο που έχει επιτευχθεί τους τελευταίους μήνες η εταιρεία έχει να διανύσει πολύ δρόμο ακόμα για να επανατοποθετηθεί δυναμικά στην αγορά.
Στην κρίσιμη κατηγορία της online διαφήμισης, όπου κυριαρχούν η Google και η Facebook, η Yahoo είδε επίσης θετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 5% φτάνοντας τα $403 εκατ. από $385 εκατ. το ίδιο τρίμηνο του 2012.
Σε ανακοίνωσή της η Mayer χαρακτήρισε τα αποτελέσματα ενθαρρυντικά και τόνισε πως η εταιρεία λάνσαρε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες απ’ ότι ποτέ άλλοτε στην πρόσφατη ιστορία της.
Από τη στιγμή που η Mayer ανέλαβε την τύχη της Yahoo, η μετοχή της εταιρείας έχει ανέβει κατά 70%. Ωστόσο αναλυτές υποστηρίζουν ότι αυτό ενδέχεται να είναι συγκυριακό και παρά το γεγονός ότι η Mayer δείχνει να κάνει τις σωστές κινήσεις, είναι πολύ νωρίς ακόμα για να εικάσουμε αν τελικά θα πετύχει να ξανακάνει cool τη Yahoo, όπως η ίδια έχει δηλώσει.