Workshop απο την Predicta

Παρουσία εκπροσώπων από πολλούς και σημαντικούς κλάδους της οικονομίας, διεξήχθη το workshop που διοργάνωσε η Predicta στην Ελληνοαμερικανική Ένωση, με εφαρμογές Marketing/Customer Analytics και βάση την πλατφόρμα Data Mining, IBM SPSS Modeler.

Το κοινό είχε τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που προσφέρουν τα Predictive Analytics, καθώς και τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας IBM SPSS Modeler. Τα στελέχη που συμμετείχαν στο workshop, προερχόταν από διάφορα industries (telco, banking, pharma, retail, tourism,  public sector, healthcare, κ.λπ.), και σε συνεργασία με εξειδικευμένους συμβούλους της Predicta υλοποίησαν εφαρμογές marketing/customer analytics διαπιστώνοντας έτσι την απλότητα χρήσης της κορυφαίας πλατφόρμας Data Mining.

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες -χρησιμοποιώντας “δέντρα αποφάσεων”- δημιούργησαν churn μοντέλα, μοντέλα δηλαδή που “σκόραραν” κάθε έναν πελάτη ξεχωριστά, ανάλογα με την πιθανότητά του να διαρρεύσει στον ανταγωνισμό. Επίσης, έχτισαν association modeling διαδικασίες ανάλογα με την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών, προσφέροντας στον κάθε πελάτη ξεχωριστά ένα next best offer.

Τέλος, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να υλοποιήσουν segmentation πελατολογίου όχι μόνο βάσει επιχειρηματικών κανόνων όπως συνηθίζεται στις επιχειρήσεις, αλλά βάσει κρυφών και φανερών παραγόντων που πραγματικά και αποδεδειγμένα επηρεάζουν τη συμπεριφορά των πελατών.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts