22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Πως να μετατρέψετε μια καλή ιδέα σε πλεονέκτημα

Στη Xerox, η καινοτομία είναι στο DNA μας. Ωστόσο, εάν μια ιδέα δεν φεύγει ποτέ από το… σχεδιαστήριο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως καινοτομία.

Η Xerox έχει θέσει ως στόχο της, τον ανασχεδιασμό του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις πραγματοποιούν τις διεργασίες τους βελτιώνοντάς τες με analytics και αυτοματισμούς προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει πραγματική προστιθέμενη αξία στους πελάτες της.

 

Κάθε χρόνο η Xerox επενδύει πάνω από $1,2 δις σε έρευνα και βρίσκεται πίσω από κάθε σημαντικό επίτευγμα που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε.

Σε συνεργασία με τους πελάτες της η Xerox καινοτομεί, εκκολάπτει και εξερευνά νέες λύσεις στις σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις.

 

Αυτή η συνεχής επιδίωξη της Xerox ήρθε στο φως της δημοσιότητας, όταν έγινε γνωστό ότι η εταιρεία έλαβε τη διάκριση «Outstanding Corporate Innovator» (OCI) για το 2016 από τον οργανισμό Product Development and Management Association (PDMA). Πρόκειται για μια παγκόσμια κοινότητα που αντιπροσωπεύει πάνω από 2.000 επαγγελματίες που εκπροσωπούν μερικές από τις πιο γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες του κόσμου.

Ο PDMA μνημόνευσε τη χρήση των Xerox Services στον αυτοματισμό, στα analytics και την εξατομίκευση που παρέχουν καινοτόμες επιχειρηματικές λύσεις σε μια μεγάλη γκάμα κλάδων.

 

Ο PDMA έλαβε υπόψη του πάνω από 25 καινοτομίες της Xerox οι οποίες καλύπτουν από τη βιομηχανία των μεταφορών, μέχρι τον ιατρικό κλάδο και την εξυπηρέτηση πελατών.

Σχετικά άρθρα

Cosmos Business Systems: 30 χρόνια και συνεχίζει δυναμικά

ΑΙ και όποιος αντέξει!

Giorgos Athanassiadis

Samsung @ CES 2019: Το μέλλον ενός δικτυωμένου τρόπου ζωής

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα