Tech Channel Partner: Διαβαστε στο 13ο τευχος

Η επιστροφή στη φθινοπωρινή καθημερινότητα είναι πλέον γεγονός, όπως γεγονός είναι ότι η εποχή που διανύουμε σηματοδοτεί και την επιστροφή στο σχολείο. Όχι όμως στο σχολείο που ξέραμε αφού το πλαίσιο αναφοράς της αγοράς έχει αλλάξει. Για παράδειγμα, η εποχή των αγορών back to school σε ό, τι αφορά την τεχνολογία, ήταν παραδοσιακά πάνω-κάτω ευθυγραμμισμένη με αυτήν της “πραγματικής” επιστροφής στα θρανία. Επειδή, όμως οι εποχές αλλάζουν και το ίδιο-μοιραία-ισχύει και για την περίοδο back to school, οι ευκαιρίες πώλησης έχουν διαφοροποιηθεί και δεν περιορίζονται σε ένα νέο laptop ή ένα Desktop PC με δώρο τον εκτυπωτή. Στο 13ο τεύχος του Tech Channel Partner εστιάζουμε στους τρόπους με τους οποίους η περίοδος back to school μπορεί να αποφέρει αυξημένα έσοδα, παρά το ριζικά αλλαγμένο οικονομικό περιβάλλον.

Στο τρέχον τεύχος τα φώτα πέφτουν επίσης στη…Microkia, την εταιρεία που θα προκύψει μετά την εξαγορά της Nokia από τη Microsoft και τι θα σημάνει η κίνηση αυτή για τη mobile αγορά. 

Το Tech Channel Partner εξασφάλισε ακόμα μια έρευνα της EMC σχετικά με τις συνήθειες και τις πρακτικές των Ελλήνων ΙΤ managers σε θέματα backup. Παρουσιάζουμε, λοιπόν, μερικά από τα σημαντικότερα ευρήματα της εν λόγω έρευνας, κάποια από τα οποία μάλιστα προκαλούν έκπληξη.

Αναλύουμε ακόμα το Software Defined Networking, το οποίο είναι πολύ πιο κοντά απ’ ότι νομίζαμε και έρχεται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα δίκτυα και συνακόλουθα η υποδομή IT κάθε επιχείρησης.

Στο 13ο τεύχος του Tech Channel Partner θα μπορέσετε επίσης να διαβάσετε:

– Για την είσοδο της Cisco στο storage, μια εξέλιξη που μετά από χρόνια υποθέσεων φαίνεται να λαμβάνει σάρκα και οστά με την πρόθεση της Cisco να εξαγοράσει την εταιρεία κατασκευής flash storage, Whiptail.

– Τις αλλαγές που πραγματοποίησε σε παγκόσμιο επίπεδο η Acer και τον αντίκτυπο που είχαν στην παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, όπως μας τις εξηγεί ο Βασίλης Μητσόπουλος, distribution and retail manager της Acer στην Ελλάδα.

– Τα νέα από το πρόσφατο IDF που διοργάνωσε η Intel, στη διάρκεια του οποίου έγινε σαφής η μετάβαση της εταιρείας στη mobile εποχή, ενώ ταυτόχρονα παρουσίασε μια σειρά προϊόντων που ξεκινούν από τις wearable συσκευές και φτάνουν μέχρι τους servers.

– Ένα άρθρο του Δημήτρη Γαγανέλη, marketing director της SoftΟne Technologies, σχετικά με την ανάπτυξη του cloud ERP τα αμέσως επόμενα χρόνια.

– Τα οφέλη που προέκυψαν για την Olympic Air από τη μεταφορά του website της στο Windows Azure.

– Την “ελεγχόμενη ανυπομονησία” που επικρατεί στην ελληνική αγορά, όπως γλαφυρά περιγράφει ο Κιτρινιάρης.

Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει η τρέχουσα επικαιρότητα από την ελληνική και διεθνή αγορά, η οποία περιλαμβάνει συνεργασίες, παρουσιάσεις νέων προϊόντων, υπηρεσιών και τεχνολογιών καθώς και διοικητικές ανακατατάξεις.  

Κάντε κλικ στο link που ακολουθεί και καλή σας ανάγνωση!

Related Posts