Αγορα και Lenovo “ψαλιδιζουν” την ηγεμονια της Samsung

Μπορεί να πέρασαν πάνω από τέσσερα χρόνια – από το δ’ τρίμηνο του 2009 συγκεκριμένα – όμως το α’ τρίμηνο του 2014 η κορεατική Samsung είδε για πρώτη φορά μέσα σε αυτό χρονικό διάστημα το μερίδιο της στην αγορά των smartphones να μειώνεται, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις της συνέχισαν να αυξάνουν. Αιτία; Η ίδια η αγορά, η οποία μεγαλώνει με εκρηκτικούς ρυθμούς, και η κινεζική Lenovo.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Strategy Analytics, το α’ τρίμηνο του 2014 οι συνολικές πωλήσεις smartphones άγγιξαν τις 285 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 33% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. Σε αυτό το περιβάλλον η Samsung διέθεσε 89 εκατομμύρια smartphones, εξασφαλίζοντας μερίδιο αγοράς 31,2%, καταγράφοντας ελαφρά πτώση από το 32,4% πριν από ένα χρόνο, όταν όμως είχε διαθέσει “μόλις” 69,4 εκατ. συσκευές. Σύμφωνα με την Strategy Analytics , αυτή είναι η πρώτη φορά  από το δ’ τρίμηνο του 2009 που η Samsung έχει δει από έτος σε έτος απώλεια μεριδίου αγοράς.

Οι αναλυτές της Strategy Analytics εκτιμούν ότι η Samsung πιέζεται πλέον και στα δύο “άκρα” της αγοράς. Στην high-end κατηγορία η Apple κατόρθωσε να διαθέσει 43,7 εκατομμύρια iPhones στο τελευταίο τρίμηνο, μια αύξηση 17% από την 37,4 εκατομμύρια συσκευές που είχε διαθέσει το α’ τρίμηνο του 2013. Ωστόσο η διαφοροποίηση έρχεται πλέον από την Κίνα, όπου εταιρείες όπως η Lenovo “ροκανίζουν” την πρωτοκαθεδρία της Samsung στις φθηνότερες συσκευές.  

Πιο συγκεκριμένα, η Lenovo είδε τις πωλήσεις να εκτοξεύονται στα 13,3 εκατομμύρια συσκευές, σε σύγκριση με τα 8,4 εκατομμύρια του α’ τριμήνου του 2013. Μάλιστα, η πρόσφατη απόκτηση της Motorola Mobility από την Google, θα καταστήσει την κινεζική εταιρεία ακόμα πιο ανταγωνιστική, όπως εκτιμούν οι αναλυτές, καθώς ήδη στη Lenovo έχουν δηλώσει ότι πρόκειται να επανασυστήσουν στους καταναλωτές το brand Motorola, ξεκινώντας από την αγορά της Κίνας. 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη. 
 

Related Posts