Τα σχεδια της Πλαισιο Computers για το 2013

Για ένα επιχειρηματικό μοντέλο που είναι πολύ περίπλοκο για να αντιγραφεί έκανε λόγο η διοίκηση της Πλαίσιο Computers στη σημερινή παρουσίαση της αλυσίδας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών. Όσον αφορά το άμεσο μέλλον, η περαιτέρω ενίσχυση των προϊόντων που φέρουν τη δική τους ετικές (own branded) και η ισχυρή θέση στα νέα μέσα και κανάλια όπως το Διαδίκτυο και οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν να είναι τα βασικά «όπλα» της Πλαίσιο Computers στην διαρκή προσπάθεια της για να παραμείνει ηγέτιδα δύναμη στην αγορά της λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας.

Κατά την παρουσίαση του, ο Κώστας Γεράρδος, διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο Computers έδωσε έμφαση στο διαφορετικό μοντέλο που ακολουθεί η αλυσίδα, η οποία, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, δεν έχει σταθερά οργανόγραμμα ούτε business plan. Ο λόγος, όπως εξήγησε είναι προκειμένου να κινείται πιο γρήγορα και ευέλικτα, καθώς «οι τάσεις στην αγορά της τεχνολογίας αλλάζουν διαρκώς και πρέπει να εκμεταλλευτείς τις ευκαιρίες.

Ο κ. Κ. Γεράρδος έδωσε έμφαση σε δύο νούμερα από τα οικονομικά αποτελέσματα του 2012: τα κέρδη προ φόρων που αυξήθηκαν κατά 47,2% στα 13,1 εκατ. ευρώ και στα ταμειακά διαθέσιμα, τα οποία από 35,146 εκατ. ευρώ το 2011 διαμορφώθηκαν στα 45,362 εκατ. ευρώ την περασμένη χρονιά. Οι αναλυτές εστίασαν αρκετά στο θέμα των ταμειακών διαθεσίμων, ρωτώντας για το πως θα αξιοποιηθούν αυτά τα κεφάλαια, με τον κ. Γιώργο Γεράρδο, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Πλαίσιο Computers να τονίζει ότι η εταιρεία επενδύει διαρκώς σε θέματα όπως είναι η ανανέωση των καταστημάτων και τα κανάλια διανομής. Έσπευσε δε να προσθέσει ότι τα ταμειακά διαθέσιμα, τα οποία είναι κατατεθειμένα εκτός Ελλάδος όπως ανέφερε μετά από σχετική ερώτηση, χρειάζεται να υπάρχουν ως δικλείδα ασφαλείας καθώς «δεν θεωρούμε ότι έχει εξαλειφθεί εντελώς ο κίνδυνος της επιστροφής στη δραχμή». Γενικότερα, η διοίκηση της Πλαίσιο Computers έδειχνε πως θέλει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική στις κινήσεις της, καθώς όπως επεσήμανε ο κ. Γ. Γεράρδος «το μέλλον δεν μπορείς να το προβλέψεις». Ο ίδιος επεσήμανε ακόμη όσον αφορά στο 2013, ότι μέχρι τώρα κινείται πολύ καλά και αν δεν υπάρξουν απροσδόκητα προβλήματα θα είναι μία καλή χρονιά.

Επέκταση

Αρκετή συζήτηση έγινε και για το θέμα της πιθανής επέκτασης στο εξωτερικό με τη διοίκηση της Πλαίσιο Computers να δείχνει ότι θέλει να είναι προσεκτική και στο συγκεκριμένο ζήτημα. «Ας κατασταλάξει πρώτα η κατάσταση στο εσωτερικό και θα δούμε» ήταν η χαρακτηριστική ατάκα και απ’ ότι φαίνεται το πλάνο επέκτασης στις γείτονες χώρες είναι μία μεσοπρόθεσμη προοπτική. Όσον αφορά στο κατάστημα στη Βουλγαρία, ο κ. Γ. Γεράρδος επεσήμανε πως «δεν αιμορραγούμε», ενώ ερωτώμενος για την περίπτωση της Τουρκίας υποστήριξε πως «την έχουμε εξετάσει και είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι προοπτικές αλλά εκεί χρειάζεται κοινοπραξία με τοπικό συνεργάτη».

Για τα καταστήματα στην Ελλάδα, δεν υπάρχει πλάνο προσθήκης νέων καταστημάτων, αλλά εξετάζει το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης υφιστάμενων σημείων πώλησης. «Κοιτάμε για μεγαλύτερους χώρους» σημείωσε ο κ. Γ. Γεράρδος.

Facebook

Το Διαδίκτυο και τα social media είναι από τους τομείς που δίνεται μεγάλη προσοχή με τον κ. Κ. Γεράρδο να αναφέρει πως το www.plaisio.gr είναι το μεγαλύτερο εμπορικό site στην Ελλάδα όσον αφορά σε κίνηση, προσθέτοντας πως «εκτιμούμε πως πλέον μάλλον είμαστε πρώτοι και σε τζίρο».

Στο Facebook, η εταιρεία δείχνει να πηγαίνει πολύ καλά, καθώς η σελίδα της στο γνωστό site κοινωνικής δικτύωσης έχει 613.000 likes, εκ των οποίων 162.000 είναι στην ηλικιακή κατηγορία 13-17 ετών, δηλαδή «στους μελλοντικούς μας πελάτες» όπως σημείωσε ο κ. Κ. Γεράρδος.

Επίσης, στα πλάνα είναι και η προσθήκη νέων κατηγοριών προϊόντων. «Μας αρέσει να δοκιμάζουμε» ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του κ. Κ. Γεράρδου.

Δημήτρης Μαλλάς

Related Posts