17.9 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Δύσκολο τρίμηνο και πτώση κερδών για την LG

Ως δύσκολο και πιο απαιτητικό απ’ ότι αναμενόταν χαρακτήρισε η LG Electronics το β’ τρίμηνο του 2015, γεγονός που φάνηκε και στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις υποχώρησαν κατά 7,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, στα $12,69 δις, ενώ τα λειτουργικά κέρδη βούτηξαν κατά 60%, στα $222,52 εκατομμύρια. Αλλά και τα καθαρά κέρδη της LG, $206,38 εκατ., περιορίστηκαν κατά 54,8% σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2014.

 

Αιτία για τα παραπάνω; Οι πιέσεις που ασκούνται στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων και smartphones και οι οποίες δεν άφησαν ανεπηρέαστη την κορεατική εταιρεία.

 

Συγκεκριμένα, η LG Home Entertainment Company, δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής τηλεοράσεων παγκοσμίως,  ανακοίνωσε κύκλο εργασιών $3,59 δις για το β’ τρίμηνο του 2015, μειωμένο κατά 18% από έτος σε έτος, αποτέλεσμα που αντικατοπτρίζει την ασθενή ζήτηση τηλεοράσεων LCD σε παγκόσμιο επίπεδο, και κυρίως στις αγορές της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών (CIS), της Λατινικής Αμερικής και της Ευρώπης.

 

Αντίστοιχα, η LG Mobile Communications Company ανακοίνωσε πωλήσεις $3,3 δις αυξημένες ελαφρά κατά 1% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Ωστόσο συνολικός αριθμός των 14,1 εκατ. smartphones που πουλήθηκαν στην παγκόσμια αγορά εμφανίζει ελαφρά πτωτική τάση, της τάξης του 3%, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, αλλά και πέρα από αυτό, η LG σχεδιάζει να κινηθεί πιο επιθετικά προς την κατεύθυνση της υλοποίησης μίας διπλής στρατηγικής, η οποία θα επικεντρώνεται τόσο στις premium συσκευές, όσο και στα smartphones της μεσαίας κατηγορίας, με στόχο να ενισχύσει το μερίδιο της στις αναδυόμενες αγορές.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Σχετικά άρθρα

Net-zero εκπομπές για τη Lenovo έως το 2050 με επικύρωση της Science Based Targets

Giorgos Athanassiadis

Η στρατηγική της LG για την ενίσχυση της παρουσίας στην αγορά B2B

Giorgos Athanassiadis

Με πτώση τα PCs σε ολόκληρη την EMEA

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα