Τηλεοραση και βιντεο αποκτουν και mobile χαρακτηριστικα

Μια νέα έκθεση από την Ericsson αποτυπώνει τις νέες τάσεις του κοινού απέναντι στην τηλεθέαση. Πρόκειται για την τέταρτη ετήσια έκθεση που εστιάζει στις συνήθειες των καταναλωτών στον τομέα της τηλεόρασης. Ανάμεσα στα νέα ευρήματα, το 72% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για να παρακολουθήσουν βίντεο τουλάχιστον μια φορά σε εβδομαδιαία βάση και το 42% εξ αυτών το κάνουν εκτός σπιτιού. Επίσης, το 75% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί παράλληλα και κινητές συσκευές ενώ παρακολουθεί τηλεόραση.

Μια άλλη νέα τάση είναι ότι οι τηλεθεατές  συνεχίζουν την παρακολούθηση συγκεκριμένου περιεχομένου σε διάφορα μέρη και διάφορες χρονικές στιγμές. Το Ericsson ConsumerLab αποκαλεί αυτή τη νέα συνήθεια“place-shifted viewing”. Επιπλέον, το 41% των ερωτηθέντων ηλικίας 65-69 ετών παρακολουθούν on-demand ή αποθηκευμένα-εγγεγραμμένα βίντεο περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα.

Ο Anders Erlandsson, Ερευνητής στο Ericsson ConsumerLab, δήλωσε: “Όταν η βιομηχανία της τηλεόρασης άρχισε να μιλάει για την κινητή τηλεόραση, όλοι υπέθεσαν ότι επρόκειτο να αποτελείται κυρίως από επαγγελματικά βίντεο μικρότερης διάρκειας. Βλέπουμε τώρα μια πολύ ενδιαφέρουσα τροπή σε αυτή την ιστορία. Οι άνθρωποι πράγματι παρακολουθούν βίντεο για μικρότερα χρονικά διαστήματα, αλλά δημιουργούν τα βίντεο κλιπ μόνοι τους, διακόπτοντας και συνεχίζοντας τη θέαση πλήρους διάρκειας τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών όποτε τους βολεύει.”

Πάνω από το ήμισυ των ατόμων που απάντησαν, δήλωσαν ότι ο υπολογιστής τους και η σύνδεση στο διαδίκτυο αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των τηλεοπτικών τους συνηθειών και της κατανάλωσης βίντεο. Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στους τηλεθεατές να επιλέξουν και να αναμείξουν τι, πώς, και πότε το παρακολουθούν.

Ο Erlandsson πρόσθεσε: “Οι προσπάθειες της εταιρείας έχουν ήδη ξεκινήσει ώστε να γίνει ο πρώτος εύχρηστος, «à la carte» πάροχος τηλεόρασηςπου θα ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών για παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο. Εξάλλου, οι καταναλωτές κατατάσσουν την à la carte πρόσβαση ως το πέμπτο πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της εμπειρίας θέασης”.

Όλοι οι τρόποι παρακολούθησης πολυμέσων είναι σημαντικοί και κανένας δεν διαφαίνεται ως ξεκάθαρος νικητής μεταξύ των καταναλωτών. Ως γενικό συμπέρασμα της έρευνας μπορεί να εξαχθεί ότι δεν έχει φτάσει ακόμη η στιγμή να αποχαιρετήσουμε την κλασσική τηλεθέαση. Η παραδοσιακή τηλεόραση εξακολουθεί να διατηρεί ένα σημαντικό ρόλο στις συνήθειες των καταναλωτών και δεν παρατηρείται καμία μείωση στη συχνότητα χρήσης της. Ωστόσο η mobile τηλεθέαση αποκτά σταδιακά την δική της υπόσταση.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts