Toshiba: Στοχος τα υψηλοτερα στρωματα της αγορας

Σε αλλαγή της προσέγγισης της όσον αφορά στο χώρο των τηλεοράσεων προχωρά η Toshiba, η οποία θέλει πλέον να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα υψηλότερα στρώματα της αγοράς. Το «όπλο» της σε αυτή την προσπάθεια είναι το Ultra HD, ήτοι το επόμενο βήμα μετά το Full HD, όπου η Toshiba υποστηρίζει πως διαθέτει τεχνολογικό προβάδισμα.

Ο στόχος αυτός ήταν προφανής κατά τη διάρκεια του Toshiba World 2013, του ετήσιου ευρωπαϊκού ραντεβού της εταιρείας που φέτος πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ. Επιπλέον, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει και την ενίσχυση της ανοδικής πορείας, ιδίως στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, όσον αφορά στα μερίδια αγοράς. Στη συγκεκριμένη περιοχή το 2012, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 41%. Παράλληλα, όμως, επιδιώκεται να ενισχυθεί το όνομα της Toshiba στο χώρο των μεσαίων προς υψηλών στρωμάτων της αγοράς. Για να επιτευχθεί αυτό, η ιαπωνική εταιρεία έχει μία νέα σειρά τηλεοράσεων, την L Series, κορυφαίο μοντέλο της οποίας είναι η L9.

Πολύ υψηλή ανάλυση

Το Ultra HD αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα όχι μόνο για την Toshiba, αλλά για ολόκληρη την αγορά. Ουσιαστικά, πρόκειται για το επόμενο «βήμα» όσον αφορά στην ποιότητα της εικόνας μετά το Full HD. Στο τελευταίο, η ανάλυση ήταν στα 1920×1080 pixels, στο Ultra HD ανεβαίνουμε στα 3840×2160 pixels. Πρόκειται για τετραπλασιασμό της ανάλυσης που προσφέρεται και τα αποτελέσματα, όπως είχαμε την ευκαιρία να δούμε είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά.

Η Toshiba αναμένεται να διευρύνει διαρκώς τη γκάμα των τηλεοράσεων της που θα υποστηρίζουν το Ultra HD, η κινηματογραφική εκδοχή του οποίου ονομάζεται 4Κ. H L9 θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις των 58, 65 και 84 ιντσών, το πλέον ενδιαφέρον στοιχείο, όμως, είναι πως η τιμή για την πιο «μικρή» έκδοση θα είναι «ανταγωνιστική» όπως επέμεναν να αναφέρουν τα στελέχη της Toshiba. Γενικώς, το θέμα της τιμής ήταν κάτι που φαινόταν πως οι άνθρωποι του ιαπωνικού κολοσσού πολύ θα ήθελαν να πουν αλλά για λόγους μάρκερτινγκ κρατούσαν το στόμα τους κλειστό. Πάντως, οι πληροφορίες μας είναι πως η τιμή θα είναι κάτω από τα 8.000 ευρώ, ποσό που ακούγεται μεν υψηλό, αλλά είναι αρκετά χαμηλότερο από τα πενταψήφια νούμερα που κοστίζουν οι αντίστοιχες Ultra HD προτάσεις του ανταγωνισμού. Η άποψη είναι πως από εδώ και στο εξής οι τιμές για τις Ultra HD τηλεοράσεις θα είναι σε διαρκή πτώση και σε 2-3 χρόνια θα δούμε και μοντέλα που θα υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία και θα είναι σε ιδιαίτερα προσιτή τιμή.

Στην Ελλάδα, οι πρώτες τηλεοράσεις με τεχνολογία Ultra HD από την Toshiba αναμένονται στα μέσα του καλοκαιριού.

Πέραν του Ultra HD, η Toshiba δίνει έμφαση και στον τομέα των «έξυπνων» και δικτυωμένων τηλεοράσεων, δηλαδή των μοντέλων εκείνων που έχουν δυνατότητα πρόσβασης στο Διαδίκτυο και μπορούν να «κατεβάσουν» apps. Η πλατφόρμα της Toshiba ονομάζεται πλέον Cloud TV και, σύμφωνα με τα στελέχη του ιαπωνικού ομίλου, προσφέρει σημαντικές δυνατότητες προσωποποίησης, ενώ υπάρχουν και αρκετές εφαρμογές.

Νέα εικόνα

Το τρίτο σημείο στο οποίο προσδίδει ιδιαίτερη προσοχή η Toshiba είναι αυτό του σχεδιασμού. Οι νέες τηλεοράσεις της ιαπωνικής εταιρείας έχουν ένα νέο σχεδιασμό.

Τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του νέου design των προϊόντων είναι οι απαλές καμπύλες των πλαισίων και των θηκών με την φωτεινή λυχνία αναμονής. Το λογότυπο της Toshiba εμφανίζεται στην καθιερωμένη αριστερή πλευρά των προϊόντων. Επιπλέον, τα εικονίδια και τα κουμπιά στα νέα τηλεκοντρόλ των τηλεοράσεων έχουν ξανασχεδιαστεί, έτσι ώστε να έχουν εξίσου κομψό σχεδιασμό με τα προϊόντα, παραμένοντας εύχρηστα.

Τον νέο σχεδιασμό θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν και οι καινούριοι φορητοί υπολογιστές που πρόκειται να λανσάρει η Toshiba στις αρχές του καλοκαιριού. Τα περισσότερα από τα νέα μοντέλα θα έχουν οθόνες αφής, καθώς η Toshiba θέλει να αξιοποιήσει τα Windows 8.

Παράλληλα, η Toshiba σκοπεύει φέτος να δώσει ιδιαίτερη προσοχή και στην κατηγορία των tablets όπου θα έχει αρκετά νέα μοντέλα από τις αρχές του καλοκαιριού, συμπεριλαμβανομένης και μίας συσκευής με το νέο επεξεργαστή Tegra4 της NVidia. Επίσης, θα δούμε και tablets με Windows 8.

Δημήτρης Μαλλάς

Related Posts