To Norton Secure Deal δημιουργησε η Symantec

Ένα νέο και εξαιρετικά αναγνωρίσιμο «σήμα εμπιστοσύνης» (trust mark) προσπαθεί να δημιουργήσει η Symantec, η οποία ανακοίνωσε ότι προχώρησε στη συνένωση του Verisign checkmark με το Norton, με στόχο τη δημιουργία του πιο αναγνωρίσιμου trust mark στο διαδίκτυο – το Norton Secured Seal.

Σύμφωνα με τη Symantec, tο νέο seal Θα εμφανίζεται περισσότερες από μισό δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε 170 χώρες, σε ιστοσελίδες και στα αποτελέσματα αναζήτησης σε browsers που έχουν ενεργοποιήσει τη συγκεκριμένη λειτουργία. Το Norton Secured Seal παρέχει στους καταναλωτές και στις επιχειρήσεις την διαβεβαίωση ότι η ιστοσελίδα είναι έμπιστη και ασφαλής.

H Symantec υποστηρίζει πως το trust seal βοηθά στη βελτίωση της ιστοσελίδας της επιχείρησης, της φήμης της και των σχέσεων που διατηρεί με τους πελάτες της. Το seal προσελκύει νέους επισκέπτες και πιθανούς πελάτες και είναι ενδιαφέρον πως μία online καταναλωτική μελέτη στις Ηνωμένες Πολιτείες 1 έδειξε ότι η αναγνώριση του Norton Secured seal είναι ιδιαίτερα υψηλή.
Συγκεκριμένα:
•         94% των καταναλωτών είναι πιθανό να προχωρήσουν σε μία online αγορά όταν αναγνωρίζουν το Norton™ Secured Seal κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, πολύ περισσότερο σε σχέση με άλλα seals ή όταν δεν υπάρχει seal.
•         77% των καταναλωτών αναγνωρίζουν το Norton™ Secured Seal, περισσότερο σε σχέση από τα trust seals των ανταγωνιστών.
•         65% των καταναλωτών συμφώνησαν ότι όταν ένα website εμφανίζει το Norton™ Secured Seal  τότε “είναι ασφαλές και δεν θα με μολύνει με κάποιον ιο” περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο trust mark.
•         90% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν θα προχωρούσε σε συναλλαγή εάν διαπίστωνε την έλλειψη μίας ασφαλούς σύνδεσης από τον browser. 

Related Posts