Ο πολεμος των browsers

Η μάχη των browsers καλά κρατεί και απ’ ότι φαίνεται θα δούμε πολλά ακόμα επεισόδια σε αυτό τον διαδικτυακό πόλεμο. Σύμφωνα, λοιπόν, με την κατάταξη που δημοσίευσε εταιρεία ερευνών η Net Market Share, το Δεκέμβριο του 2012, το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς συνολικά (σε φορητά και σταθερά συστήματα) κατείχε ο Internet Explorer (48,75%) και ακολουθούν ο Firefox (17,60%), ο Chrome (16,02), ο Safari (11,21), o Opera (2,68), ο Android Browser (2,39), και οι υπόλοιποι με 1.36%. Πρόκειται για το μεγαλύτερο μερίδιο για τον Internet Explorer από τον Αύγουστο του 2011. Όσον αφορά τους browsers σε desktop συστήματα, έχει την πρωτιά με 54,77%. Ακολουθούν ο Firefox, ο Chrome, ο Safari, o Opera και οι υπόλοιποι.

Γενικότερα, ο Explorer παρέμεινε σχετικά σταθερός στα desktop συστήματα, σημειώνοντας μικρή άνοδο, ενώ ο Firefox σημείωσε μικρή πτώση της τάξης του 0,62%. Ο Chrome ανέβηκε ελαφρά για πρώτη φορά από τον Αύγουστο. Ο browser της Google είχε δεχτεί πλήγμα στις αρχές του 2012, λόγω μίας εκστρατείας προώθησης που παραβίαζε τους κανόνες marketing της μηχανής αναζήτησης της Google. Από πλευράς του, ο Firefox της Mozilla κερδίζει έδαφος λόγω του εύκολου συστήματος update του και μίας σειράς αναβαθμίσεων ασφαλείας. Ο Explorer επωφελήθηκε πολύ από την θετική ανταπόκριση του κοινού στα Windows 7 και στη νέα έκδοσή του, τον Internet Explorer 9.

Στους browsers για φορητές συσκευές, την πρώτη θέση κατέχει ο Safari, με 60,56%, με τον Android Browser να ακολουθεί με 22,1%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Opera Mini (10,71%). Ακολουθούν Chrome, Blackberry, Internet Explorer, Symbian, Opera Mobile. To Android φαίνεται να ενισχύει τη θέση του, αλλά οι συσκευές της Apple διατηρούν την υπεροχή τους. Παράλληλα, ο Explorer της Microsoft σημειώνει άνοδο.

 

Related Posts