4G IP: Η αυξηση των επιδοσεων τροφοδοτης της αναπτυξης

Η νέα εποχή δικτύωσης IP 4G βασίζεται στη δημιουργία ενός δικτύου με την κλίμακα και το πεδίο που απαιτούνται για να ανταποκριθούν στις ανάγκες μιας ολοένα και πιο δικτυωμένης κοινωνίας. Καθώς, λοιπόν, η έλευση της Networked Society πλησιάζει, οι πάροχοι αντιμετωπίζουν τρεις βασικές προκλήσεις: Τις αυξανόμενες προσδοκίες των συνδρομητών, ένα ταχέως εξελισσόμενο εμπορικό τοπίο και την εκθετική αύξηση της κυκλοφορίας δεδομένων.

Όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση, οι προκλήσεις δεν είναι ένας εγγενώς ανασταλτικός παράγοντας, αλλά ένα σκαλοπάτι δημιουργίας ευκαιριών. Ακριβώς ως τέτοιο πρέπει να το αντιμετωπίσουν οι πάροχοι, ώστε να βρεθούν σε προνομιακή θέση και να επωφεληθούν.

Ένας από τους καταλύτες για αλλαγή είναι ο τρόπος με τον οποίο το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες παραδίδονται στους συνδρομητές. Οι πάροχοι δεν έχουν πλέον έλεγχο end-to-end, καθώς οι χρήστες  μπορούν να αγοράσουν περιεχόμενο απευθείας από τους application service providers ( ASPs ) και τους παρόχους περιεχομένου.

Ωστόσο, οι μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και η αυξημένη χρήση του δικτύου από χρήστες, επιχειρήσεις και μηχανές, απαιτεί πολύ πιο στενή διασυνεργασία μεταξύ συσκευών, εφαρμογών και δικτύων. Αυτό το γεγονός απαιτεί με τη σειρά του δίκτυα με εξελιγμένες δυνατότητες και νέες σχέσεις μεταξύ παρόχων, ASPs και παρόχων περιεχομένου.

Με αυτό κατά νου, η επέκταση του capacity από μόνη της δεν είναι πλέον αρκετή για το δίκτυο IP. Για να υιοθετηθεί πλήρως το δυναμικό του mobile broadband, της μετάβασης σε βίντεο και cloud -based εφαρμογές, τις αναδυόμενες machine-to-machine (M2M) και people-to-machine (P2M) επικοινωνίες, οι κατευθυντήριες αρχές ενός δικτύου IP 4G πρέπει να είναι οι εξής:

• Ευφυία – Για τη στήριξη της διαφοροποίησης των υπηρεσιών και εξελιξιμότητας των επιχειρηματικών μοντέλων.
• Επεκτασιμότητα – Για τη βελτίωση του χρόνου διάθεσης στην αγορά και την οικονομική διαχείριση πόρων.
• Απλότητα – Για την διαχείριση της αυξημένης τεχνικής πολυπλοκότητας και την ενίσχυση της παραγωγικότητας.

Εν κατακλείδι, τα δίκτυα πρέπει να είναι σε θέση να παρέχουν εξαιρετική απόδοση για κάθε “πελάτη”, είτε πρόκειται για φυσικό πρόσωπο, μηχανή ή εφαρμογή.

Τις ευκαιρίες που προσφέρει το 4G IP για τους παρόχους περιγράφει το whitepaper της Ericsson.

Related Posts